Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin veisin mieheni treffeille?

Vierailija
02.12.2005 |

Mun mies on just sellainen saamaton vätys, joka ei tajua että tässä tarttis vissiin tätä parisuhdettakin hoitaa. Me ollaan vain ja eletään perhe-elämää (mikä on ihanaa) mutta mukavaa olisi jos mies joskus huomaisi minutkin. Ei vain lastensa äitinä.

Toki mies pussailee ja pyrkii pöksyihin, jopa liiankin tehokkaasti, mutta en edes muista koska olisimme käyneet yhdessä leffassa, yhdessä ylipäätään missään.

Yritin ehdottaa niinkin seikkaperäisesti että sanoin miehelle: " vie minut treffeille, järjestä meille jotain kivaa" , mutta jos tuo ei mene perille niin en kyllä ymmärrä miten selkeämmin sen voisi sanoa. No, ei ole mennyt perille, joten otetaan suitset omaan käteen ja ajetaan se heppa sinne vuoren luo - vai miten se menikään...

Minä siis järjestän lapset hoitoon, minä vien mieheni treffeille. Ajattelin vain ilmoittaa että tapaamme siellä ja siellä klo se ja se. Pukeudu niin ja niin.

Mutta mitä sitä tekisi? Ensin ajattelin jotain lätkämatsia ja ulkona syömistä. Sitten ajattelin teatteria ja ulkona syömistä. Sitten taas ajattelin kylpylää ja yötä hotellissa. Reviirinä Etelä-Suomi. Helsinki varmaankin eniten vaihtoehtona, kylpylää ajattelin lähinnä Haikon kartanoa tai vastaavaa.

Mitä sinä tekisit? Mitä vinkkejä annat?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte nautiskella toisistanne ja helposta elämästä valmiin pöydän ääressä.

Meillä on mieheni kanssa on kokemuksia ikimuistoisista hotelliviikonlopuista, suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla