Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua tarvitaan pikaisesti!!!!!

Vierailija
09.12.2005 |

miten saan puolitoistavuotiaan lapsen päiväunille?? ei auta jos olen vieressä, koska rupeaa vaan juttelemaan ja jos lähden pois huutaa kurkku suorana.... koko viikon nukkunut puolen tunnin unia ja sekin on tapahtunut niin että olen itse nukahtanutpinnasängyn viereen lattialle.... tuntuu että pää räjähtää kun päikkärit ei onnistu...auttakaa, neuvoja, mitä teen?????? nutkin hän huutaa huoneessaan...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät neuvot sait kolmoselta. Samoin meillä toimittu muksujen kanssa, tietävät, että olet kuitenkin lähellä/välität, kun välillä käyt huoneessa.

kolmen äiti

Vierailija
22/24 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukea ja neuvoja.... vaikka sitä onkin " ammattilainen" lasten kanssa niin oma lapsi on aina eri asia...hassu juttu.... täytyy tosissaan jotenkin vähentää noita yö unia...taitaa tosissaan lapsi nukkua aikas paljon... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla 45 min. ja kolmannella 15 min. Neljännellä kerralla muutaman vaivaisen inahduksen päästi...

Jos tänään nukahtaa ja nukkuu kunnon päikkärit, niin kannattaisiko laittaa vaikka klo 20 nukkumaan. Ja sitten jos huomenna herää vaikka ysiltä (eli nukkunut 13 tuntia), niin päikkäreille vaikka klo 13.30.

Nämä nyt vain näitä ehdotuksia...Tsemppiä taas!

t.3/13

Vierailija
24/24 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeppa vähän jos tyttö menee nukkumaan yö unille noin klo24 ja nukkuu 12 tuntia (siihen aikaan nukkui jopa 14-15 tuntia yössä välillä) ja sitten päikkärit vaikka klo 16 -17. Sitten laittaa yö unille 3 aikaa aamuyöllä, onko se sitten parempi? kohta meillä olis nukuttu päivällä ja valvottu yöt. On kyllä reipas ja hyvin kehittynyt kohta 3 vuotias. Neuvolassaki ne sano että kun yö unet on pitkät niin ei välttämättä tarvi sitten päikkäreitä. varsinkaan jos ne siirtää sitten koko päivärytmin jos nukkuu. Nykyään illalla väsy tulee kahdeksan aikoihin ja sitten nukkumaan ja nukkuu aamulla 9 tai kymmeneen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi