Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä muita luusereita, epäonnistuneita, syrjäytyneitä?
Kommentit (2)
Opinnot ovat loppusuoralla. Opintotukikuukaudet käytetty. Viimeiset 6 kk olen elellyt miehen palkkarahoilla. Luuseriolo. Työtä haen koko ajan. Ja tiedoksi haukkujille: en hae sossusta tai muualtakaan yhteiskunnan rahaa. Toiv. työtä löytyisi pian.
Elämäni on kuitenkin mukavaa. Minulla on ihana perhe ja joulukin on tulossa:-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tarpeeksi tarjolla.