Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa sokko treffeille,

Vierailija
10.12.2005 |

mitäs jos se mies onkin ihan ämpäriruma? mitkäs kohteliaat sanat siinä olis otettava käyttöön?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin tutustua, sitä ei tiedä vaikka hän olisi todella mukava ihminen.

Vierailija
2/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei miellytä, lähde ' naistenhuoneeseen' ja häviä' paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta sanoa, mut häippäsin heti alkuunsa paikalta. Kerroin kyllä rehellisesti ennen sitä, ettei taida ilta onnistua, ja että palaan ystävieni seuraan.



Vierailija
4/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näytti siis suunnilleen joltakin pultsarilta. Meinasin oikeasti hävitä hiljaa paikalta, kun näin tyypin, mutta ehti nähdä mut ennen kuin pääsin pakoon. Tota naistenhuonekatoamistakin mietin, mutten sitten kehdannut, kun tyyppi tilitti elämäntarinaansa... Ugh... Kun vihdoin sain keksittyä tekosyyn, tyyppi änkesi saattamaan bussille ja koetti siinä suudella tai jotain - luoja. Ja tietenkin samalla bussipysäkillä sattui sitten olemaan jotain tuttuja. Halusin vajota maan alle...

Vierailija
5/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeen selvää ota kukaan.. ap

Vierailija
6/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ruma niin sitten kysy onko iso jos on niin ota vaikka suihin tai anna persettä siitänän sokkotreffeissä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tosin paritreffit, hänen kaverinsa ja minun kaverini mukana.

Vierailija
8/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ollut alkeellisimpiakaan käytöstapoja ja yksi taas se oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen mukaan ei ollut ensikerta, kun hän joutui heti hylätyksi. Joten mahtaako olla sitten ystäväsi?

Omasta mielestäni olin rehellinen ja sitä myöden voin elää hyvällä omatunnolla.



t.11

Vierailija
10/10 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tyyppi ei kertakaikkiaan nappaa.