mten nopeasti pahoinvointi voi alkaa?
tuntuu samalta kuin viimeksi kun olin raskaana, vaikka en voi edes raskaustestiä tehdä ennen kuin muutaman päivän päästä! onkohan mahdollista?
tai sitten tämä on noroviruksen ensioireita )-:
Kommentit (5)
pahoinvointia jo enen testausta.. Tsemppiä!
Mä tein tänä aamuna testin joka näytti plussaa, nyt kp 29 ja mulla pahoinvointia tullut aaltomaisesti ainakin jo viikon verran. Eli alkoi noin viikko hedelmöittymisen jälkeen..
Eli tein testin ihan sen takia, kun oksensin koko ajan (kuukautiset olivat vain pari päivää myöhässä) ja muutenkin oli etoava olo. Plussaahan se sitten näytti:)
AE 29+4
Minulla on kolmessa ensimmäisessä raskaudessa alkanut aina siinä 7-8 vkon paikkeilla. Nyt menossa vasta 6. vko, joten pahointivointi ei ole vielä alkanut. Enkä kyllä hirveästi odotakaan sitä, kamalaa aikaa kun voi pahoin 24 tuntia vuorokaudesta. Minulla on kestänyt pahoinvointi ja oksentelu viikolle 16 asti eli edessä on mielenkiintoinen kevät...
Hei, mulla on pahoinvointi alkanut molemmissa raskauksissa vähän ennenkuin olen testin tehnyt (eli n. rv 4). Tuosta pahoinvoinnista tokalla kerralla arvasinkin olevani raskaana :-).
Toivotaan, että sinullakin lopputulos on toivottu! Tsemppiä testaukseen.
KP