mikä on mielestäsi pervointa mitä olet tehnyt.
Kommentit (171)
V. -00 annoin ihastuspojan panna mua maaseudun lukiossa tyhjässä luokassa vapaatunnin aikana ihan klassisesti päällekkäin mä alimmaisena opettajanpöydällä maaten ja sievää pimppiäni tarjoillen jalat levällään. Hirveästi ei kokemusta ollut kummallakaan seksitouhuista. Yläkerran luokka, sälekaihtimet kii ja ovi lukkoon. Tosin siihen oveen oli kyllä varmaan kaikilla maikoilla avaimet, ei vaan tullut tuollainen yksityiskohta silloin mieleen. Tehtiin kyllä sitä muissakin jännissä paikoissa, mutta toi nyt on ehkä kärki.
Vierailija kirjoitti:
V. -00 annoin ihastuspojan panna mua maaseudun lukiossa tyhjässä luokassa vapaatunnin aikana ihan klassisesti päällekkäin mä alimmaisena opettajanpöydällä maaten ja sievää pimppiäni tarjoillen jalat levällään. Hirveästi ei kokemusta ollut kummallakaan seksitouhuista. Yläkerran luokka, sälekaihtimet kii ja ovi lukkoon. Tosin siihen oveen oli kyllä varmaan kaikilla maikoilla avaimet, ei vaan tullut tuollainen yksityiskohta silloin mieleen. Tehtiin kyllä sitä muissakin jännissä paikoissa, mutta toi nyt on ehkä kärki.
Noi sun "tarjoilut" olisi olleet itselle unelma tossa ikävaiheessa. Omaan käteen oli tyytyminen. Et varmaan tiedäkään miten onnelliseksi teit sun nuoren jätkän, me miehet kun puhutaan vähemmän ja eihän sitä ees pysty puhumaan kun tekee niin nannaa. Just semmosta ihanaa pervoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi sun "tarjoilut" olisi olleet itselle unelma tossa ikävaiheessa. Omaan käteen oli tyytyminen. Et varmaan tiedäkään miten onnelliseksi teit sun nuoren jätkän, me miehet kun puhutaan vähemmän ja eihän sitä ees pysty puhumaan kun tekee niin nannaa. Just semmosta ihanaa pervoilua.
No joo sain mä ehkä vähän käsitystä tuosta. Kauniiksi aina kehuttiin ja kimpussa koko ajan kiehnattiin, että päättelin olevani aika ihana hänen mielestä.
Poskihoito kapakkakierroksen jälkeen kaverin abityttäreltä. Molemmat oltiin kännissä, mutta aloite tuli tytöltä ja osaavasti hoiteli hommat. Yleensä en laukea suuseksissä, mutta sillä kerralla liemet lensi alle viiden minuutin. Kiltisti nielikin vielä.. M46
Kusin saunan lattialla makaavan naisen pillun päälle.
Tästä on jo aikaa mutta olin menossa erään hoitonaisen kanssa laivalle ja menimme katsomaan illan esintyjää. Siellä oli hämärää kun istuimme vierekäin eturivissä ja laitoin käteni naisen polven päälle ja aloin pikkuhiljaa liutaa kättäni hänen jalkoväliinsä. Ilmeisesti hän piti siitä sillä kun yllätäen hän alkoi avaamaan housujeni vetoketjua ja kaivoin täydessä erektiossa olevan kaluni esiin ja alkoi runkkaamaan sitä siinä kaikkien nähdessä. Onneksi kukaan ei tullut sanomaan mitään vaikka aivan varmasti joku näki kun nainen runkkas mua siinä kaikkien nähden. Menimme siitä sitten hyttiin panemaan.
Silmäpeli nuoren asiakaspalvelussa työskentelevän naisen kanssa johti imutteluun ja hänen ruokatauollaan suuseksiin. Nuolin ja imeskelin innolla piparia ja kiinteitä pakaroita raotettuani jopa kaunista peppureikää. Orgasmin saatuaan naiselle tuli morkkis, kun kotona on kuulemma poikaystävä. Lähetin tytön syömään jos vielä sellaistakin ehtii tekemään ja tyydyin vetämään käteen. Illemmalla nähtiin vielä ohimennen. Punastuneena nuori nainen oli aivan erityisen kaunis.
Olin silloin 36 vuotias , oli heinäkuu ja tykkään istua terassilla ottamassa aurinkoa bigineissäni , meillä menee kävelytie terassin edessä noin viidentoista metrin päässä . Siitä kulki yksi mustamies ja käveli ainakun minä istuin aurinkoaottqmassa ja katseli minua ja miehenikin oli nähnyt sen kun otimme kesäloman alun kunniaksi alkoholia ja mieheni pienessä humalassa sanoi anna tuolle mustalle miehelle pillua varmasti tulis naimaan sinua . Mieheni lähti seuraavan viikonloppuna yhdelle mökille kavereittensa kanssa ja jäin yksin , otin olutta istuen terassilla , kohta tämä mustamies kävelikin siinä ja minä huikkasin hänelle tulla oluelle ja hänhän tulikin , esitteli itsensä Biliksi , juotiin siinä olutta ja väkeviä jutellen , kun menimme sisälle tämä Bili tarttui minuun ja suuteli sekä sanoi olevani haluttavan nainen , en estellyt häntä ja kohta oltiinkin makuuhuoneessa, siinä kiihkoissani sekä lievässä humalatilassa en huomannut sanoa etten käytä ehkäisyä . Bilis nai minua kauan ja sain kaksi orgasmiakin ja Bili päästi siemenet sisääni . Eihän naimisen siihen jäänyt Bili nai minua sen perjantain ja vielä lauantainkin kolmesti ennekuin lähti . Kerroin miehelleni Bilin käynnistä ja siitä ettei oltu käytetty ehkäisyä , mieheni vaan sanoi katsotaan mitä tapahtuu . Tapahtuihan sitä , kuukautiset eivät tulleet ja raskaustesti oli positiivinen , kerroin miehelleni tästä ja päätettiin ettemme tee aborttia vaan synnytän lapsen . Synnytyksen aika alkoi olla lähellä ja mieheni vuokrasi toisesta kaupungista asunnon ja synnytin siellä sairaalassa yksin mustan lapsen . Keksimme että , sanotaan kyselijöille että adoptoimme lapsen ja Bilillekkin kerroin ja hän ei lapsesta välittänyt mitää mutta halusi kyllä naida minua ja saikin aina kun sopi . Nyt meillä on tyttölapsi mieheni sukunimellä niinkuin minäkin .
Laukesin vahingossa housuun kun näin nännin pilkottavan paidassa tv-juontajalla, joka oli mies. Olen siis mies itse myös, hetero. Mutta se nänni...
Ja sitten heräsin siihen että kissa oli kiini palleis kiini kynsillä. Ei pidä sammua ilman alkareita kun runkka.
Terveisiä Porvosta
Erikoisinta mitä olette,en tehnyt on suostua mieheni pervoon suunnitelmaan . Noin kuukausi sitten otimme mieheni kanssa alkoholia ja humalapäissään mieheni sanoi minulle , mitä jos sua naisi joku muu ja et tietäisi kuka se on . Sanoin älä höpötä mutta mieheni vaan totesi olen tosissani , olimme sohvalla istumassa saunan jälkeen alasti ja mieheni alkoi hyväilemään klitoristani , kiihotuinhq siitä ja aloin kyselemään kukahan tämä mies olisi joka tulisi minua naimaan , mieheni sanoi sinulle tuntematon mutta terve mies ja hänhän tietenkin naisi sua paljaalla . No olin jo humalassa ja alkoi tuo kiinnostamaan sillä mieheni oli kokoajan kiihottanut minua joten suostuin . Mieheni haki varapatjan ja laittoi silmilleni jonkun maskin enkä nähnyt mitään . Mieheni soitti johonkin ja kuulin miten mieheni sanoi , nyt ois valmista meneekö kauan sinulta . Mies ohjasi minut polvilleni patjan päälle ja siitä kädet ja kasvot patjalle , olin siinä pylly pystyssä , mieheni hieroi pilluani ja kuiskaili kohta tämä saa vierasta kullia ja ei mennyt kauaakaan kun ovikello soi ja mieheni meni avaamaan , kuului kuinka mieheni sanoi tälle vieraalle että , sanoi minut etunimellä että , olen valmiina olohuoneessa ja hän menee makuuhuoneeseen . Kuulin kun joku tuli olohuoneeseen ja sitten vaatteitten kahinaa , kohta joku hieroi rintojani ja sitten siirtyi pilluni kimppuun , mies sormetti ja hiveli klitoristani . Kyllähän minä siinä ajattelin että mieheni o,i keksinyt tämmöisen leikin että luulisin vieraan miehen tekevän tätä minulle ja tämä mies olisikin mieheni . Luuloni loppuivat samantien kun mies alkoi työntää kaluaan sisälleni , kalu oli paljon paksumpi kuin miehelläni ja kun mies sai kalunsa sisääni niin se o,i pitempikin sillä kaluhan osuivpohjaan . Mies aloitti nainnin piti tiukasti minua pyllystä kiinni työnnellessään kaluaan pilluun , kyllä mies naikin niin kovaa vauhtia että aloin nauttimaan naimisesta , aikansa naituaan tunsin kuinka orgasmi läheni ja kohta sainkin kunnon orgasmin , oisin lyhistynyt mahalleni mutta mies piti tiukasti minusta kiinni ja paransi vaan vauhtia , minä ulisi työntöjen tahtiin ja sain jälleen orgasmin . Nyt m7es työnteli kaluaan pilluuni hirveän kovalla vauhdilla ja sitten hän työnsi kalunsa niin syvään kun sai ja jäi siihen , tiesin että nyt mieheltä tuli ja hän piti kaluaan jonkin aikaa pillussani ja sitten veti pois , kun hän irrottivat kätensä minusta lyhistyin patjalle makaamaan , siinä makasin kunnolla naituna ja senverran kuulin että mies puki vaatteensa ja sitten kuului mieheni ääni joka kysyi , oliko hyvä naitava tuo vaimoni , ei kuulunut mitään vaan oven kolahdus , kohta minut käännettiin selälleen ja tunsin kuinka pilluuni meni kulli ja taas minua naitiin mutta nyt pienemmällä kulli,la ja vähemmänaikaa sillä kun naimisen loppui tiesin että minulla oli lisää spermaa pillussanin . Kohta otettiin silmiltä maski pois ja näin mieheni joka istui vieressäni ja kysyi saitko kullia riittävästi vai pitääkö vielä hommata vierasta kullia , sanoin sainn eikä tarvi hommata , hommaa mulle juotavaa vaan ja sainkin sitä , otin kunnon paukut ja kysyin kuka tämä mies oli johon mieheni sanoi se on salaisuus . En ole saanut tietää kuka kävi naimassa minua sillä mieheni ei ole sanonut. Olihan se kiihottqvaa ja ne orgasmit jotka sain , ei haittaisi vaikka tämä mies naisi minua uudelleenkin ja aion kysyä tänään mieheltäni kuncotamme alkoholia voisko hän järjestää sen miehen uudelleen , katsotaan mitä mieheni tuumaa asiasta .