~~maanantaita PUOLUKAN pallerot~~
Kommentit (24)
[color=green]kerrankin joku yhtä aikaa yössä!!! =)
[b]Galtsu:[/b] Juu vähän olen kirppareilla kurkkinut pikkuvaatteita, mutta en vähään aikaan ole eksynyt kirppareille siis tänä aikana kun " vois" jo ostellaki jotain ;) Mut varmasti löytyy hyvää tavaraa ja vaatetta. Pitää ettiä hyvä kirppari =) Mun mies on myös " kirppariystävällinen" joten siitä ei kinaa varmasti tule. Mutta se ei varmaan ihan vielä innostus kirpparikierroksesta vaavin vaatteita ettien... Esitän nyt vähän aikaa Miitsua kun ennen häntä tänne kerkesin... että harkkari tarkottaa harjottelijaa :) Saakohan muuten toisille kirjotettuja lukea! APUA! Kiva että sulla on parempi mieli =) Ja ke iltana pääsette keskittymään toisiinne, se on aina ihanaa *tunnustaa punastuen*
[b]Golda:[/b] Jeps olen minäkin hoitoalalla ja tääl on aina yöt rauhallisia joten koneella pystyn paljon hengailemaan. Tosin välillä pitää nousta esim moppaamaan lattioita että pysyy hereillä %) Tuo kirjotusmaraton kuulostaa hyvältä!!!
-Thunderi-
rauhallista edelleen. just ilmoittivat päivystyksestä nilkkamurtuman...humalassa hurvitellut.
Moppaat yöllä, mitä hittoa??? =) mikäs paikka se semmoinen olikaan?
G
Tää on tämmönen ryhmäkoti, ja keittiön lattia mopataan öisin... Me siis hoidetaan täällä muutenkin ite siivoukset ym. Ihan niinku jokanen kotonaan, ja ruuat tehään myös, mutta niitä ei tarvi öisin vääntää. Rakensin tuon tiistaikasan jo että voidaan me sinnekin siirtyä;)
Kiva ett säkin miehen kans jutellessas oot piristynyt vähän *hali*
thunderi: minä kans yökyöpeli työmaalla kökötän. voi taivas tätä mun muistia, mut olitkos säkin hoitoalalla. Meillä on nyt melko rauhallista, viime yönä myös. en ois kyllä jaksanutkaan hirveesti sykkiä, kun krapula tuppas olee. Onneks se heti vuoron alussa syöty kebab autto aika mukavasti olotilaa.
Juu se stand up homma oli kyllä aika hauska. ei taideta enää kehata mennä kattomaan koko hemmetin showta, kun heittävät kuitenkin jotain läppää sammumisesta ja taksiin raahaamisesta... seuraavan kerran vasta uutena vuotena viikonloppu vapaa, onneks. Mut yks kaveri just tokaskin, ett onhan noita arkivapaita sit... just joo...meitsi ei lähe kyllä enää mihinkään *kuuluisat viimeiset sanat*
thunderi, tänä yönä kunnon kirjoittelu maratoni =o)
G