Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSpaapertajien -04 Wiikonloppu höpinät***

10.12.2005 |

Onko taas viikonloppu?Vastahan se oli...

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulutaidoista,mutta jos kroppansa ja hymynsä kanssa tulis sängynviereen ihan muuten vaan nii kyllä kelpais...

no,nyt meen nukkuman

Vierailija
62/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sängyn viereen vois tulla Robbie Williams laulamaan ihan koska vaan :)) Elviskin on lämpimästi tervetullut (nuorena ja komeana)

Hilu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa Brad tulla myös mun sängyn viereen ilman muuta, vaikkei laulaa lurittais mitään :))

Joo jos nyt menis nukkumaan... jos vaikka näkis edes jotain kivaa unta.

Hilu ja levottomat jutut

Vierailija
64/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta linkitän vielä yhden kuvan. En nyt muista mikä tuon kaverin nimi tuossa etualalla on mutta komistus se on silti. :-) Eikä tuo Johnnykään huono vaihtoehto ole.. ;-)

http://johnnydeppzone.0catch.com/galleries/pages/283yahoodeppandbloom_j…

Hyvää yötä!

Lila75

Vierailija
65/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se ihanne ois. Enpä enää edes tiedä. Pitäiskö tilata Suosikki ja alkaa taas koristella seiniä julisteilla:) Patrick oli silloin aikoinaan ihana, mutta ei iske enää.

Onko muilla muuten maku pysynyt samana, vai muuttunut kovasti? Minä ainakin huomaan, että monet entisaikojen idolit lähinnä ällöttää nykyään:) Bon Jovi oli muuten yksi suosikki. Ei ällötä nyt, muttei ihastutakaan.

Hei, Robert Downey Jr (vai miten kirjuutellaan), the narkkari joka oli Ally McBealissa, oli aika syötävän ihq! Ei niin edes mun tyyppiä, mutta olin lääpälläni:)

Oma rakas meni jo nukkumaan. Hetken katsoi ihmetellen, kun sanoin viettäväni virtuaalipikkujouluja, mutta eipä vastustellut. Lähinnä mietittiin nukkumajärjestelyjä.

Minä olen nyt sairastelujen aikana nukkunut pajon alakerran sohvalla tai siitä levitetyllä vuoteella. Siitä on seurannut se, että siihen on niin tottunut, että " ei halua takaisin omaan sänkyyn" . Mieskin sanoi, ettei varsinaisesti kaipaa mua sinne:) Väitän, ettei johdu kämppismeiningistä, vaan nukkumismukavuudesta! Ihanaa, kun on paljon tilaa revittää nukkuessaan! Viime yön nukuin omassa sängyssä ja mies alakerrassa ja oli oma sänkykin oikein kiva yksin revittää:) Pitäiskö siis saada 2 kpk 160cm sänkyjä vierekkäin, että ois tarpeeksi tilaa. Riittäisköhän edes makuuhuoneen leveys:)

T: Ynis

Vierailija
66/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kauan sitten luettu juttu. En muista mistä luin ja milloin (tuhat vuotta sitten?), että pariskunnan pitäis nukkua eri sängyissä pitääkseen mielenkiinnon yllä. Pitää siis vireen yllä ja " lisää jännitystä" , kun voi tehdä yöllisiä seikkailua puolison vuoteeseen. Hmm...

Ps. älkää kaikki lähtekö vielä pikkujouluista! :)

Vierailija
67/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orlando Bloom, etummainen kaveri.

Tykkään tosi paljon Orlandon roolista (Legolas-haltija) Taru Sormusten Herrassa.

Johnny Depp ei myöskään huono valinta, ei ollenkaan.

Hilu

Vierailija
68/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyl tahtoo koneelle,vähä kummasteli näitä mies kuvia..teinimeininkiä kuulemma ;-) minä valistin et pikkujouluja tässä vietellää...Joo Brad,Johnny on mun makuu...BonJovi oli sillon ala-asteella kuuma nimi,kyl vielki kuuntelen mut en kuolaa..Sellaset rokkityypit kolahtaa..onhan se Metsäketoki komia mut jotain puuttuu..

Tom Cruise oli sillon joskus se kenen kuvilla tapetoin huoneeni :-)

Sit iski pitkätukat...

Juu,kyl kalenterikuvat näytti omal koneel hyvälle,meil tulostin rikki ni ei voi kokeilla..Mies kyl sano et vanhukset ei vältsist huomaa niist mitää mut se ite on nii tarkka,mut kyl yhes kuvas typy sinertää!Ei kiva!Ja menihän niihi rahaa!!!

voi Saamuska kuin ihanasti sanottu :-) poika sano kerran,oli ehkä reilu3v ku näytin mun chanelin laukkuu kaverille ja sanoin laukusta et se on mun aarre,ni poika sano et ei äiti,ku minä oon sun aarre :-) Sulonen..

Ville tuol telkkaris laulelee..ei ole sekää mun mielest mikää sexy niinku monet,monet tytöt sanoo!!!

Mehän nukutaa aikalail erihuoneis..mies on välil vierailevatähti :-) Eli mul on parisänky ja paljon tilaa..ja typy vieres omas sängyssää.Tää ihan sen takii ku kaikki heräilee,ni tulis edes vähä unta ja sit me ei herättäs miehen kelloo..tarkotushan ois et typy muuttas omaa huoneesee piakoin..

jatu

Vierailija
69/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Hilu kyl tuo Orlando on söpöläinen :-) Ja Sormusten herrat ihan huippuja..

Kai täst nukkumaa

jatu

Vierailija
70/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaamollahan voi myös olla oma profiili mikä pitää kuvilla olla. Voisko olla siitä kiinni? Olen nykyään aika surkea näissä asioissa, mutta ehdotus vaan:)

Pitäisköhän valua nukkumaan kohta:)

Vierailija
71/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormusten herrat ei ollenkaan ole mun tyyliä. Mikä mussa on vikana?

Vierailija
72/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii en tiiä..tai sit kiireessä vääntävät...Mies noista jotain tajuu ja sanoo et ei ole hyvin tehty.

Nii,Tuttishan läks reissuu..ihmettelin et ei tääl ole.

Mä en muute jakasnu laittaa jouluverhoja,niis on nii iso työ laittaa..ehtiihän sitä viel jos into iskee,mut tahtosin oikeestaa uudet ja sit yöllä tajusin et tuhlasin jo ehkä vähä liikaa...

kaikkia varmasti mun verhot kiinnostaa ;-D

Aamul jumppa,öitä!

jatu

Vierailija
73/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan sellaisia. Keittiöstä kahden vuoden asumisen jälkeen puuttuu muutenkin verhot kokonaan (kaihtimet on)! Ne tekstiilit, ne tekstiilit! Lila, tuletko meille ja ostat meille verhoja? :)

Vierailija
74/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffois ajantaju katos täysin eikä yhtää tuntunu et reilu 3tuntii on istuttu..Meil ois ne pidemmät versiot,ku joskus ois aikaa kattoo..

Menen pois!

jatu

Vierailija
75/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Kingiä tykkään lukea muuten, mutta Musta torni-sarja menee liian sormusten herramaiseksi:) Varsinkin, kun ekaa osaa yritin aikoinaan kokemattomana lukea englanniksi. Minä olen ollut psykologisen kauhun ystävä, mutta olenkohan jo liian herkkä sille. :)

T: Ynis joka katoaa Höyhensaarille...

Ps. Aika suppeaporukkaiset pikkujoulut oli, mutta pino kasvoi kivasti!

Vierailija
76/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin epähuomiossa juomaan liian myöhään Pepsiä. Ei tule uni silmään. No tämä on tavanomaista, minä olen aina se pikkujouluissa jolla ei bileet tunnu loppuvan kun vauhtiin pääsen. :-) No nyt ei ole edes alkoholilla osuutta asiaan.

Orlandokos se oli joka iski aika moneen. No löytyihän se mistä moni tykkää! :-)

Vierailija
77/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis, voin kyllä ostella verhot! Kun joku muu vain ripustaa ne. Meillä kuistilla on 4 ikkunaa ja kaikissa on verhot erilailla ripustettuna kun en ole saanut aikaiseksi päättää millälailla ne ripustan. Eihän ne ole olleet siinä kuin vuoden.. Oikeastaan tuumin sitä ensiviikon, viikonloppuna kun luultavasti mennään Etelä-pohjanmaalle kaverin valmistujaisiin joten ehdin ne verhot neuloa äidin koneilla.

Täälläkin on muuten yksi jolla ei ole jouluverhoja. Perinteiset joulun sävyt kun eivät oikein sovi tähän väriskaalaan mitä meillä on. Jotkin luonnonvalkoiset läpikuultavat tähtiverhot sopisivat, mutta kun minä en välitä valkoisista verhoista. Tulee liian kylmä olo.

Sisustaminen olisi tosi mukavaa puuhaa, kun ei tarvitsisi miettiä se touhu maksaa! :-/ T@hdelle muuten unohtui onnittelut uudesta sohvasta. Kivaa saada jotain uutta kotiin. :-)

Vierailija
78/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltiin uuden sängyn ostoa. Seuraava sänky on 120cm leveä. Meillä ihan turhaan 160cm leveä sänky. Nukutaan tuplapeitolla ja useimmiten nukun miehen kainalossa, joten toinen puoli sängystä on lähes käyttämättä. Uusi sänky ei ole kyllä runkosänky, vaan superlonpatja kunnon petarilla ja kunnollisella vanhan ajan sängyn rungolla. En tykkää kun en saa raahattua tuota jenkisänkyä ulos tuulettumaan.

Niistä oransseista paperivalotähdistä. Meilläkin oli porukoilla sellainen. :-) Itse pidän ihan noista perinteisistä kyntteliköistä.

Öö, empä keksi nyt enempää yksinpuhelua, huomiseen!

Lila75

Vierailija
79/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis, en minäkään innostunut noista Sormusten herroista. Olivat niin väkivaltaisia ja paatoksellisen masentavia. Harry Potterit kolahti enemmän. Pidän siitä mielikuvituksen ilotulituksesta mitä niistä löytyy. Tammikuussa uusi Potteri tulee tänne, näytetään jopa neljästi täällä. Wau! Menen katsomaan olin kuinka iso tahansa!

Vierailija
80/100 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana aamusta täällä? Eilen olikin pikkujoulupinoa kivasti kasvateltu! No, olikos unissanne Tomit, Johnnyt ja Orlandot? ;D

Nea nukku vähän levottomasti, mä valvoin viiden aikoihin tunnin ku mies rauhotteli Neaa ja mul oli ihan kamala toispuoleinen päänsärky. Otin lääkkeen ja jossain vaiheessa onneks nukahdin. Ihana oli herätä ilman särkyä, tosin heräsin jo ennen kasia Nean unissaan ääntelyyn. Pitäis munkin joku viikonloppu yö mennä olkkarin sohvalle nukkumaan, ni en aina heräilis Nean ääniin. Ei oikein raaski viel omaa huoneeseenkaan siirtää ja sit ku se viel heräilee, ni ei sinne jaksais rampata.

Nea oppi eilen sanoo moi ja sitä hoki koko illan, edellispäivänä oppi heihein. Sano illalla myös leipä. Hurjaa vauhtia tulee sanoja, pitäs kirjata sanat ylös, lähempänä pariakymmentä varmaan. Ei varmaan ihan lähiaikoina kävele, kun sanapuoli tuntuu enempi kiinnostavan.

Lila, mustaki olis ihana sisustaa..oispa rahaa ja ihana talo, minkä sais sisustaa! Meil muutes makkarissa luonnonvaaleet verhot, sopii kyl hyvin! :) Mut kyl mä tykkäisin vaatteitakin ostella jos rahaa ois. Mut eipä näistä tartte murehtia, ku vähävarasia ollaan! :D

Mut mies saapuu nyt Nean kans aamupesuilta aamupalalle, lopettelen. Mukavaa sunnuntaita! :)

Enkeli1 ja Nea