Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat ja vakkaripanot?

Vierailija
09.12.2005 |

Täälä yksi yksinäinen äiti kaipaa miestä niin tautisen paljon!!! Mistä ihmeestä mä semmoisen löydän, mielellään mies jonka saan hoitamaan tätä miehen puuetta muulloinkin kun vaan tämän kerran, baareista en sitä jaksa joka kerta etsiä..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiton eikä jaksa alkaa testaamaan eri miehia ja kuin hommansa osaa..

ap yksinään ja puutteessa

Vierailija
2/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi tietää ennen ku kokeilet. Mutta jos baarit ei kiinnosta ni netistä sitten. En vaan tajua, samanlaisia tavallisia ihmisiä on kummassakin paikassa, miten baarimiehet olis huonompia. No toiv. löydät jonkun. Mulla on niitä monta, mutten kyllä luovu yhdestäkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä mä käytin.. siis entisiä poikafrendejä.

Vierailija
4/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen nainen tietää, että ei todellakaan!!

Vierailija
5/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma sinulla. Moni mies nimittäin ajattelee samaan malliin eli vakiosuhde vaan ei halua tai voi syystä tai toisesta sitoutua tarkemmin. Kerro vähän lisää ?

Vierailija
6/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun yh-miehenä toi tekokyrpäkään ei oikein kuulosta hyvältä

" mitähän vittua tälläkään tekee" ...

no kuitenkin samat on ajatukset haluis jonku vakkarin mut kuitenkaan nyt ei ihan heti lähtis kirkkoo varaamaan ja arabioita samaan hyllyyn sovittamaan...

mut joo kai se YHoitten ongelma on et haluis jonkun jolta sais läheisyyttä, seuraa ja myös seksiä, vaikka muuten omaan elämäänsä onkin tyytyväinen, ehkä jopa pelottaa hieman ajatus jostain toisesta asumassa saman katon alla

ja kun tuo baarikiertelu joskus vituttaa suorastaan ja aina ei oo aikaakaan

Vierailija
7/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta 30v, Päijät-häme. Vielä ihan siistikuntoinen pakkaus ;) (kohta joku sanoo ettei tää ole mikää treffi palsta..)

Ap

Vielä tohon, liian itsenäinen olen siihen että haluaisinn alkaa tapailemaan / seurustelemaan jokun kanssa. Viihdyn mainiosti yksin lasten kanssa, mutta nainen olen minäkin ja muutaman kerran kuukaudessa se kunnon hyvä pano tekis niin hyvää!

Vierailija
8/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin (ei takeita) tietää mitä tekee mutta vain sopivasti romanttisella tasolla pysyy ulkosuhteissaan kiinnin. Ketään syyllistämättä, perhesuhteitaan ylläpitäviä mutta sisällöltään tyhjiä pareja on aika paljon.

Vierailija
9/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joku vaivautui asialisetikin vastaamaan.

Tämä äiti painuu nukkumaan ja toivottavasti näkee kosteita unia ;)

Vierailija
10/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee selvyyden vuoksi todettava että minä (edellinen #11) olen mies ja vieläpä rillipäinen insinööri :)

Vierailija
11/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös seuraa, läheisyyttä, lämpöä ja seksiä vailla...

Itse vain olen niin nynny, että pelkkä sekstailu pari kertaa kuussa ei taida riittää, haluaisin kuitenkin enemmän. Olisin yhdestä tutusta etä-isukista saanutkin vakkaripanon, mutta ei vain houkuttanut kertakokelua pidemmälle. En jotenkin osaa suhtautua asiaan pelkkänä käytännöllisenä järjestelynä, kaipaan intohimoa, keskustelua jne. Eli siis ihmissuhdetta. Voi kurjuus...

Vierailija
12/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun haluaa enemmän kuin sen pelkän pari kertaa kuussa pelkän panon muttei kuitenkaan ihan 24h suhdettakaan vielä kaipaa.. haluaa sen keskustelukumppanin, jolta saa läheisyyttä, seksiä mutta ei siis halua että heti laitetaan hynttyyt yhteen.. siis jollainenkin välimuodon suhde kuitenkin uskollisina toisilleen, sellanen ollaan yhessä ja seurustellaankin mutta kummallakin on oma elämänsä.....

yh-isä

Vierailija
13/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. valvoja

Vierailija
14/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pilkun nussija saapui... ollaankin jo odoteltu

eihän tässä nyt ole ihan seuranhausta kyse vaan mitä halutaan...

Vierailija
15/16 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiettu ja kielletty asia... yh:t eivät saa ilmaista seksin haluaan... ainakaan näin julkisesti :-)

Vierailija
16/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei baaristakaan yleensä tarvi etsiä ku kerran..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän