Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSpaapertajien -04 Wiikonloppu höpinät***

10.12.2005 |

Onko taas viikonloppu?Vastahan se oli...

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelleen, että missä mies on. Sano, että olet huolissasi ja ymmärrät miehen kypsymisen. Jotenkin kuulostaa siltä, että kaikesta huolimatta on väärin jättää toinen epätietoisuuteen, vaikkei kysymys oiskaan mistään pettämisenpelosta. Ulkopuolinen täällä neuvoo, sorry:) Koita jaksaa!

Taas sain vähän kuvia albumiin. Täytyy yrittää käyttää hyväksi tää vimma, jos vaikka oikeasti sais noi kuvat laitettua ennen uutta megatilausta taas. Haluaisin kynttilöitä pöydälle, mutta kun se on täynnä roinaa.

Pikkujouluihin kuuluu tietty joulutortut. Maistuisko jollekin? Voin laittaa virtuaalisesti tulemaan, kun niitä on tuolla keittiössä odottamassa syöjäänsä:) Minä en itse joululeivonnaisista juurikaan välitä.

T: Ynis

Vierailija
42/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivii, meilläkin viikonloput on aika arkista touhua. Joskus tuntuu, että kaikki muut tekee kaikenlaista kivaa ja arjesta poikeavaa, mutta meillä taitaa käydä näin molempien väsymyksen ja saamattomuuden takia. Eikä muka keksitä mitä tehtäis ja " kaikki on hankalaa" . Meillä mies onneksi jotenkin ymmärtää mun ajatuksia siitä, että haluan joskus tehdä jotain muutakin kuin olla kotona lasten kanssa. Minä itse olen usein se ongelma, kun en kuitenkaan jaksa innostua kovin monenlaisesta toiminnasta.

Missä muut pikkujoulunviettäjät:) Oliko tää ihan tylsä idea? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittarista V:lle punaiset Kuomat,myyjä oli sitä mieltä et pitäis olla ok,kun V on jo kävellyt niin pitkään. ainakin pysyy varpaat lämpösinä.

Teillä Lila toi pottailu on sujunut tosi hienosti!!!

tiivii

Vierailija
44/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy tehny pahoja kakkoja,pylly punanen-yö pelottaa!!

Torttuja,kiitos kyllä :-)

Juu,Ynis muistan..Mulla 2pakettia laatikossa avaamatta.Edelleen mahakuvista urakka alotettava ja teetetyki on vasta viime joulu :-(

Oon kyllä saanu roikkuprojekteja tehtyä et jos joulun jälkee alottas kuvista..päättäs et ainaki tunti viikossa tehtävä.

Huomasin just et laitoin tukan vaa mykkyrälle saunan jälkee,joten se on selvittämättä..täytyy kai alottaa!!!

Saatii tänää kalenterit ja ne ei ole hyvät!!!kuvien värit ihan per***stä!!!

Metsäketo ei ole munkaa tyyppiä..mut unohin konsertin,piti kattoo.

jatu,jonka glögi unohtu kauppaa et jos sitäki sais lasillisen?

Vierailija
45/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on Neaa nukuttamassa, äsken vasta läks kaveri poikansa kanssa, malttaakohan Nea nukahtaa...munkin pitäis pikapikaa painua petiin. onneks miehen hoitovuoro aamulla!

Tiivii, kurjia on nuo riidat. Meilläkin sama ongelma, et mies haluis viikonloput levätä, mä tehdä kaikkea kivaa ja nähdä kavereita, ollaan siis tehty molempia, et kummallakin olis kivaa. Toivottavasti riita selviää! Ja nautihan piparitaikinasta! :) Mähän en sitä syönytkään ku sen paketin..noloa...ja lisää tekis mieli! :-o Neallakin Kuomat, vaik ei kävele, mut konttaa ne jalassa, lämpimät on!

Ynis, kade valokuva-innostasi..iskispä muhunkin tollanen, sadat kuvat odottaa laittajaansa... Mäkään en tortuista oikein välitä.

Mun sisko oli tänään työpaikkansa kanssa Metsäkedon konsertissa, olikohan se joku suora lähetys? En oo juuri sen tyypin laulua kuunnellu, ni en osaa sanoa, mitä pidän! Sisko ei ollu tykänny, kuulemma paras biisi oli ollu sellanen, missä ei laulettu ollenkaan! :D

Mut jääkäähän te pikkujouluja viettämään ja kasvattakaa pinoa! Mä tuun sit aamulla kurkkimaan, et mitä tääl on höpisty! :) Toivottavasti kaikki saavat nukkua hyvät yöunet.

Jatu, huomiseen!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
46/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis, tässä toivottavasti T.Metsäkedon kuva;

http://www.tomimetsaketo.com/mediagalleria/metsaketo_tomi_13_kp.jpg

Voih, mitkä silmät ja nuo kirveellä veistetyt piirteet..

Jatu, mistä tilasit kalenterin? Hermostuneeena omaansa odollen.. Miten ne värit oli siinä menneet?

Tiivii, muistan tuon " miksei me koskaan tehdä mitään kivaa yhdessä-vaiheen" . Nyt toisenlaiset ongelmat. Mies on tämän vuoden kotona ja minä myös. Sekaantuu pyykinpesuun ja hoitaa hommat eri lailla kuin minä.. Jep, konflikteja tulee. Ei ole kohden koskaan. Mies on aina joko liian vähän tai liikaa kotona.. :-D

Lila75

Vierailija
47/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjänpäiväistä pinontäytettä mutta tuo mustavalkokuva ei tehnyt oikeutta noille läpitunkeville silmille ;-)

http://www.tomimetsaketo.com/mediagalleria/metsaketo_tomi_11_kp.jpg

Vierailija
48/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memofoto oli paikka..tilasin meiän kauppakeskuksest ku siit sai nopeest eli ne tekee siinä paikalla.Osa oli tosi ylivalottuneita ja yhessäki typyn pää on sinertävä...neiti ku on lähes tukaton ni näyttää tosi pahalta..Mies kai menee keskustelemaan niistä liikkeesee,ku se tajuu mikä niis mättää ja mitä niille voi tehä ja on jätetty tekemättä..

Pojalla mahe kipee,on syöny pipareita ja taikinaa...voi pientä!

jatu

Vierailija
49/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin heti noilla kasvoilla ja hiuksilla, että ois ruskeat. Ihan kivan näköinen, muttei ehkä ihan mun tyyliä:) Jos olisin sinkku, tutustuisin tyyppiin ja ois kiva hemmo, niin oishan toi ulkonäkö siinä vaiheessa varmaan plussaa:)

Toi kuvahomma on sellanen joka odotuttaa tekijäänsä joskus kauan ja sitten yhtäkkiä se alkaa vaivata ja pitkään vaivaamisen jälkeen on pakko ryhtyä toimeen. Sitten vimmalla laitan kuvia ja välillä saattaa silti käydä niin, että kaikki on pöydällä levällään viikkotolkulla. Nyt olin suunnitellut kerääväni kaikki pois ennen viimeisen tilauksen kuvia (yli 200kpl), mutta aloinkin himona laittaa niitä eilen ja nyt homma jatkuu. Miten pääsis siihen tilanteeseen, ettei kuvat kerääntyis, vaan joka tilauksen jälkeen ne laittais heti albumiin.

Unohdin mitä muuta piti kommentoida. Jatkuu joskus...

T: Ynis, joka jää kai kohta yksin kukkumaan taas, kun mies on vässy ja suunnittelee nukkumaanmenoa. Pikkujoulut on kivat:)

Vierailija
50/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset olivat päivän ja alkuillan liesussa, kaverinsa tykönä järven rannalla isossa talossa ja pihalla riehumassa. Oli varmaan kivaa..Kuitenkin: kun istuimme saunan löylyissä ja mies kyseli lapsilta päivän kuulumisia ja kivoja hetkiä, huokaisi tyttö ensin: " Kaikista paras tässä päivässä on tämä hetki, kun ollaan oman perheen kanssa!" (Lisäsi vielä " ihmisperheen, koska Riku-koirahan on ulkona, eikä pääse löylyihin" ). Ja poika siihen vielä, että hän sitten rakastaa meitä kamalasti ja tämä on kivin hetki...

Saunan jälkeen paistoimme lättyjä ja söimme niitä hillon ja jäätelön kera. Nyt mutustelen vielä Manhattan sipsejä, Röyh..hyvää pikkujoulua!

Jouluverhot ovat jo ikkunoissa, pipareita ja torttuja leivottu, joululaulujakin eilen kuunneltu :)

Hei tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemu raikkahinaika! <:0)

Saamuska kera virtuaalitonttulakin

Vierailija
51/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että liikkeet ei enää käsittelis kuvia mitenkään, joten ne pitäis olla kuvaamon haluamassa muodossa valmiina suoraan tulostettaviksi. Tai sitten kuvien käsittely maksaa lisää. Minä tilasin kalenterit Tamperelaisesta Kuvapaikasta. Eilen kerroinkin, että oli ongelmia maksutietojen kanssa, mutta löysivät heti tiedot, kun laitoin lisäinfoa. En voi valittaa palvelusta, vaikka ton takia kestää odotettua kauemmin saada kalenterit.

Kuvissahan voi olla ongelmana se, ettei oma näyttö näytä todellista lopputulosta. Värit pitäis olla synkronisoitu (?) tulostimen kanssa. En osaa selittää paremmin, mutta meidän tulostin ainakin tulostaa eri värejä kuin näyttö näyttää, kun niitä ei ole säädetty koskaan samanlaisiksi. Digikuvista ollaan kyllä saatu hyvät kuvat fotonetistä aina. Värit on hyvät niissä.

Vierailija
52/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta en löytänyt yhtäkkiä, kun esikoisella oli päiväkodissa pikkujoulut. Anoppi on kuulemma itse tehnyt sen. Päiväkodissa sitä kehuttiin kovasti, vaikka itse parsin sitä kasaan ennen juhlia:)

Lähetän joulutorttuja ja glögiä kaikille tarvitseville ja suklaatiakin tulee!

Saamuska, aivan suloisia kommentteja lapsilta! Meidän esikoinen sanoo välillä olevansa äidin rakas mussukka:) Ihq!

Ps. Liittykäähän muutkin juhliin!

Vierailija
53/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan vastaan glögintuoksua ja torttukin maistuis iltapalaksi. Ynis,nielin ylpeyteni ja soitin miehelle : ), " turvassa" oli.

Ohhoijaa,taidan mennä pojun viereen nukkumaan. pääsen miehelle kehumaan että olin pikkujouluissa ja V nukahti 20.30!

Toivottavasti muut pikkujoululaiset eivät ihan vielä hyydy.

tiivii

Vierailija
54/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis, kiitos erityisesti suklaalähetyksestä! :-) Meillä vain kääretorttua kaapissa.. Katson himoitsevasti piparkakkutalon suuntaan.. Mies ei antanut lupaa käydä talon kimppuun. :-( Mutta jouluna ja joulun jälkeen on niin ähky ettei sitä silloin tule syötyä.. Mielestäni nyt olisi paras hetki! ;-)

Jatu, luulisi niiden nyt liikkeessä ymmärtävän, ettei kukaan lapsestaan mitään smurffikalenteria tilaa! Kurja juttu, meillä kalenteri tulossa myös paikallisesta liikkeestä. Eiri-kuvan kalenteri, saadaan ensiviikon lopulla. Nyt jännittää, meidän kalenteria kun ei ehdi ennen joulua korjata.

Saamuska, ihanan sydäntä lämmittävät kommentit! :-)

Metsäkedosta, näen sieluni silmin hänen laulavan sänkyni vieressä Con te partiroa... Hmm, oma mieskin kyllä laulelee sängynlaidalla mutta pääasiassa Martti Vainaan Pelimiestä...:-D Ei ole ihan sama vaikutus meikäläiseen :-DD

Lila75

Vierailija
55/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Mitäs sanotte? :

http://www.celebwelove.com/Jon_Bon_Jovi/pics/pic6.html

Hrrrrr...

Vierailija
56/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piparkakkutalo on jo niin pölyinen joulun jälkeen, että vain koira saa sitä maistaa:) Koira onkin tosi hauska, kun ihmettelee saako tosiaan haukata talosta palasen. Sitten varovaisesti lipasee jonka jälkeen kokeilee hampaitaan siihen monta kertaa ennen, kun uskaltaa haukata:) Mahtava otus:)

Vierailija
57/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutorttuja on jo kaksi mahassa namskis mutta glögiä otan kiitos :)

Saapi olla punkulla terästettyä.

Aavikselle voimia, huoli pienestä on varmasti kova, toivon kovasti paranemista Motille.

Mies on Melrosen keikalla ja varmaan jatkavat baarissa pilkkuun asti, pöh... Miehen työpaikalla järjestetään lapsille pikkujoulut joka vuosi, ne alkaa huomenna yhdeltä, siihen asti on miehellä aikaa parannella oloaan jos kankkusen meinaa hankkia.

Saamuskan lapsoset, sniif miten suloisesti sanottu.

Valokuvien laittamisesta albumiin, meillä kaikki kuvat on vaan koneella ja pelkään että ne häviää, niinpä kehittelen niitä samantien kun muistikortilta on kuvat siirretty koneelle. Yleensä laitan kuvat albumiin samantien niiden tultua ja nyt talvella ei paljoa tule edes kuvattua paitsi tietty jouluna.

Suupielet repeilee, takana täysi työpäivä hullunmyllyssä ja hartiat jumissa. Hyvvee yötä siskot ja kiitos pikkujouluista :))

Hilu

Vierailija
58/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta T Metsäkedosta vielä (kävin katsomassa siniset silmät),liian nätti, liian puhdaspiirteinen mun makuun.

Näin äkkiseltään voisin ottaa laulamaan sängyn viereen sen tyypin joka on kummitus elokuvassa" oopperan kummitus"

Vierailija
59/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun makuun ehkä liiankin söpö.. Sitä särmää.. Hmm, piti käydä etsimässä eilisen päivän tähden kuva.. Voi ja Kuuma tanssi..

http://www.patrickswayze.net/Patrick/pat111.jpg

Ynis, minä en ole huomannut että se talo maistuisi pölylle, tuon sellofaanimäärän purettua.. No, olen kyllä sen sortin syöppö jota ei pienet makuvivahteet hetkauta. ;-) Koira meillä käy sitten hautaamassa sen talon pohjan, sitä ei syö Lila joten se ei kelpaa edes koirallekaan.. :-)

Lila75

Vierailija
60/100 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis päiväunien kohteita esitellään :))

Pakko pistää oma suosikki, mulla ei kyllä tähän hätään ole kuvalinkkiä teille tarjota, mutta kyllähän kaikki tietävät Brad Pittin... oih ja voih.

Troija elokuvassa Brad on niin ihqu ja se kroppa....

Hilu