SISUNAISET 12.12.2005
Taas uusi viikko aluillaan ja tällä kertaa myös kevyempänä. Vaaka näytti hetki sitten tasan 90kg.
Joulua tässä on kovasti mietitty, eilen käytiin ostamassa pakkaseen laatikot ja muut pakolliset systeemit. Tämä onkin ensimmäinen joulu jolloin meidän pöydässä on valmista. Ai miksikö? No siksi, että olen kartoittanut yhden " Vaaran paikan" eli minä napostelen kun laitan ruokaa. Se on kuin joku pakkoliike joka vie sitä evästä suuhun..
Muutenkin nämä viikonloput ovat hankalia. Töissä on niin kova kiire, että ei oikein ehdi syömään. (Olen päiväkodissa, pienten osastolla)
Vähän jo pelottaa nämä tulevat lomat.. Siinä kun vielä noita pyhiä niin paljon ja niihin liittyen vaikka mitä herkkuja.. No jos sortuu, niin tammikuussa sitten entistä päättäväisemmin tavoitetta kohti!
Täällä olen lukenut näitä teidän kampaajalla käyntejä, ja siitä taisin saada inspiraation minäkin. Nyt mulla on blondi polkkatukka entisen vaalean epämääräisen pituisen letin sijaan.. toivottavasti töissä lapset tunnistavat.. Ja kun tuonne kaupungille läksin, niin kävin ostamassa joulujuhlaan mekon. KOKO L sopi päälleni!!! Oloni on siis upea ja hemmoteltu! Nyt on hyvä aloittaa tämä viikko.
Iloa ja onnellista oloa teille kaikille toivottelee Sininen
No niin, pikkujoulut on nyt sitten vietetty. Meillä oli miehen kanssa tosi mukavaa, nautitiin joka hetkestä täysin siemauksin; ehkä sitten 4 vuoden päästä taas uudestaan! Suurin osa muista juhlijoista (=miehen pomot ja työkaverit vaimoineen) istuivat kuin tikut p-ssa naama nyrpeänä ja nokka pystyssä, oikein ikäviltä ihmisiltä vaikuttivat... pyh! Eikö ihmisillä ole enää joulumieltä ja iloa?? Ei se ole ihmekään, ettei mies oikein viihdy uudessa työpaikassaan.
La ja su me oleiiltiin vaan lasten kanssa, käytiin hevoskärryajelulla, lasten joulujuhlassa, ja sitten koristeltiin kuusi yhdessä! Kaikki koristeet on nyt sitten yhdessä kohtaa, mutta antaa olla, lasten mielestä se on valtavan hieno!
Vielä pitäis tehdä muutama joululahjaostos... mua ei vaan kiinnosta mennä kauppaan, kun ne on niin tupaten täynnä kiukkuisia ihmisiä! Täällä Kanadassa ihmiset ostaa niin älyttömästi lahjoja, kaikille kaukaisille sukulaisille ja tutuillekin pitää ostaa " jotain" ja visaa vingutetaan niin, että meinataan konkurssiin mennä...eihän tämän pitänyt olla joulun tarkoitus???
No jokatapauksessa, pudotusta 500g, en tiedä miten tuo tuli, mutta enpä valita!!!
Paino viimeksi 79.5kg
paino nyt 79kg
Tavoite 70kg ...etanavauhdillani 41 viikon päästä =0)
Sisupotkuin, 90M