Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta sanon tämän. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on wau

Vierailija
19.04.2025 |

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta sanon tämän. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap, voin niin uskoa. Yleensäpäivän päätteeksi istumme yhdessä sängyssä, Mieheni lukee ääneen vauvaopasta. Hänen innostus on tarttuvaa, ja nauramme yhdessä sen kummallisille neuvoille. Pian asettautumme makuulle, ja hän vetää minut läheisyyteensä. Tunnen hänen lämpönsä ja rauhoittavan läsnäolonsa. Kaikki huolet tuntuvat kaukaisilta. Tiedän, että tämä matka ei aina tule olemaan helppo, mutta ajatus siitä, että rakastava mies on rinnallani, antaa minulle voimaa.

Vierailija
2/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui raskaana ollessa siltä, etten malta odottaa et pääsen tutustumaan lapseen kun hän syntyy. Raskaus aikana suojeluvietti vauvaa kohtaan oli suuri ja oli jo vahva kiintymys, mutta sanoisin et rakkaus synty samaa aikaan kun vauva ja kasvoi matkan varrella kun opin tutustumaan häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei osaa tekonauraa eli vauvan nauru on aina ihan puhtaasti ilosta johtuvaa. Siksi se on niin tarttuvaa ja siitä tulee hyvälle mielelle. Olen kuvannut kaikkien meidän lasten vauvanauruja videolle ja kuuntelin niitä tänään töissä. En edes muistanut miten ihana ääni se on.

Vierailija
4/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania 😁 katson joskus youtubesta vauvojen kikatusta: se on aiiiivan ihanaa !

Vierailija
5/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti lapsistasi ja elämästä heidän kanssaan. Parasta aikaa elämässä.

Mulla on paljon lapsia ja kyllä lapset on antaneet paljon ja myös opettaneet tätä elämää. Nyt eri vaihe, kun lapset on aikuisia jo. Seuraava sukupolvi on jo tulollaan ja odotan innolla sitäkin.

Vierailija
6/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
7/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onneksi olkoon ja kaikkea hyvää perheellenne. <3

Vierailija
8/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen ei todellakaan ole kaunis.

Vierailija
9/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta raskausmaha on ruma. En ole nähnyt yhtäkään kaunista pömpötystä ja olen nähnyt raskaismahoja aika paljon.

N36

Vierailija
10/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se eteen tuleva pallo rumentaa??? 

Vierailija
11/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap kun vaimosi synnyttää ja hänen vittunsa venyy käyttökelvottomaksi?

Vierailija
12/15 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se eteen tuleva pallo rumentaa??? 

Samalla tavoin kuin miesten kaljamaha.

Vierailija
13/15 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntui raskaana ollessa siltä, etten malta odottaa et pääsen tutustumaan lapseen kun hän syntyy. Raskaus aikana suojeluvietti vauvaa kohtaan oli suuri ja oli jo vahva kiintymys, mutta sanoisin et rakkaus synty samaa aikaan kun vauva ja kasvoi matkan varrella kun opin tutustumaan häneen.

Niin

Vierailija
14/15 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap kun vaimosi synnyttää ja hänen vittunsa venyy käyttökelvottomaksi?

Kuulostaa joltain pienimunaisen murheelta.

Vierailija
15/15 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kukoistava raskaana mutta kauneimmillani olen ollut noin 36 vuotiaasta alkaen, vauvan sain 22 vuotiaana. Se riippuu naisen geeneistä milloin kukoistaa. Itseäni on auttanut pienet kasvot ja suuret tummat silmät. Suu minulla on aika mitätön, huulet siis mutten ole ottanut botoxia koskaan. Tyttäreni sai lapsensa sektiolla koska pelkäsi venymistä. Itse en venynyt, päinvastoin, minua piti leikellä saksilla siinä samalla enemmän ja enemmän etten repeä vaikka tyttö painoi vain 3 kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi