Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu pilalla meilläkin:

Vierailija
07.11.2005 |

apet ja miehen sisko kutsuivat itsensä aattona meille, miehen pitää viellä yönselkään lähteä viemään heidät lentokentälle, kun lähtevät kauko-itään sukuloimaan. Ihanaa. Olisin mieluummin oman perheen kesken. Nyt noita besserwissereitä joutuu kuuntelemaan taas liiaksi asti. Ja astelevat jälleen kerran valmiiseen pöytään..Ei ole eka kerta.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miehesi sanoo, että tervetuloa vaan kello 20 jouluglögille ja tortuille, tilaan taksin hyvissä ajoin teille valmiiksi, että varmasti pääsette kentälle

-tarjoat siis glögit ja tortut

-kerrotte, että harmi, mutta teillä on jo ohjelmaa aatoksi, mutta olisi tosi mukava, jos pistäytyisivät kentälle mennessään teillä

-pidä puolesi, mutta älä pilaa välejä (jos et pidä puoliasi, pilaat välit, koska jonakin päivänä kattilan kansi posahtaa kattoon, eikä se katso sitä onko joulu vai pääsiäinen)

-olette ihan rehellisiä, vaikka sanottekin, että teillä on jo ohjelmaa, mitä se kenellekään kuuluu mitä ohjelmaa se on. Ihan yhtä arvokasta ohjelmaa on oman perheen kanssa oleminen kuin joku pakollinen sovittu vierailukin.

Vierailija
22/67 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole puhuneet vielä Joulusta enempää. Toisaalta duunista tulossa tän kuun lopussa mukava pari tonnia bonusennakkoa näppiin. Että josko lähdettäisi perheenä jonnekin jouluksi-raskaudentila soisi varmaan lyhyen lennon tai muutaman tunnin autossaistumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysäise suoraan, että mitäs veinasitte tuoda joulupöytään et osaan hommata sitten loput. sitten kirjoitat aina paperillle piparit ja....

jäät odottelemaan miten kauan listaa jatkavat...

mietit valmiiksi mitä haluat heidän tuovan... jos rupeaa lista liian äkkiä lyhenemään, niin sanot, että Liisahan on aina leiponut ihania kakkuja... tuokaas sellainen...

Vierailija
24/67 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se on kumma, ettei asioista pysty puhumaan suoraan. Taitaa olla meidän suomalaisten perisynti...

Vierailija
25/67 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on myös oman etuni mukaista pitää nuppini kiinni, vaikka vituttaa aivan sairaasti. Mitä siitä seuraa, jos avaa sanaisen arkkunsa. Jotain vuosikymmenien vihanpitoa.

ap

Vierailija
26/67 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän ja tapanin oman perheen kesken.

Tai sitten voisit vaihtoehtoisesti pyytää noita joulupöytään tulijoita tuomaan jotain (laatikoita, rosollia, leivonnaisia tms.) mukanaan, joilloin myös saisit itse vähän säästellä itseäsi.

Muuta en osaa sanoa. Itse kestitsin viime jouluna sukulaisia (ihan omasta vapaasta tahdostani) ja oli kyllä raskasta. Paljoa en ehtinyt koko jouluaattona istahtamaan muuta kuin joulupöytään ja siinäkin sai touhottaa koko ajan jotain. Olin niin poikki illasta, että toista kertaa en hirveästi aio vieraita kestitä ilman apuvoimia. Tai sitten ruokatarjoilu on todellakin hyvin suppea.

Vierailija
27/67 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole kuin 1 päivä.

Itse kestitsen mielelläni jouluvieraita ja saan kyllä heiltä apua viimeistään silloin kun hoksaan itse sitä pyytää =) Ei siitä nyt isoa vaivaa ole jos useampi ihminen osallistuu.

Paljon pahemminkin voisi joulusi pilalle mennä, usko pois.

minulla meni joulu pilalle useiksi vuosiksi kun isäni, nuori terve mies kuoli yllättäen kotiin jouluyönä :( Vasta nyt lähes 20 vuotta myöhemmin pystyn juhlimaan joulua ja unohtamaan tuon kamalan lapsuusjoulun tunnetasolla.

Vierailija
28/67 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sentään toisten joulurauhaa rikkoa kyytivaatimuksilla. Jos on varaa lähteä kaukoitään, voi varata hieman käyttövaraa siihen taksimatkaankin...

Vierailija
29/67 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtona olisi kolmen rakkaan lähisukulaisen hautajaiset kahden viikon aikana juuri ennen joulua. Onko joulusi vielä pilalla?

Vierailija
30/67 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pahemmin pidä mieheni perheestä, mutta koska pidän paljon miehestäni suostun sietämään heitä silloin tällöin...

Kyse on kuitenkin vain yhdestä päivästä!

Ja kuten joku jo antoi vinkiksi, niin pyydä heitä tuomaan jotain jouluruokia tullessansa ettei kaikki laittaminen jää sinun harteillesi.

Vierailija
31/67 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiathan ovat ihan verrannollisia...

Vierailija
32/67 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinen esimerkkinä kertoa kertoa, kun viime kesänä anoppi alkoi kaivella menneitä ja peräsi mm. sitä minulta, että päästänkö minä heidät sisään, jos tulevat ovikelloa soittamaan. Kun en ollut kerran päästänyt. Olin ihan pihalla, että milloin en ole heitä muka sisälle päästänyt. No, se kerta oli se yksi 3 vuotta aikaisemmin, kun mies avasi oven ja minä olin silloin tietokoneen ääressä ja kuuntelin vielä musaa kuulokkeilla. Olipa väännetty juttu siten, että minä en päästänyt sisään. Enpä tuolloin ehtinyt mitään tehdäkään, kun näkivät eteisestä sinne meidän työhuoneeseen ja minut siellä tietokoneen ääressä, niin samoin tein häipyivät appivanhemmat loukkaantuneina ovesta ulos. Tällaisiakin ihmisiä voi siis olla ja sitten näitä juttuja jäädään vielä märehtimään vuosikausiksi.

Vierailija
33/67 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apet ja miehen sisko kutsuivat itsensä aattona meille, miehen pitää viellä yönselkään lähteä viemään heidät lentokentälle, kun lähtevät kauko-itään sukuloimaan. Ihanaa. Olisin mieluummin oman perheen kesken. Nyt noita besserwissereitä joutuu kuuntelemaan taas liiaksi asti. Ja astelevat jälleen kerran valmiiseen pöytään..Ei ole eka kerta.

Eikö mies voi ilmoittaa että auto rikki tai liian juovuksissa, ei pysty viemään. Ja että menkää hotelliin. Mikä pakko on olla tuollaisia tossukoita???

Vierailija
34/67 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ihmiset nöyrtymään toisten taksikuskeiksi jouluna?

Vierailija
35/67 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooon haaangeet koorkeat nietookset

Vierailija
36/67 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vajaa 13 v myöhemmin varmaan kultaiset muistot jääneet mieleen joulusta v2005

Vierailija
37/67 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostua tuollaiseen? Nyt vain ilmoitat että haluat viettää juhlaa rauhassa eikä onnistu.

Vierailija
38/67 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt sitten, kuka näitä antiikinaikaisia nostelee? :D

Ei voi olla niin kova nostalgiapöhinä että pakko saada samat aiheet uudestaan.

Vierailija
39/67 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v. vanha ketju. Voi taivas.

Vierailija
40/67 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko ajatellut eroamista? Mielestäni sinun ei kannattaisi sietää tuollaista. Kyse on koko loppuelämästäsi. Haluatko elää sen noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi