Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

******PITKIKSET VKO 50*********

12.12.2005 |

Hyvää alkavaa viikkoa!!!Viime viikko näytti tuovan aika hurjasti plussia pitkiksille!!! Ainakin pikku-ansku ja elovena77 oli plussannu, muitakin oli, mutta mulla huono muisti ja koneen käyttö.. Mutta silti KAIKILLE PLUSSANNEILLE MIELETTÖMÄN PALJON ONNEA, saitte maailmaan parhaan joululahjan!!!

Täällä päässä ei mitään ihmeellistä, kp6 meneillään ja menkat loppu jo la:na, eli vähällä päästiin. Ja clomeja taas popsitaan. Tosiaan noi kuumat aallot jonkin verran haittaa mun yöunia, ei oo kivaa herätä tuskan hiessä.

Mut jotenkin ihmeellistä et nyt on jo uus kierto, justhan mä vielä piinailin.

Jotain hyvää puolta lyhyemmissä kierroissa.

Eipä tänne muuta, joululahjoja pitäs lähtee ostamaan ja ei sovi mulle.

Mitäs MIA79???Onkohan vaavit syntyny????????????????????????????????????????????????

-maya-

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan ihanaa et niin moni oli PLUSSANNUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aivan ihanaa!Maailman paras joululahja:)Toivottavasti pahoinvointi ei pilaa teijän jouluaaton päivällistä;)

Lueskelin tos nopeeta v 49 listaa ja silmiini osu Wäiski74 " tuplaovis" ..Ovistikut ei näytä 100% ovista..Vaik se ekalla kertaa näytti punasta niin se ei oo 100% varma et sul on ollu ovulaatio..Ja 100% näköisyydellä sulla ei ollu sitä kun sun menkat ei alkanu 2 viikon päästä siitä..

Mun gyne varotteli mua etten tuhlais rahojani turhaan ovistesteihin et ne on humpuukia..Tai niihin ei voi luottaa..Just siks et ne saataa näyttää punasta,mut ei kerro 100% onko munasolu irronnu..Sit se kerto et tehtaat jotka tekee niitä ei ikinä tuu tapaan lääkäreitä infotaakseen tuotteistaa kuten lääkefirmat..Just sen takia ku niihin ei voi luottaa..Tai ne on " humpuukia"

Niin vähän omaa napaa..Vaikka mitään plussa uutisia ei oo niin oon ollu taivaissa tänään nimittäin mun menkat alko tänään ja kierron pituudeks jäi vaan 34!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Niinku niin kummallista et edellinen kierto oli 116 ja yhtäkkiä se käänty normaaliks?!Toivottavasti tää nyt tarkottaa sitä et mun kroppa on alkanu vihdoinki toimimaan!Onhan sitä tässä jo kohta vuosi odoteltu..

Luin et jollakin oli ollu alle kp 30 kierto..JA sehän on aivan mahtavaa!Onnea..Sehän normaalikierto!

Näyttää siltä et joulu on tuonu pitkikselle onnen kuukauden;)Uutena sit kaikki toivomaan plussa säteitä!

Vierailija
22/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia tosi paljon onnitelleille!! ja kaikille muillekin plussasäteitä täältä!!! toivottavasti tärppää vielä tämän vuoden puolella.

Taidan mennä johonkin odotuspuolelle hehkuttelemaan kun tulee jotenkin syyllinen olo kun meillä onnistuikin niin " helposti" ja toiset saa kärvistellä monta vuotta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kyllä tehdä huomenna uusi testi, kun sitä on niin epävarma olo kuitenkin että olikohan se kuitenkaan oikein se vastaus. no huomenna se taas selviää ja otan sitten yhteyttä tk:n jos testi edelleen plussa.

Vierailija
24/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taas ollu hetken aikaa muissa maisemissa ja ilokseni huomasin et tosi moni on plussannu!!!!!!

HIRMUSESTI ONNEE TEILLE KAIKILLE YHDESSÄ JA JOKAISELLE ERIKSEEN! Hieno homma.

Itellä on sitten tän vuoden pisin kierto tosiasia eli kiertopäiväks tuli 63. Nyt sitten vihdoinkin pääsee uuteen kiertoon.

[b]Tilulilu[/b]: en tiedä luitko oikein sen mun " tuplaoviksen" vai olinko kirjottanu epäselvästi (hyvin todennäköistä toi jälkimmäinen ;o) ), mut mulla kyllä alko siis nyt menkat tasan 2 viikkoo siitä jälkimmäisestä ovisviivasta eli kyllä se sen perusteella paikkaansa pitää. Ja tottahan se on kuten kirjoitit, että testit näyttää vaan lh-hormoonin eikä itse ovulaatiota.

Mua on kuitenkin auttanu hirmusesti näissä epäsäännöllisissä kierroissa toi ovulaatioajankohdan tietäminen ja sen seuraksena tietää, että koska menkat alkaa.

Niin ja mysteerioks jääköön, miks testi näytti plussaa jo kp37.

Olikohan joku jossain aikasemmin kysellyt, että koska kannattaa ottaa yhteys lääkäriin. Mun neuvo on, että heti kun susta itsestä siltä tuntuu. Turha on vaivata päätänsä yhtään pitempään kuin on tarvis tai sitten päinvastoin stressata et kannataiskohan mennä lääkärin, jos ei siltä tunnu.

Ite odottelin noin vuoden verran (vuonna 01-02) kun menkat oli tullu vain pari kertaa pillereiden lopettamisesta. Nyt oon sitten tilannu ajan taas lääkärille testejä varten, että saapi selville irtooko se munasolu vai ei.

Toivon kaikille Pitkisläisille lyhyempiä kiertoja ja lisää noita plussia!