♥♥KESÄKERTTUSTEN MAANANTAI♥♥
Kommentit (24)
kamalasti kirjotusvirheitä... Antakaa anteeks???!!
Tähän asti virtaa ollu muille asti jakaa,mutku yhteensoittoon lukee kaikki nää viestit alkaa silmiä painaa... :)
IkäG: just 25v täytin
JouluG: Meillä jouluaatto alkaa haudoilla käynnillä,tänä vuonna haaveilen myös joulukirkosta,vielä ei oo sovittu mitään.. Sit käydään anopilla kahvittelemassa. Pukki käy meillä,viime vuonna alotettiin meillä se. Vanhemmat ja anoppi tulee sillon. Joulupäivänä mennään mun vanhemmille joulupöytään ja saunomaan... Sit tapanina joko kyläillään tai ollaan ihan kotosalla,sen näkee sitte. Meijän omas joulupöydäs ei varmaan tuu ku lanttulaatikko ja rosolli ja mä saan ihan itekseni syyä ne. Yleensä mun äiti antaa matkaan sit joulupäivänä ruokaa,tuntuu hölmöltä tehä näin pienelle väelle. Mut siihen mummulan joulupöytään kuuluu kinkku,sinappi,perunat,karjalanpaisti,lanttu-,porkkana-ja maksalaatikko,rosolli,graavilohi ja puolukkavaahto. Sit puuro ja soppa ja torttukahvit.
Kauhee nälkä iski....
Toi vessassa raavaaminen on tuttua ja yöllä ainaki ekan reissun jälkeen tiiän jo et vaik kuin tuntus et taas on mentävä,tuskin pisara pari tulee...
Huomisen ruoka on tuol tulossa ja välipalaki pitäs viel tehä,mut ekana suihkuun.....
Viikon päästä sitä aletaan olla melko täpinöissä joulun oottamisen kans,nyt tuntuu et on niiiiin pitkä aika vielä.....
Suhmura + Napura 14+4
Olipas kiiru päivä töissä ja sitten oon vain lusmuillu sohvassa viltin alla palelemassa kun töistä kotiin ehdin. Yksin on niin helppo " veltostua" , mies lähti aamulla Kemiin ja tulee vasta illalla myöhään.
Täällä on ollut vessakeskusteluja, ja itse olen huomannut ihan saman jutun. Tänään kävin vessassa liruttelemassa vähän, ja vartin päästä taas vessahätä. Outo minä. Eihän tässä kannata ees minnekään leffaan lähteä kun saisi hypätä koko ajan pissalla.
Ikäkyselyyn: 28 Nandiitin ja monen muun kanssa, hyvää vuosikertaa! ;)
Hattara: Meidän joulupöytä on mun äitin luona. Pöydästä löytyy ainakin kalaa, rosollia, peruna-, porkkana- ja lanttulaatikkoa, erilaisia salaatteja ja kotona leivinuunissa paistettua joululimppua. Joulupäivänä sitten miehen äidin luokse..
Oman mahan ympärillä: Töissä alkaa ahdistamaan se, että vedän vatsaa sisään. Kun vielä viikon haluaisin pitää omana tietonani. Saa nähdä onnistuuko. Mutta peitteleminen on raskasta! Ummetuskin on varmaankin tulossa tännepäin (miten tämä postaus on ihan vessameininkiä?), aiemmin oli vähän löysemmän puoleista, mutta nyt kyllä alkaa olemaan " tiivistä" tavaraa. Vatsa toimii tosin vielä ihan säännöllisesti ja helposti *koputtaa puuta*
Väsy..
Tekis mieli mennä nukkumaan, paitti että haluan odottaa että se mies saapuu kotiin.
Mrs.Marple & Rääpäle, rv 14+2
ihan tulee jouluinen mieli kun lukee teidän kirjotuksia.. Meillä on ollu jo monena vuonna et mun molemmat vanhemmat on ollu reissussa ja ollaan vietetty aattoa miehen täsin luona: miehen äiti ei joulua oo laittanu joten hä on kanssa ollut syömässä tuon siskonsa luona. Mun veli on usein käyny meillä joulupuurolla aamulla ja tänä vuonna kutsuin anopin meille aamulla syömään joulupuuroa: meillä siis aamuun kuuluu puuro. Päivällä käydään miehen tädillä ja illaksi mennään mun isälle kun on kotona tänävuonna ja siskopuoliakin on sinne tulossa.
Joulupöytään kuuluu: kinkku, porkkana-ja lanttulaatikot, tuuvinki, karjalanpaisti, rosolli, sienisalaatti, graavilohi, jotain paistettua kalaa ja mitähän vielä... nälkähän tässä jo tulee!!!
Neuvolassa käyty tänään ja tuntuu että taidan olla kesisten ainoa jolla paino noussu: edellisestä kerrasta melkee 3kg..... :( 560/vko.... oho, on sitten vaikutusta vissii tällä oksentamattomuudella + hyvällä ruokahalulla... Hemppa 132 (viimex124) j Paineet 114/70 Sydämensyke kuului heti kun vekotin masulle laskeutui!!! On se vaan niin ihana ääni!!!!!!! Oman pikkuisen syke!!! :))))))) täällä niin alkeelliset vehkeet ettei näe sykenopeutta ja harkkari meni laskuissa sekaisin: terkka sanoi että " kuulotuntumalla" n140....
Kämpässä kauhee käry kun paistelin silakkapihvejä! Hyviä oli kyllä, nams....
Nyt tiskien pariin jospa sais tuon keittiön vähän siistimmäx.... Hymy huulilla edelleen tuosta pikkujumpsutuksesta.... :D