Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käyttänyt Valkeakosken alueella MLL:n hoitajaa ?

Vierailija
12.12.2005 |

Meillä asuu kaikki potentiaaliset hoitajat kaukana ja tarvitsisin silloin tällöin hiukan hoitoapua, että pääsisin asioille. Olen miettinyt MLL:n hoitajaa ja haluaisinkin kuulla kokemuksia niistä...varsinkin Valkeakosken lähialueella.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän