Mies asnoo etta doven mainokset on parhaimpia siksi kun siella on tavallisia muijia eika jotain angelika jolie kopsuja esittelemassa luurankopeppuaan.
Kommentit (17)
mulla ainakin on sellainen hyytelö peppu, budha maha ja kelloreidet että! TUlee ihan hyvä mieli kun katselee ko mainoksia. Tavallinenkin nainen on siis markkinoilla kaunis.
70-luvun alussa ja oli juuri ensimmäisiä joille sellainen leikkaus pystyttiin tekemään, muuten olisi kuollut.
Sun miehes tykkää " taviksista" , mun mies hoikista ja, luultavasti joku tykkää näistä xl-naisista.
huomaa siitä miten nimittelee toisia mm. luurankopepuiksi ja on nyt niin ihmeissään miehensä tokaisusta että, on laittanut kyseisen ketjun alkuun.
Olisivat saaneet kaikki " pikkupuutteet" samassa naisessa :-))
sen kommentti oli että " kyl mä panisin noita kaikkia" ;-)
kysyin että ketä mieluiten, johon se tuumi että sitä jenkkakahva-likkaa.
Ja on se minustakin hauska. Aika hoikka mutta en laiha mutta pikkuvirheitä löytyy...
mä en oikein hoksaa niitä mammoja siinä rivissä seisomassa.. kaikki muut mainoksen tyypit esiintyy ihan yksin (no sillä yhdellä on vauva mutta kummiskin) omina persooninaan siinä ja sitten mammat on vaan jotain mammoja kaikki. en osaa selittää oikein tarkasti mitä meinaan. mutta joku siinä häiritsee :I
22
Mut täytyy sanoa et, kyllä loukkaantuisin jos se sanois voivansa panna niitä. Mun mielestä on vaan typerä kommentoida tollasta ääneen. Omassa mielessä voi sitten ajatella mitä vaan.
Juoksee aina vaikka toisesta huoneesta katsomaan, varsinkin siinä buddha belly -versiossa, kun naiset pelleilee. Niistä mainoksista vaan tulee hyvä olo. :)
Jossain lehdessä oli haastattelu mainokset ideoineesta naisesta. Kertoi siinä, etteivät Dove-yhtiön pönäkät johtajaukot olisi halunneet tehdä niitä, mutta nainen käski heitä kysymään tyttäriltään, kuinka moni heistä tunsi itsensä lihavaksi mediassa annetun naiskuvan vuoksi. Kysyttyään pomot suostuivat välittömästi. Varmaan aika järkyttävää kuulla olleensa itse mukana murtamassa tyttäriensä itsetuntoa...
Kamerahan aina lihottaa jonkun verran. Jos se mainos jotenkin iljettää realistisen naiskuvansa takia, on vähän outo tyyppi mun mielestä.
Musta olis outoa, jos mun mies väittäisi ettei hän varmastikaan voisi ikinä panna ketään muuta kuin minua. Musta on tervettä sanoa " toki panisin jos tilanne ei nyt armastukseni ole tämä, että me olemme naimisissa ja kysymyksesi teoreettinen" .
Vaikka siihenkin on kuitenkin valittu " siedettävän" näköisiä naisia, mutta kuitenkin.