Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET 12.12.2005

12.12.2005 |

Taas uusi viikko aluillaan ja tällä kertaa myös kevyempänä. Vaaka näytti hetki sitten tasan 90kg.

Joulua tässä on kovasti mietitty, eilen käytiin ostamassa pakkaseen laatikot ja muut pakolliset systeemit. Tämä onkin ensimmäinen joulu jolloin meidän pöydässä on valmista. Ai miksikö? No siksi, että olen kartoittanut yhden " Vaaran paikan" eli minä napostelen kun laitan ruokaa. Se on kuin joku pakkoliike joka vie sitä evästä suuhun..

Muutenkin nämä viikonloput ovat hankalia. Töissä on niin kova kiire, että ei oikein ehdi syömään. (Olen päiväkodissa, pienten osastolla)

Vähän jo pelottaa nämä tulevat lomat.. Siinä kun vielä noita pyhiä niin paljon ja niihin liittyen vaikka mitä herkkuja.. No jos sortuu, niin tammikuussa sitten entistä päättäväisemmin tavoitetta kohti!

Täällä olen lukenut näitä teidän kampaajalla käyntejä, ja siitä taisin saada inspiraation minäkin. Nyt mulla on blondi polkkatukka entisen vaalean epämääräisen pituisen letin sijaan.. toivottavasti töissä lapset tunnistavat.. Ja kun tuonne kaupungille läksin, niin kävin ostamassa joulujuhlaan mekon. KOKO L sopi päälleni!!! Oloni on siis upea ja hemmoteltu! Nyt on hyvä aloittaa tämä viikko.

Iloa ja onnellista oloa teille kaikille toivottelee Sininen

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tällaisiin sivuihin: www.kutri.net (vai olikohan se noin, no googlella kun laittaa kutri niin löytyy)

Siellä oli haukuttu mm. PV ihan lyttyyn?

Jos käytte kattomassa/ootte käyny niin mitä mieltä systeemistä?

1 asia mulle jäi painamaan mieltä: tää Kutri oli käyttäny Yasmin merkkisiä e-pillereitä ja paino oli noussu 1 kilo/kk vaikka mitenkä ois laihduttanut. Jepjep, eilen aloitin 1. liuskan. Puuh.

Motsku on vähän ollut hukassa kun meidän 1-vuotiaalla on ripuli ja kova kuume.

No tänään PV ennen joulupaussia niin laitan sitten huomenna viikon lukemat :O) Muille tsemppiä kovasti viikonloppua ajatellen! Yritän tässä itsekin skarpata!

T: väsynyt Katti26

Vierailija
2/21 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus luin Kutrin sivuja, ja jotenkin ne väitteet tuntuivat oikeilta. Mulla on muutama ystävä, jotka on käyneet painonvartijoissa, ja kaikilla sama tarina; ensin paino tippuu tosi hienosti, sitten tulee stoppi, jolloin paino ei putoa, ei sitten millään. Vain yks mun kavereista on koskaan päässyt tavoiteeseensa, ja hänelläkin oli lääkitys, joka pisti mahan sekaisin ja vei ruokahalut. Paino lähti taas nousuun, kun lääkitys loppui...

Mutta siis, tämä on mun (tosi) suppea näkökanta, onhan niitä onnistujia vaikka kuinka paljon (tälläkin palstalla), ei kait ne muuten olis niin hienosti menestyvä firma?!!

Ja sitäpaitsi, mä luulen, että nää mun kaverit on aikamoisia fuskaajia... samanlaisia herkkusuita kuin minä.

Fuskaamisesta puheen ollen, tänään on pikkuisen 1-vuotis synttärit, joten olen jo pari päivää herkutellut leipomisen ohella. Huomenna pidetään oikein juhlat, eli ens maanantain saldo saattaa tuoda mukanaan muhkeita plussia. ...jotenkin näin joulun alla ei laihdutus oikein kiinnosta... on niin paljon muutakin mietittävää, kuten IIIK, joulu on ens viikolla, eikä mulla ole vielä miehelle yhtään lahjaa!!! Onko kellään hyviä ideoita?

Terv, 90M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä oon käynyt kurkkimassa kuulumiset, mutta kirjoittelu on jäänyt, joten korjataas tilanne ;o)!!

ANNIKA1973:On tosiaan mukavaa, että meillä on näin toimiva ja puhelias ryhmä nyt..tsemppaa kyllä oikein kovasti!!

Meiltä löytyy 2 ihan samanmoista tapausta..muuten ollaan kyllä semmosia ikiliikkujia ja papupatoja, ettei perässä tahdo pysyä, mutta kun " esiintyä" pitäis niin menee pupu pöksyyn..kylläJoonas esiintyy, mutta ujosti ja vaisusti..Jesper ei menis mihinkään esitykseen varmasti ;o)!

NEPO:Tutulta kuulostaa..meillä myös esikoinen innosuu niin kovasti kaverien kanssa, että käskyt menee kuuroille korville..eiköhän se vuosien saatossa helppaa..toivotaan ;o)!!

Vai, että Ukista..Me käytiin siellä just yks päivä lääkärissä, kun kuulutaan sinne sen jälkeen, kun Laitilan päivystys menee kiinni..mukavalta pieneltä paikalta vaikuttaa!!

90M:Ethän sää mitään myöhässä ole..saa tänne ilmoitella kuulumisia milloin vaan ;o)!!

Kiva juttu, että teillä miehen kanssa oli ainakin mukavaa, vaikkei muu seurue niin mukavaa ollutkaan..mokomat ;o)!!

Hieno juttu, että pudotusta tuli pikkujouluista huolimatta, jee!!!

Hurjasti onnea 1-vuotiaalle :o)!!!!

Lahjavinkkejä kaipailit..mä oon ostanut meidän miehelle semmosen hanskaskrapan eli jääskaran, missä on kiinni hanska, kun se ei muista ikinä kannella hanskoja mukanaan niin eipä sitten palellu käsi skrapatessakaan ;o)!!

KATTI26:Tsemppiä sulle tän päiväseen punnitukseen ;o)!!

Mä oon kans joskus noita kutrin sivuja käynyt lukemassa, mutten sen enempää perehtynyt..tuon muistan lukeneeni/kuulleeni, että sivusto haukkuu pv:n ihan lyttyyn..mutta eikös sitä sanota, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä eli toinen sopii toiselle ja toinen toiselle ja pv tuntuu toimivan mulla ja varsinkin näin imettäessä en viitsi mitään muuta yrittääkään ;o)!!

Toivottavasti pillerit ei nosta sun painoa samalla tapaa..riippuu varmasti kovasti ihmisestäkin ;o)!!

1-vuotiaalle pikaiset paranemiset toivottelen ;o)!!!

4/21 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanskaskrapan lisäks mä olen siis hankkinut miehelle..

Tuplarappakalja-pelin, kun se siitä puheli jo viime jouluna ja umbron collegetakin ja 6 parii umbron sukkia..se on mestari hajottamaan sukkia ;o)!!

Sit mun oli ihan pakko tilata sille europehousesta semmonen stressitissi, jota saa puristella ihan niin paljon kun haluaa..jotain höpsönhöpsöäkin pitää aina hankkia ;o)!!

Ja kännykän mies tarttis myös..sillä on vanha ihan laho..sen aattelin vielä hankkia!!

Yleensä en kyllä noin montaa lahjaa osta, mutta nyt on tullut hankittua useempi..miehen veronpalautusrahoilla tosin ;o)!!!

Lisää vinkkejä..tosin en tiedä miten siellä Kanadassa onnistuu, mutta ainakin täällä meillä on valokuvausliikkeissä mahdollisuus teetättää omasta kuvasta joko paita, muki, kalenteri tai hiirimatto..varmaan muitakin juttuja, mutta nuo nyt tutumpia!!

5/21 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyl huono homma, ettei täällä pysty muokkaamaan virheitään, sillä mulle niitä tulee ainaki ihan hirmusti kun nopeesti yritän tällä mun yks sormijärjestelmällä kirjoittaa ;o)!!

Siis suokaa anteeksi virheet ja koittakaa ottaa ees jotain selvää meikämamman kirjuutteluista ;o)!!

Vierailija
6/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli punnitus:

Paino viimeksi 87,2 kg

Paino nyt 86.9 kg

Pudotusta siis 300 g

Kokonaispudotus: 3,3 kg

Oon ihan tyytyväinen, koska meni tiistaista asti ihan plörinäksi. Söin kuitenkin kokonaisuutta ajatellen pisteiden mukaan, mutta ei tosiaan lautasmallilla. Kasviksia ja hedelmiä varmaan puolet siitä mitä ois pitäny.

Hetihän se näkyy. Niin ja liikuntakin jäi minimiin. Eilen kyllä sisuunnuin ja hikijumppasin taas videon kanssa ennen saunaa :O)

Nyt kyllä tsemppaan! PV meni 3 viikon joulutauolle ja yritän sinnitellä tässä houkutusten viidakossa.

Niin siitä Kutrista: Varmaan paljon onkin totta, ja voihan sitä soveltaa PV systeemiinkin. Itsehän tässä päätetään miten paljon syödään hiilareita suhteessa proteiiniin jne. Mulla on ainakin ollut maha täynnä PV systeemillä eikä ole mitenkään nälkiintynyt olo.

Siinä oli se Kutri väärässä, kun kirjoitti, että ne jotka PV:ssä pudottaa esim. 4kg viikossa ovat kurkoja. Meille kokoajan korostetaan, että 0,5kg viikossa on hyvä tahti. Se meidän vupelo ohjaajakin on vähän piristynyt, tiedä vaikka on saanut palautteeni...

Körömölli on oikeessa, että meitä on erilaisia ja toiselle sopii paremmin toinen tapa laihtua. Riippuu paljon elämäntilantestakin. Minä en ehdi liikkumalla laihduttaa. Milloin sitten olisin muksujen kanssa jos töiden jälkeen lähtisin vielä salille? Just hikiseen kotijumpat onnistuu.

Meidän 1-v. on jo paremmassa kunnossa, vaikka viime yö valvottiinkin.

...Niin ja Synttäri onnea toiselle 1-vuotiaalle!!

Kivaa ja sisukasta viikonloppua vaikka saatan vielä eksyä tänne...

7/21 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas viimonen mahdollinen tsemppipäivä ja huomenna taas punnitus edessä..suurimmalla osalla ;o)!!

Mä en oo perjantaina ja lauantaina merkinnyt pisteitä, kun sisko on ollut meillä ja en oo koneella ees käynyt, mutten silti kyllä oo mitään herkkujakaan hirmusti syönyt..yli pisteiden silti varmaan syönyt, mutta saas nähdä mitä vaaka huomenna sanoo!

Eilen sisko rupes kysymään, että olenko laihtunut..näytti kuulemma jalatkin niin tikuilta, että rupes epäilemään..niinpä niin, mulla nuo reidet ei oo koskaan ollut se ongelmakohta vaan maha..ja jos nyt sitten jaloista on lähtenyt kaikki eli liki 5kg niin ei hyvä, mutta parempi tietty, että ees jostain ;o)!!

Mukavalta se silti tuntu, kun ees siskon mielestä olin laihtunut..ja mummukin kyllä muistaa joka kerta kysyä, että onkos sun posket kaventuneet taas..posket ehkä, muttei se kaksoisleuka viitti ainakaan mihinkään lähteä ;o(!!

Mutta kai se tästä kumminkin vielä..enää ei oo pitkä matka siihen mihin ennen Olivian odotusta jäin eli 82,5kg..sen jälkeen alkaakin sitten " karista" ihan niitä ns.uusia kiloja eli pian mennään siis jo kevyemmäksi kuin vuosiin, jee!!!!

KATTI26:Hyvä juttu, että tippui edes tuon 300g, vaikka varmasti tuntuu vähälle verrattuna sun muihin tiputuksiin, mutta niinhän se on, että se ois liki paras määrä se -0,5kg viikossa ;o)!

Hyvä juttu, että pikkuinen jo parempi!!

Meillä myös valvoskellaan yötä myöden kun neidille pukkaa hampaita suuhun ja nyt kun hokastiin, että miten pääsee seisomaan itse niin pitää treenata yötä myöten sitten sitäkin vielä eikä unista tietoakaan ;o)!!

Mä sain sen tupperilta tilaamani lautasen, josta kerroin, joten huomenna alkaa mulla uusi lautasmalli..eli puolet kasviksi,vihanneksia ja salaattia ja loput vaan sitä ihan " oikeaa" ruokaa!!!

Kaikille viimoset rutistukset nyt päällensä, että ollaan mahdollisimman kevyitä huomenna,eiks jep..hirmusella tsempillä etiäpäin!!!!

toivotteleepi:köris

Vierailija
8/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvetoa viime viikolta:

Tuloksissa ilmoitetaan seuraavat tiedot:

Nimi: Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Vko pudotus kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

Annika1973:

94 kg, 66 kg, 72.5 kg, -1.3 kg, 21.5 kg, 6.5 kg, 10 vkoa

Körömölli

88 kg, 70 kg, 84.2 kg, -0.1 kg, 3.8 kg, 14.2 kg, 19 vkoa

90M

90.5kg, 70 kg, 79.5 kg, -1.0 kg, 11 kg, 9.5 kg,41 vkoa

Löysä

80.3 kg, 70 kg, 78.6 kg, 0.4 kg, 1.7 kg, 8.6 kg, ??? vkoa

Emonamoha

90 kg, 68 kg,84.5 kg, -0.5 kg, 5.5 kg, 16.5kg, 36 vkoa

Puppiska

84 kg, 0 kg, 64.7 kg, -0.1 kg, 19.3 kg, ???kg, ??? vkoa

Sininen31

101 kg, 65 kg, 91 kg, -2.0 kg,10 kg,26 kg, 13 vkoa

Nepo

95.5 kg, 75 kg, 86.7 kg, -0.4 kg, 8.8 kg, 11.7 kg,17 vkoa

katti26 90.2 kg, 71 kg, 87.2 kg, -2.2 kg, 3 kg, 16.2 kg, 11 vkoa

Suurin vko pudotus: -2.2kg: katti26

Ajallisesti lähinnä: 10 vkoa: Annika1973

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

Laihduttajia: .13

Painomme oli alussa: .974.5 kg

Painamme nyt: .1016.4 kg

Tavoitepainomme: . 617 kg

Viikolla paino tippui: .-7.2 kg

Kaikkiaan painomme on tippunut: .-41.9 kg

Matkaa tavoitteeseen: .399.4 kg

Samalla taas muistutan, että seuraavilta puuttuu tietoja:

Löysä: laihiksen aloitus pvm

Puppiska: tavoite paino

Kääkkis: aloituspaino, tavoitepaino, aloitus pvm

Huhti: aloituspaino, tavoitepaino, aloituspvm

Poju01: tavoitepaino

Perenna taitaa olla jo painon ylläpitovaiheessa, mutta laitetaanko aloituspäiväksi marraskuu / 2005, niin saadaan tuonne ennusteeseen joku viikkomäärä.

Vierailija
9/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä taukoa pitänyt luuraan.

Nyt on juhlat juhlittu ja irtiottolomat vietetty (aaah) ja palattu takaisin arkeen. Hyppäsin aamulla vaakalle ja lukemat oli kyllä aikamoiset. Eli täällä on innokkaita tilastonikkareitakin (ihanaa !) niin multa nyt vähän kertausta ::

aloitin laihduttamisen 1.5.2005

aloituspaino oli 74 kg

käväisin jo lukemissa 63 kg

tavoite on 62 kg

JA tänään vaaka näytti 65 kg ! :/

Joten ilmoittaudun kiltisti ruotuun ja yritän taas pinnistää nämä muutamat kilot pois. Ainakin olen nyt visusti päättänyt laittaa KAIKKI herkut jemmaan jouluun asti.

Vaan enpä kadu tätä mennyttä repsahdusviikkoa ;o)

Olimme siis mieheni kanssa kahdestaan kolme yötä poissa kotoa (meillä on kolme pientä muksua) ja nautimme olan takaa ;o))))

Noh nyt kuopus tönii : " äiti poiss poiss, kakka" (1v 6kk)

Palataan ja kirjuutellaan

T :: yksi sisukas aika-ajoin perenna

Vierailija
10/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihiksen aloituspäivä oli 21.11 Tämän päivän vaakatuloksia en voi laittaa kun puntari näytti vain LO, eli pitää vissiin hakea patterit kaupasta että emäntä voi punnita ittensä. ja ilmeisesti on myös kuukautiset alkamassa kun mahaa niin kipristää ja turvottaa.Mutta ei varmaan oo paino muuttunut suuntaan eikä toiseen. Kyllä alkoi vähän hymyilyttään tässä eräänä päivänä kun yksi tuttu sanoi että oot tainnu vähän pyöristyä, eipä siihen muuta voinut sanoa kuin että kiitos vain mutta olen kyllä laihtunut!

Mutta sisukasta viikkoa kaikille!

- löysä -

Vierailija
11/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi punnitustulos:

Paino viimeksi 86.7 kg

Paino nyt 86.3 kg

Pudotusta siis 400 g

Löysä:

Tuota tilannetta minä vähän itse pelkään, että milloin joku kyselee, oletko lihonut, kun todellisuudessa on laihtunut. Itse ainakin olen peilin edessä eron havaitsevani. Töissä kukaan ei asiasta ole maininnut, mutta toisaalta pukeudun aina aika löysiin vaatteisiin, eli ehkä eroa ei sitten niin huomaa.

Nämä viime päivät tuntuu olevan pelkkää herkuttelua, mutta silti oli ihan normaalisti paino tippunut. MEillä on lapsilla isovanhempien ostamat " Kunnon" suklaakalenterit. Kinderin sellaiset. No pienempi ei juuri siitä suklaasta välitä. Toki joka aamu pitää luukku avata ja palanen suklaata maistaa. No äiti sitten laittaa loput omaan suuhunsa. Siis multa alkaa kohta tulemaan tuo kinderin suklaa korvistakin ulos ja vasta on 12. päivä. Silti minä joka aamu vaistomaisesti suklaan suuhuni laitan. Pitäisi varmaan laittaa mies avaamaan lasten kanssa joulukalenteriden luukut ja linnoittautua itse vaikka vessaan siksi aikaa. No sitten taas iskee kuopukselle hätä, kun äiti häviää.

Mutta viikon alkua kaikille!

Vierailija
12/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten rankaisin itseäni pisteiden ylityksestä; alitin 4 pisteellä ja tein vielä puolentunnin jumpan. Käytiin myös lasten kanssa uimassa, mutta sitä nyt ei liikunnaksi voi laskea, jos kannattelee 10 kiloista palleroa vedessä :O) Torstaina on mulla taas punnitus niin laitan sitten uudet lukemat.

Nepo: mulla ois laihdutusaika 25 viikkoa, en sentään ihan noin kovalla tahdilla aio pudottaa :O) Semmonen 600-700g/viikko ois tavoite.

Köris: miten mää oikein aattelin, että oot Etelä-Pohojalainen :O) Taitaa muantieto olla vähän unneuksissa. Ja oon tainnu hätäseen lukkee sinun esittelyn. Mikäs se sun kotipaikkakunta olikaan? (nyt oli kyllä savot ym. murteet sekaisin, älä pelkää - ei tule tavaksi tällä tavalla kirjoitella :O)

Ois se hyvä jos jokainen sinnittelis ja saatais tuota koko pottia pienennettyä suunnitellulla aikataululla.

Sisukasta viikkoa!

13/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SININEN31:Hienoa, että hemmottelit itseäsi ja l-koon mekko meni päälle,jee :o)!!Kyllä se vaan ihmeesti piristää, kun saa " uuden pään" ja uudet vaatteet, jotka on pienempiä kuin ennen ;o)!!

NEPO:Kiitos yhteenvedosta..oot kyllä viitseliäs!!Mitenkä meidän lähtöpaino on noin paljon vähempi kuin paino nyt vai luinko väärin, kun pikaseen listan silmäilin..on nääs jo kiire hakemaan poika koulusta ;o)!!

PERENNA:Mukavaa, että oli mukavaa ;o)!!

LÖYSÄ:No voi mikä tuttu sulla..et sanonut, että sulla on tainnut näkö huonontua ;o)!!

KATTI26:Mä oon kuule raumlaine..eli oikeesti kyllä kaikki aina nauraa kun jätän liki kaikki sanat kesken(niinkuin raumalaisilla on tapana), mutta näin jaaritellessa tulee tosiaan kirjoitettua millä murteella sattuu..sikin sokin sekaisin ;o)!!

Tosin nykyään me asutaan tämmöisessä pienessä maalaiskunnassa liki Raumaa eli oikeastaan en oo enää raumalainen, muta sydämeltäni aina kuitenkin ;o)!!

Ja sitten niihin mun omiin tuloksiin..hyvin menneen ja liikuntatäyteisen viikon saldo on mulla -1kg,jee!! Vaaka siis näytti nyt 83,2kg ja kokonaispudotus -4,8kg!!

Ei mutta nyt mun on ihan pakko lähtee pukemaan lapsia, jotta päästään hakemaan se esikko koulusta pois!!

Oikein mukavaa ja sisukasta viikkoa kaikille ;o)!!

Vierailija
14/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä pudotus!

...Tosta sain kyllä lisäpuhtia! Pitää päästä vähintään samaan :O)

Vierailija
15/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körömölli:

Sen takia tuo lähtöpaino on pienempi kuin paino nyt, koska muutamalta palstailijalta puuttuu lähtöpaino (eli älykkäästi näyttää painoksi nyt 0 kg). Ne olisi ollut fiksua jättää pois, mutta siitä ero johtuu.

Oletko alkuperäinen Raumalainen? Minä olen sieltä läheltä kotoisin, nyt tosin ihan muualla asun. Mutta äitini asuu nykyään raumaalla. Pieni on tämä Suomi.

Katti26:

Jokainen tietysti etenee omaa tahtiaan. Tuo ennuste perustuu siihen, että paljonko tähän menneessä tiputettuihin kiloihin on mennyt aikaa, sieltä lasken paljonko jäljellä oleviin tiputewttaviin kiloihin menee aikaa, jos painonpudotus tahti pysyy samana.

Mutta nyt tämä likka lähtee kotia valmistautumaan kuopuksen joulujuhliin. Kiva nähdä mitä nuo pienet saa aikaiseksi (lapsi on siis päiväkodissa, pienten ryhmässä, 1-2 vuotiaat).

Vierailija
16/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se unohtui mainita, että tuossa ennusteessa annettu vkojen lukumäärä on siis se, joka on edessä, takana olevat viikot on jätetty huomioimatta tai siis ne on vähennetty kokonaisviikkomäärästä.

Hankalasti sanottu, mutta siis tästä viikosta eteenpäin tuon ennusteen antaman viikon verran, niin tavoitepainon pitäisi olla aika lähellä.

Vierailija
17/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että oot laittanut minun antamien tietojen perusteella ja sulla ois lipsahtanu välitavoiteviikko aika...

Ihan tosi mahtava homma, kun viitit tilastoida!! Kiitos minun puolesta ja varmasti luo tähän porukkaan lisätsemppiä! Varmaan liikuttavaa siellä tarhan juhlissa katsoa mitä ne pikkuset touhuaa :O)

...Nyt odottamaan lapsia. Tulevat viimeiseksi puoleksitunniksi tänne töihin mellastamaan!

18/21 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATTI26:Oon kyllä itsekin tosi tyytyväinen..oot tiukkana vaan niin kyllä sulta taas enempi lähtee ;o)!!

NEPO:Juuh..minä oon alkuperänen raumalainen tai paljasjalkanen raumalainen niin kuin täällä pruukataan sanoa, mutta nykyään tosiaan asutaan tässä 15km päässä..koko suku ja ystävät tosin asuu edelleen Raumalla ja mies käy siellä töissä eli siellä tulee edelleen käytyä liki päivittäin ;o)!!Mistäs sinä sitten oot lähtösin..haluutko paljastaa??

Oih..on varmaan ihana kattella noiden pikkuisten esitystä..mä oon semmonen herkkis, että kyynelehdin noissa juhlissa joka kerta, kun oma lapsi siellä esiintyy ja antaa kaikkensa..välillä silmäilee äitiä ja iskää, että näkeekö ne varmasti miten hyvin mä osaan..ihania ovat nuo juhlat kyllä..meilläkin Joonas vie huomenna tonttuvaatteet kouluun, kun harjoittelevat koulun joulujuhlaan tonttuesitystä..eli tiedossa vetistelyä ;o)!!

Meidän Joonas oli tänään kaatunut koulussa ja lyönyt naamansa ja hampaansa jäähän, joten hammaslääkärireissu tuli heti koulupäivän päälle :o/..nyt on sitten pojalla 2viikon ehdoton purentakielto, voi pientä ja ovat vielä pysyviä hampaita, joten toivotaan, ettei röntgenkuvista löydy mitään murtumia yms. ja tilanne korjaantuu itsellään!!

No niin ja tää oli laihdutuspalsta eli ei ihan kuulunut tänne, mutta tulipahan kirjattua kumminkin ;o)!

Vierailija
19/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että Sisunaiset ovat heränneet " henkiin" taas...

Kiva on myös tuo tilasto, kiitos siitä. En kuitenkaan jaksa uskoa että pääsisin tavoitteeseen noin nopeasti - mutta yrittää voi!

Tämän viikon tulos - 400 g.

Meilläkin on jo ollut päiväkodin ja pyhäkoulun joulujuhlat. Meidän lapset eivät sitten halunneet osallistua " näytelmiin" . Pienempi poika joka on päiväkodissa (3 v) olisi pitänyt olla piparkakkupoika luciakulkueessa mutta hän ei suostunut. Hänhän oli jo kerran ollut hän sanoi minulle (tarkoitti varmaan harjoitukset). Tänään he ovat menossa vanhainkotiin saman repertuaarin kanssa, toivottavasti siellä sujuu kun äidit ja isät eivät ole katsomassa! Vanhempi poika (6 v) piti olla paimen pyhäkoulun juhlassa, hän valmistautui kyllä siihen ja tein hänelle asunkin jota hän puki kiltisti kotona mutta sitten kun tultiin paikalle meni pupu pöksyyn, hän ei uskaltanut. Tällaisia nämä meidän pojat, muuten ovat kyllä villejä mutta kun saisi esiintyä niin ei uskalla.

Ensi viikolla on sitten esikoulun/koulun joulujuhlat, saa nähdä mitä ohjelmaa siellä on, voi olla että esikoululaiset eivät osallistu ohjelmaan, poika ei ole ainakaan puhunut mistään vielä.

Ja Körömölli, mun mielestä tähän palstaan voi kirjoittaa kaikki mitä päähän tulee, liittyhän se elämäämme ja siten myös tänne...

Tsemppiä kaikille ja onnea pudotuksista!

Vierailija
20/21 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lasten joululuhlat ohi, onneksi.

Esikoisen omat juhalt meni viime viikolla ihan hyvin, mutta eilen olleissa kuopuken omissa juhlissa, tämä esikoinen oli ihan mahdoton.

Taisi innostua, kun näki vanhat kaverit. Riehui ja juoksi ympäriinsä eikä kuunnellut vanhempiaan. pari kertaa käytiin jäähyllä ja lopulta lähdettiin huudon kera kotia. Esikoinen oli aikaisemmin syksyllä tuolla pienten puolella ja siirtyi joulukuun alussa isojen puolelle, siksi kaikki lapset oli niin tuttuja ja ikävä ollut näköjään molemminpuoleinen, sillä niin innossaan pienten puolten muut pojat oli, kun meidän poika juhlissa oli mukana.

Köris:

Olen ex-Ukilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi