Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla tulee paha mieli täällä?

Vierailija
10.12.2005 |

Mulle tulee tästä vertailusta/oman elämän ylistämisestä/muiden haukkumisesta paha mieli tosi usein. Miksi sitten oon täällä? en tiedä. taidan olla masokisti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, lähinnä. Nämä arvostelemiset sun muut tapahtuvat kuitenkin vain sen mukaan, mitä kukin on täällä kirjoittanut, eikä se vielä kerro todellakaan kaikkea siitä kirjoittajastaan. Ja kun sitä " vastapeluria" ei tunne, niin miksi ottaa mitään kommentteja henkilökohtaisesti?

Vierailija
2/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä vuoksi en täällä kovin usein käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä aiheet kerää typeriä vastaajia. En edes avaa mitään mitkä heti vaikuttaa provoilta tai sitten välillä avaan jonkun leuan loksutus avauksen ihan huvikseni, mutta osaan siihen varautua.

Vierailija
4/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, asiathan vaan riitelee. Kiva, että ainakin jossain sanotaan suoraan, mitä mieltä ollaan. Samalla oppii tuntemaan itseään, että mitä mieltä mistäkin on, minkä voi hyväksyä ja mitä ehdottomasti ei. Oppii tuntemaan erilaisten ihmisten ajattelutapoja, hyväksymään erilaisuuttakin.

Mutta onhan täällä välillä ilkeitä ja kateellisia ihmisiä, ei osata iloita yhdessä toisen ilossa. Nakataan lokaa niskaan yms. Joskus on ihan pimeetäkin porukkaa liikkeellä.

Mutta ainahan voi vaihtaa toiselle palstalle.

Vierailija
5/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin itsellä kun paha pvä,niin annan kyllä tiukkoja vastauksia takasin.

Vierailija
6/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin tämän palstan parisen vuotta sitten ja alkuun olin lähinnä järkyttynyt. lähinnä luin muiden juttuja täällä enkä juuri koskaan ottanut kantaa mihinkään. sittemmin olen oppinut suodattamaan suurimman paskan pois mielestäni. kun sen taidon oppii, saa täältä joskus hyviä vinkkejäkin. hyvää ajankulua tämä palsta kyllä on:) nykyisin käyn täällä lähes joka päivä kun vaan aikaa löytyy, ja täytyy myöntää että täällä tulee joskus purettua paineita;) älä ota ap tätä aivot vapaalla palstaa niin vakavasti;) järkevämpää keskustelua löydät muista keskusteluista joihin pitää rekisteröityä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme