Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~maanantaita PUOLUKAN pallerot~~

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]voi jösses, mikä biletysviikonloppu ja nyt sit piti tulla vielä yöks töihin. En käynyt ees lukee vielä viikonlopun pinoa, pitänee kohta syventyä kunnolla. Siis torstaina olin kattomassa sitä stand uppia ja kyllä se on sellainen juttu, ett ne illat ei pääty IKINÄ hyvin...piti vaan pari olutta ottaa ja loppujen lopuks löysin itteni bailaamasta kaverin ja niiden stand up esiintyjien kanssa paikallisesta yökerhosta.

perjantaina sit työpaikan pikkujoulut. meinas itku tulla kun puol 1 heräsin, kun oli paha olo ja piti lähtee kampaajalle istuu. Tukasta tuli tosi kiva. Mulla siis tällä hetkellä kerroksittain leikattu, just saan halutessa sen kiinni. otsatukka ja nyt väri sellainen moniväri, lämpimän ruskeeta, pari punaista ja pari tummanruskeeta raitaa, oikein mukava.

lauantaina ei sit ollut enää tarkoitus lähtee mihinkään, mut oli sit yhdet pikkujoulut ja lähti mopo käsistä, niin pahasti ett olin vasta 7.15 aamulla kotona...=)

Galtsu: kyllä se ihan r-testi oli jolla sen plussan sillo sain. ei mulla sillo vielä ovistestejä ollutkaan, niin ei ois voinut sekoittua. Mammaksi.fi oli se plussatesti kun hannele kyselit.

Merineito: niinhän se vois olla ett tuotais sulle hirmu läjä ovis ja r-testejä häälahjaks, hih. siinä vaiheessa miehes passittais meidät kotiin kaikkine lahjoineen...=)

nyt lukaisen viikonlopun pinon.

G

Vierailija
2/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen]Huomenta huomenta!

Kääntymisaallon sijaan puolukkapinossa taitaa valloa masennusaalto... Piristystä ja parempaa mieltä [b]MERINEITO[/b], [b]PIIPS[/b] ja [b]GALTSU[/b]!

Tuosta ikäkriisistä, mulle ei 30 oo ollu semmonen raja vaan joku paljon paljon alhaisempi ikä... 25 alkaa olla semmonen raja, ja ehkä se että mies ei suostunutkaan löi just siks niin kovasti vasten kasvoja kun tajus ettei ikinä tuu niin käymään... No ehkä en siihen kuole jos saankin lapsen vasta 26-vuotiaana. Mää kuvittelin aina saavani ensimmäisen noin 24 v (ELI NYT JUST) ja loputkin ennen kolmea kymmentä, mutta toisin kävi. Tyytyväinen täytyy silti olla koska täällä monilla 30 lähestyy tai on jo ylitetty.

Joko [b]GOLDALLA[/b] krapula hellittää...?

Eipä kummempaa tähän aamuun... Kiukunkirppuja on täälläkin takapuoli täynnä kun pissapojanneste oli loppunut ja oli kuranen ja märkä tie. Pikkusen kävi v-käyrä huipussaan kun ajelin töihin... Siis sillä autolla ajaa kaks miestä paljon enemmän kun minä (mies ja isäni) mutta näköjään on minun munattoman ruvettava tekemään miesten työt. Näkyvyys kun ei ollut juuri tuulilasia edemmäs...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas asenteella kirjoitettua tuo aiempi viesti. Sellaista se on kun kihisee raivoa¿ Joo, siis ei kai se nyt loppujen lopuks ole pahinta, että on 30 tosiaankaan. Ihan sama tietty kunhan vaan sais jossain vaiheessa. Se vaan tuntuu tässä kohtaa niin kurjalta kun muutenkin on odottanut jo sairaan kauan. Lisäks mua pelottaa, että jos onkin jotenkin kalkkeutunut siinä vaiheessa, että synnytys kestää jonkun neljä päivää sitten! Toisaalta ihan sama sekin kunhan ei kokonaan jää ilman. Pakko kyllä myöntää, että mietin tossa jo miten jakaisi tavarat ukon kanssa ja minne muuttaisi. Mutta en nyt kuitenkaan sitten vielä luovuta.

Se tuplaus olisi alun perin alkanut nyt kesällä, mutta erinäisistä matkasuunnitelmista johtuen (yms), on nyt toi marraskuu sitten tavoitteena. Aikomus on mennä aika pitkälle matkalle ja tosi kauas siis tuolloin. Saattaa siis järkisyitä ajatellen olla parempikin alotella vasta sitten, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Mutta mutta tää on vauvakuumetta eikä siihen ole kuin yksi lääke¿

Kiitos tuesta kaikille!

T: Hieman jo piristynyt Piips

Vierailija
4/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIIPS: mukavaa että oot hieman piristynyt! Oletteko lähdössä siis ens kesänä jonnekin? Lähettekö kiertään maailmaa? Sun aikataulu siirtyy siis 1,5 v kokonaisuudessaan? Olen ittekin ajatellut että vois lähteä ens kesänä vaikka etelä- Amerikkaan, jonnekin tosi kauas, mutta mulla se on toista, vois lähteä jos ei vauvaa rupee kuulumaan..

GOLDA: tuliko se plussa silloin testiin testi-ajan jälkeen? Aika outo juttu tuo.. Mutta pikaista " paranemista" sulle krapulasta. Itsekin olen jossain vaiheessa joulukuuta meinanut käydä kampaajalla, mutta ei nyt jotenkin jaksa, ainakaan vielä. Ja jotenkin tuntuu että siihen uppoaa aina niin paljon rahaa. Keväällä pitäis mun varmaan käydä viimeistään, kun silloin alkaa pipo-kausikin olla ohi. :o)

Koko eilinen ilta on siis mennyt itkiessä, en pitkään aikaan pillittänyt näin montaa tuntia peräkkäin. Aika lyhyttä oli mun piristyminen. Miehen kanssa en voinut jutella kun ei ääntäkään lähtenyt :o( Laittoi mulle viestin että kyllä säkin vauvan saat JOSSAIN VAIHEESSA! Ettei hän sille mitään voi ettei ei halua sitä vielä. Joskus kahen aikaan tuli vasta uni.. Niin pahalta tuntui että tuli taas vauvakuumepäiväkirjalle käyttöä.. En tajuu tätä, kaikkensa se mieskin yrittää.. ja mä vaa vihaan sitä niin kauheesti tällaisinä hetkinä.

Galtsu kp3-> toivon että iloksi muuttuu pian

Vierailija
5/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta] Näin sitä sitten selvittiin töihin asti... en ois uskonu. Linja-autoon olin nukahtaa ja hiton hankala oli istua 40 minuuttia yhessä kohti. Maha paino ja selkä vihotteli *valivali* Vähän piristi kuitenkin, kun pomo sanoi, että ei tänne ois tarvinnu tulla :D Sanoi vielä, että saikkua vaan lisää jos vähänkään tuntuu siltä.

GOLDA: Sullahan oli sitten tosi märkä viikonloppu. Koitahan nyt tankata nesteitä ja paljon vitamiineja, että jaksat :) Tekaseppas sitä mun ja Galtsun suokkarijuomaa, eli laitat hedelmiä ja/tai marjoja (jäisiä mieluiten) kuppiin sekä perään runsaasti luonnonjugurttia tai piimää. Sitten vaan sauvasekottimella sekasin ja NAM! Oikee vitamiinipommi.

MERINEITO: Voi että kurjaa, kun en nyt pääsekkään miestäsi lohduttaan :( Sun täytyy puhelimen välityksellä koittaa olla tukena ja kuuntelijana. Tollanen on aina rankkaa, kun ei pääse toisen luo lohduttaan... Otatte sitten seuraavalla kerralla takasin ja helluttelette oikein kunnolla :) *voimahalitus*

HANNELE: Voi kerpele niitä ukkoja! Luulis nyt että ois ees nesteet paikoillaan, kun 2 ukkelia autolla ajelee. Mutta tuo on niin tyypillistä! Luehan vähän lakia niille illalla! Meillä ukko on niin tarkka meijän autosta, että sieltä ei puutu koskaan mitään. Tosin se ei mua silleen auta, ku en autolla ajele. Mutta onhan se kiva, kun kaikki on aina kunnossa.

Jeps, kohta syömään. Tekis mieli jo kotia, mieskin vappaalla :/ JJ 31+6 + Tuutti♥

Vierailija
6/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DC143C]En ole vähään aikaan ehtinyt pinoutua, koska viime viikko oli niin kiireinen. Mulla oli tavallista enemmän töitä, koska toinen hoitolapsista oli kipeänä viime viikolla ja molemmat lapset siksi kotona kaikki päivät. Torstai oli täällä joku pyhä ja miehellä vapaa, joten se päivä meni miehen kanssa puuhastellessa. Jossain välissä onnistuin saamaan myös tulehduksen toisen jalan isovarpaaseen ja sitä piti käydä näyttämässä ihan lääkärille. Ja ilmeisesti toin pöpön hoitolapselta meille kotiin, koska viikonloppuna alettiin miehen kanssa tuntea vähän flunssan oireita. Toivottavasti lauantaihin mennessä helpottaa, koska ei oo kiva matkustaa kipeänä.

[b]Galtsu:[/b] Kiva että olit mua kaipaillu. :) Ikävää, että sulla on eilinen ilta ja yökin mennyt itkeskellessä. *voimahali* Juu, tosiaan tuolta Kotitesteiltä ajattelin ne testit tilata, koska toimittavat ilman lisäkuluja myös ulkomaille. En tosin vielä uskaltanut tilata, ajattelin, etä odotan tuonne ensi vuoden puolelle. Sen verran taikauskoinen olen. ;) Meillä on ton ovis-bongailun kohdalla tosin vähän sama meininki kuin Hannelella, eli mies ei halua tietää kyseisestä ajankohdasta mitään, sanoi, että spontaanius häviää ja menee liikaa suorittamiseksi jos on asiasta tietoinen. Aluksi ajattelin itsekin olla bongailematta ovista, mutta kun tällä palstalla on tarpeeks pitkään roikkunut, niin mieli muuttuu. ;) Mutta tosiaan ovistestit teen sitten joskus ihan omissa oloissani, enkä mainitse niistä miehelle mitään.

Hienoa. Äsken simahti sähköt ja mä ihmettelin, että mikä on kun ei sulake mennyt. No sitten tajusin, että mulla on täällä liikaa laitteita päällä (peräti uuni ja pyykinpesukone! Ja tietty kannettava) meille jaettavaan sähkön määrään nähden. Joten eikun pyykinpesukone päältä pois ja juoksin alas sähkökaapille ja buuttia, niin nyt saan edes ruuan tehtyä ennen töihinlähtöä. Tää on näitä etelän maiden ¿ihanuuksia¿. :(

Jaksuja [b]Merineito[/b] ja [b]Piips[/b]!

Niin ja [b]Lillikselle[/b] onnittelut, että mies lämpeni näin pian. :) Ymmärsin kyllä hyvin, mitä tarkoitit tuolla lapseton pariskunta ¿ ¿lapsellinen¿ pariskunta ¿asialla. Meillä on kans puhuttu kahdesta lapsesta, joten toivottavasti meillä on sama tilanne sitten joskus, jos/kun sitä toista kuumeilen ja jos mies taas ei yhtä pian.

Meillä mies puhuu yhä enemmän ja enemmän oma alotteisesti vauvoista ja miettii meidän tulevaisuutta siltä kannalta, kun olen raskaana/kun meillä on lapsi. Minä yritän laittaa itselleni kuitenkin jäitä hattuun, koska maaliskuuhun on kuitenkin vielä matkaa ja mitä vaan voi sattua...

Jäi varmaan jotain olennaista kommentoimatta, mutta huomenna vapaapäivän johdosta on aikaa kirjoitella enemmän.

- Kp 1:tä odotteleva Luumuhillo -[/color]

Vierailija
7/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs tosiaan on Goldalla ollut vauhdikas ja biletyspitoinen viikonloppu! Kuulosti kyllä kivalta, vaikka näin jälkikäteen voikin olla hieman raukea olo...Mä melkein nauroin ääneen, kun kerroit päätyneesi juhlimaan niiden stand up-tyyppien kanssa=)) Yleensä parhaat juhlat on nimenomaan noita ex tempore-juhlia, ja niitä sulla näyttää riittäneen!

Kiitos muistutuksesta, mullakin on perjantaina kampaaja:) Ajattelin laittaa jotain väriä ja leikkauttaa pikkasen. Mulla on nyt tosi lyhyt malli ja ajattelin, että voishan sitä välillä vaikka vähän kasvattaakin. Se vaan on niin tylsä vaihe, joutuu liian kauan näyttämään siltä kuin ei koskaan kävisi kampaajalla. Ja tavallaan lyhyt tukka on niin helppo, varsinkin talvella kun joutuu pitämään hattua päässä. Kun taas toisaalta vaihtelu virkistää...Onneksi on vielä muutama päivä aikaa miettiä.

Tänään saan vihdoin joulukortit valmiiksi, enää on se osoiterumba edessä. Taidankin tästä samantien lähteä sinne eniron-sivuille metsästämään, kiitos kovasti vinkistä! Taisi olla JJ joka kertoi?

Mukavata maanantaita kaikille!

-Lillis-

Vierailija
8/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Kiva [b]JJ[/b] ettei ollut töissä nyrpeitä naamoja vastassa...

Ja mukava että [b]PIIPSKIN[/b] on paremmalla mielellä! Kyllähän ne äijät niitä " järkisyitä" keksii, jotka tosiaan jos oikeen kovasti ittekin miettii, niin on ihan järkeviä, mutta tässä tauissa mikään ei tunnu järkevämmältä kuin laittaa vauva alulle NYT HETI! Meille jotka saaaan vauvat aiemmin niin tulee sitten varmaan kauheat koliikkivauvat ja muuten tuittupäiset lapset ja sulle sitten kun oot malttanut niin kauan oottaa niin oikeen kiltti lapsonen =o)

[b]GALTSU:[/b] No kylläpä siellä on kyyneleitä vuodatettu... =o( Pitikö teillä muuten sen tuplauksen oikeesti jo alkaakin ja nyt on käytössä vain kerta riskipäivänä+varmat päivät? Kyllä se plussa sieltä vielä tärähtää kun oikeen valitset sen riskipäivän... ;o)

[b]LUUMUHILLO:[/b] Toivottavasti selviätte nyt ilman pahempaa flunssaa! Ihana kun mies on mukana fiilistelemässä, eiköhän se aikakin kulu nopeampaa niin.

Voi voi, ittekin pitäis joskus kampaajalla keretä käymään...

Vierailija
9/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu ollut varsinaista haipakkaa... eilen kokopäivä meni kun käytiin Jyväskylässä ja tänään nukuinkin sitten puolkahteentoista.. Onneksi on viel muutama vapaapäivä jälellä!!! siivoilla pitäs,muttei jaksa... Kohta on neuvola (14.30) et sinne tarttee lähtä kävelemään...

Lillis: Teilläkö alkaa tuplailu??? on viikonlopun pinot viel lukematta, mutta onnea!!!

JJ: saikkua vaan jos et meinaa jaksaa töissä: se on ihan luvallista hakea sitä jos tuntuu ettei jaksa, sanokoot työkaverit mitä vaan...

GOLDA: melkoinen vauhtiviikonloppu takana!!! lepoa nyt sitten vaan toipumiseen ;)

Muuten palaan sitten kuulumisten kanssa illemmalla... joten muksaa päivää vaan kaikille!!!

M 13+2

Vierailija
10/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollul koneen kans TAAS häikkää, joten en ole päässy kirjottelee. Mä oon varmaan tippunu täysin teidän tilanteista. Tän päivän pinon vaan ehdin kyl lukee *nolottaa*

Ilmeisesti jonku miehet on jo taipunu. LILLIS? Mites teillä muilla?Vieläkö on vanhat päivämäärät " voimassa" ?

Meillä isäntä on tainnu alkaa vähän taas jänistää. Ei ehkä sittenkään tammikuussa aleta yrittää. Mut sen mä sanon, et pillereitä en enää syö. Saa mies keksiä ehkäisykeinot jatkossa, jos ei vielä vauva kelpaa.

Mulla alkaa olla jo koulu urakka ohi tälle syksylle. Enää pari tehtävää naputtaa tän viikon aikana ja se on siinä. Sit lähdetään lappiin mun vanhempien luo viettää joulua. On se niin ihanaa olla joulu siellä!

TÄmän viikon aikana mä varmaan käyn useemmiin täällä raapustaa.. Sit mä lähdenki sinne lappiin ja siel ei viitti vanhempien netissä käydä raapustaa tänne. Narahdan viel.

KAKTUS

Vierailija
11/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue][b]Kaktus:[/b]Juu on tääl vähä meininki edistyny. Meil alotetaan seuraavasta kierrosta(joka alkaa ihan pian, kp 25 taitas olla menos..). Mulle lääkäri suositteli raskautta endometrioosin hoitoon =) Hannelella on ilman ehkäisyä kuukausi+3päivää ja Lilliksellä tosiaan tehtiin tuplauspäätös =) Ja olikohan vielä muita...

[b]Galtsu[/b]: Voimasäteitä Galtsulle ~~~~~~~~[/color]

[color=violet]Kävin tänään kaupoilla ja eksyin tuttuun tapaan vauvanvaate osastoille jatkuvasti. Nyt kattelin sillä silmällä- että oisko meiän futurevauvalle sopivaa vaatetta. Alkoi ärsyttämään kun kaikki ihan pienten vaavien vaatteet onko joko vaaleen sinisiä tai vaaleen punasia; niin tai valkosia. Haluisin mielummin jotain räväkämpää esim vihreetä tai keltasta, mutta ei(eikäpastillivärejämeille...mut ehkä mieli vielä muuttuu..). Ja kun ei tietenkään vielä hajua kumpi sieltä joskus tulee tai tuleeko kumpaakaan ei viiti mitää kallita ostaa mitkä on huomattavasti paremman näkösiä. Äh, mitä tämmösiä vielä murehtimaan... Ois kyl aikas paljo tehny mieli ostaa joku pienenpikkuruinen vaate *tunnustaa*. Mutta intouduin ostamaan Odottaja-lehden ja yritin ettiä kirjastosta hyvää raskaus/vauva-romaania mutta ei löytyny, ja se paljon puhuttu Pieniä maanjäristyksiä on tietysti kokoajan lainassa...

Onko muita tänä tai ens yönä yövuorossa? Itse ilmoittaudun ;)

-Thunderi-

Vierailija
12/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ketään nyt käy =( Nyt kun minä kerrankin olisin aktiivinen...

Vierailija
13/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy toki, kovasti luen kaikkien muiden juttuja :-) Ja nytkin pitäisi olla piparkakkutaloa kokoamassa eikä palstoilla roikkua...

Mies tulee huomenna viikon reissusta kotiin ja sitä ennen olisi kiva saada talo valmiiksi. Ja koti siistiksi ja joulukortit allekirjoituskuntoon ja ties mitä muuta...

Jotes, hoplaa, sokeria sulattelemaan...

Vierailija
14/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pikaseen valittamaan (Eiks oo kivaa luettavaa!) kun en ehtinyt kuin vilasta tuota pinoa. En jaksa lukea tenttikirjoja enää yhtään. Tentti on keskiviikkona, mutta mikään ei tahdo enää upota päähän. Olis ihan alkaa jo valmistella joulua (meillä on ainoa jouluvalmistelu vielä paketissa olevat joulukortit, jotka tilattiin unicefilta kuukausi sitten), lahjat pitäis ostaa ja piparit paistaa, mummille (83v.) pitäisi mennä tekemään joulusiivous ja koira parkakin on jäänyt ihan paitsioon, kun en ehdi kunnon kävelyjä tehdä. VALIVALIVALI...eli sori! Palaan keskiviikon jälkeen.

Vierailija
15/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen]Juu eli [b]KAKTUS[/b], meillä on edistytty kovastikkin. Kuukausi+3pv (eli kahen oviksen yli) aikaa tärpätä, jouluna piinaillaan. Jos ei tärppää niin sitten joudun oottamaan alkuperäiseen suunnitelmaan eli kesään ja miestä ei saa enää painostaa...

Mitäs muuta... Mää oon lihonu varmasti monta kiloa... Käytiin sitten tänään niille krapulahampurilaisilla kun eilen ei jaksettu... No nyt täytyy mennä tonne sohvalle ukon ja pringles-purkin kans...

Vierailija
16/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpsulle jaksuja joulu/kouluhässäkkään... Täälläkin kun kattelee miehen lukemista tentteihin niin ei kyllä yhtään oo ikävä takas koulunpenkille!! Kohta onneksi lomaa niin ehkä se helpottaa sitten!!!

Neuvolakuulumisia: oon vissii ainoa kesis (ainakin kun juttuja lukee) kellä paino on noussu raskauden alusta: ehhee kiva lukee muiden jutuista et -2 tai3 kg kun itellä raskaudettomana aikana paino 62 nyt jo 67.... eli edellisestä neuvolasta tullu viel 3kg lisää :(sydänäänet kuuluivat heti, hemppa 132 ja paineet 114/70... kaikki kunnossa! Oli vaan jotenkin väkinäinen tunnelma kun siellä oli harkkarikin mukana: halus vaan nopee pois.. Harkkari muuten kuuli sydänäänet ekaa kertaa, joten siinähän tuns ittesä ihan konkariksi kun mulla jo 3 kerta!!!

Mutta se omasta navasta...

Hannele: millaisella tahdilla teillä on suunnitelma: vauva toteutettu? ei muutoksia edelliseen sekstailutahtiin vai ootteko laskenu päiviä tms? itellä ainakin huomas että halut kyllä kasvoi kun tuplaus alkoi!

Thunderi: harmi, tällä viikolla ei oo yövuoroja.. mutta koitahan jaksaa valvoskella!! ja tosissaan ihanaa niitä pikkuisia vauvanvaatteita on käydä hiplaamassa ;)

eipä mulla kummempaa... palailen taas.. Illanjatkoja kaikille!!

Vierailija
17/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Mä löysin tänään miehelle toisen joululahjan. Ostin sellaset pääkallokalsarit :) Siis ihan sellaset pitkät. Oli niin hauskat, et pakko oli ostaa. Alkaa pikkuhiljaa olla jo stressi nuista lahjoista, kun vasta muutama hankittuna. Ootan suosiolla ens viikkoon nytten ja käyn sitten vapaalla ostoksilla. Mullahan on siis vipa työpäivä lauantai :))))))

Soitin tänään KELALLE ja kysyin missä mun päätökset viipyy. Täti sanoi, et jos LA on ens vuonna niin mun laput käsitellään aikasintaan joulukuun loppupuolella. Eli saan vielä ootella ainakin kk:n ennen päätöstä. Äippäpakkauspäätös oli tullu tänään ja sen pitäs kahen viikon sisällä tulla postiin :)

MIITSU: Kiva, että neuvolassa kaikki ok! Eikö olekin aina jännää kun se dobbleri painetaan masulle. Mua ainakin jännitti aina ihan kauheena, että kuuluukohan sieltä tällä kertaa mitään. Älä niistä kiloista huoli. Mulla aluksi tippu paino kun oli sitä pahoinvointia, mutta sitten yhtenä kuukautena olikin noussut 700g/viikko :D Viimeksi ei onneksi ollut tullu ku 100g/viikko. Painosta voi murehtia sitten myöhemmin, nyt on muut asiat tärkeempiä :) Muistinpa just, et mullakin on taas viikon kuluttua neuvola :)

HANNELE: Mekin käytiin viikonloppuna mäkkärillä ja kieltämättä tuli vähän possu olo :/ Tosin me syödään tosi harvoin ulkona, että sallittakoon. Mulla on muuten kaks ja puoli tömppöä Pringlesejä kaapissa, ku ostin alkuraskaudessa. Mutta ne jäi syömättä ku tuli hirvee ällö niitä kohtaan.

Eipä tässä tälläerää muuta. Toivottakaa voimia työviikkoon... nyt jo ahistaa... JJ 31+6 + Tuutti♥

ps. uudessa annassa luki, et synnyttäjien keski-ikä ois suomessa 28 vuotta. Olikohan tuo peräti ensisynnyttäjien keski-ikä...? en muista tarkkaan.

Vierailija
18/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Ei taas meinaa millään keretä koneelle, ja töissä ei oikein kehtaa/kerkee. Tänään kirjoittelin joulukortit valmiiksi, ei muuta kuin postiin vaan!

Goldalla ja Hannelella oli siis kosteanpuoleinen viikonloppu;) Niistä täytyykin jokaisen Puolukan ottaa kaikki irti kun ei sitä tiedä milloin se aika on joksikin aikaa onnellisesti ohi! Hirveesti nyt vaan tsemppiä ja plussasäteitä etenkin Hannelelle, kun on tälläinen yksi tilaisuus ennen kesää.

Taas alkaa nää VRO:t jyllätä: lisääntynyt valkkari, väsymys, palelu etc. Harmi vaan et en tainnut ovuloida tässä kierrossa ollenkaan;) No, tässäpä sen nään et oireita silti riittää kylliksi. Välillä tuntuu etten edes erota mikä on totta ja mikä kuvittelua.

Kiva JJ että pomosi suhtautui niin kivasti, oli varmaan helpotus sulle:) Kun ei vielä tiedä vaikka joutuisitkin olemaan saikulla nyt kun loppusuora alkaa olla käsillä;) ONko teillä jo kaikkea laitettu vauvaa varten? On niin kiva kuulla noista valmisteluista ja haaveilla itse samalla..

Nyt leffan pariin takaisin

Lumiina kp25

Vierailija
19/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaikki Puolukkaiset unten mailla... Taidan päästä rauhassa alottamaan kohta Tiistain pinon =)

Vierailija
20/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti paljon ihana ihmiset voimahaleista *halaa takaisin* :o) Kyllä se paljon on se teijän tuki! Ihanaa lukea kun tiien että te ymmärrätte!

[color=blue][b]luumuhillo:[/b]Ymmärrän kyllä, mä kans juttelin miehen kanssa tänään ja se sanoi että kun ke tulee takas niin haluais viettää vähän yhteistä aikaa ja mä tyhmä heti: " eihän silloin oo SE aika vielä" niin sekin sanoi et voihan sitä varmaan muutenkin sekstailla ku ovisaikaan, ettei mee ihan suorittamiseksi ;o) Ehkä on sit punaviiniä tiedossa ke iltana. Mutta sun mieshan on lämmennyt ja varmaan ruvennut jo tottumaankin ajatukseenn vauvasta ja raskaudesta, kun miettii noin syvällisiä (pyörällä ajo ja muutenkin puhuu vauvasta) Taitaa sun lupaus pitää :o)

[b]Lillikselläkin[/b] on kivaa tiedossa, kampaajalla on ihaninta kun pestään tukka, voi että se on mun mielestä taivaallista.. Eli mukavia hetkiä sulle kampaajalla..

[b]Kaktus:[/b]Harmi kun mies jänistää, mutta älä menetä vielä toivoa! Pidät vaan lipun korkealla.. Helppoahan se on sanoa. Jaksuja sulle. Kivaa että koulu-urakka alkaa olla ohi :)

[b]Thunderi[/b]:sama vika aina täälläkin, vauvan vaatteita kattelen paljon! ootko käynyt koskaan kirpparilla kattelemassa niitä vaatteita, olen kaikki hankkinut sieltä! Vauvat kun ei paljoa liiku niin vaatteet on todellakin kuin uusia, lisäksi edullisia ja nättejä! Väri- ja mallikokoelmia löytyy joka makuun. Suosittelen, mutta usein esikoista hankkiessa tykätään ostaa uutta. Varsinkin miehet taitaa olla taipuvaisia siihen. Eikös [b]JJ:n[/b] mies halunnut kans merkkirattaita?? Siis ei niin että siinä olis joku vika, ei todellakaan. Olen vain huomaanut sen.

Voimia yöhön!

[b]Miitsu:[/b]anteeksi tyhmä kysmys mutta mikä on harkkari?? :-O

[b]JJ:[/b]ihan kiva lahja ja voinko sanoa käytännöllinen, eihän kalsareita oo koskaan liikaa, vai mitä? Ja mies saa aina tuntea lahjasi vasten ihoaan :) (oliko tarpeeksi romanttista??)

Niin, muakin kiinnostais nyt kuulla onko teillä mitä valmiina vuvaa varten? Vaunuthan teijän piti ostaa joulun jälkeen eikö niin?

[b]Lumiina[/b] Toivottavasti VRO osoittautuukin RO:ksi!! Tiedottelehan sit asiasta. Teitkö niitä ovistestejä sit päivittäin ja samaan aikaa päivästä?? Vai onko saattanut mennä ohi?

Itsellä vähän väsy.. Mutten ajo kyllä tänä iltana vollottaa, taitaa ´olla kyyneleetkin jo loppu ja paljon paremmalta tuntuu kun sain miehen kanssa jutella kaikessa rauhassa. Onse jotenkin niin rauhallinen ja ihana, aina tukemassa ja lohduttamassa. :o)

Vähän kiirehdin mutta Galtsu: huomenna jo 4 kp ;o)