Menkat alkoi kesken Terolut-kuurin. Normaaliako?
Minulla on nyt kp 23 menossa eli kaksi päivää pitäisi vielä Teroluteja napsia. Tänään nyt sitten yllättäen alkoikin menkat, vaikka tuo kuuri on kesken. Onko tämä nyt ihan normalia ja voinko syödä kuurin loppuun vai pitäisikö lopettaa? Olen ihan ummikko näissä jutuissa ja kaipaisin nyt ihan asiallista tietoa.
Kommentit (9)
on jokunen kerta käynyt noin, ja lääkärin ohje on ollut, että kuurin voi silloin lopettaa. Ei kait niin harvinaista ole.
Niin, ja tämä on nyt kolmas kuurini. Vuotoa on tullut ihan " normaalinlaisesti" aamupäivästä saakka. Vatsa on menkkamaisesti kipeä. Olen tänään ottanut vielä tabun, mutta kannattaisiko nuo pari tabua nyt sitten jättää ottamatta.. Lisää kommentteja kaipailen!
mutta mielenkiinnosta kysyn, mihin tätä kuuria syödään? Onko vastaavanlainen kuin glomi-kuuri(?). Ystäväni tällaisen tänään aloitti ja haluan olla " ajan hermolla" , jos jotain ongelmia ilmaantuu...
Ystäväni syö tarkoittamaani kuuria, jotta munasolu irtoaisi ja raskautuminen olisi helpompaa...
T: nro 5
Minä en tosin yritä tulla raskaaksi, vaan saada kiertoni ainoastaan tasoittumaan. Kun kierto on tasainen, niin ovulaation ajankohta on tarkemmin määriteltävissä eli raskautuminenkin on helpompaa.
koska ainakaan vielä ei ole ollut tarvetta. Sivusta kuitenkin seuranneena ystäväparin vuosia kestänyttä " vauvakuumetta" , jolle ei tärppiä ole tullut, haluan olla heitä tukemassa ja nyt siis perehdyn ko asiaan...
T: nro5
menkat tuli sitten ajallaan