Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen käy Tarjoustalossa, Säästötalossa, Tokmanissa, Lidlissä ym. halpahalleissa?

Vierailija
09.12.2005 |

Oman " tutkimukseni" mukaan ei-akateemiset pienipalkkaiset, työttömät, mustalaiset, pakolaiset.

T. työtön

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, ei ne suuret tulot vaan pienet meno jne.

Ja toisekseen, asumme niin pienellä paikkakunna, että ei täällä ole edes Prismaa, mutta S-marketin ja K-kaupan lisäksi on Lidl ja Tokmanni. Niin on myös vähän niin kuin pakko käyttää niitäkin kauppoja, jos meinaa oman paikkakunnan kaupoista ruokaostokset tehdä, ilman, että täytyy ajaa lähimpään Prismaan 50km.

Ja tyytyväisiä olemme olleet molempiin, ja tällä paikkakunnalla " halpakauppoja" käyttää kaikki johtajasta juoksupoikaan, vauvasta vaariin.

Vierailija
22/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ensimmäiset lidlit avattiin, moni ystävänikin kävi niissä mielellään. sittemmin esim. työkaverini päätti mieluummin ajaa 5km matkan cittariin kuin käydä työpäivän päätteeksi lidlissä joka on noin 50 metrin päässä työpaikaltamme. kysyin syytä tähän ja hän totesi että se lidli nyt vaan on vähän kyseenalainen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kai mä nyt herran jestas maksa samoista shampoista 1,5 kertaista hintaa kun halvemmallakin saa.

Kysymykseen vastaisin että hintatietoiset.

(ja mikä poru siitä syntyisi jos työttömät ja pakolaiset ostaisivat shampoonsa kampaamoliikeestä ja wc-paperinsa Stockmannilta...)

Vierailija
24/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkee on maksaa kaksi kertaa enemmän muissa kaupoissa käymällä??

Vierailija
25/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 28-vuotias kotiäiti, naimisissa hyvätuloisen yrittäjän kanssa. Minusta on fiksua ostaa samat ruokatarvikkeet halvemmalla jos niitä jossain myydään.

Saatan ostaa myös pesuaineita tavaroita tai vaatteitakin, valitettavasti olen vaan huomannut että monessa suhteessa nämä Tarjoustalot ym. eivät ole oikeasti halpoja, vaan tuote voi olla siellä kalliimpi kuin Citymarketissa missä yleensä käymme. Ne ovat vaan " halvan oloisia" jolloin ihmiset kuvittelevat tekevänsä löytöjä koko ajan. Tietysti jotkut tuotteet ovat oikeastikin halvempia.

Vierailija
26/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot.

Vierailija
27/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mehut, limsat, jäätelöt, suklaat, vessapaperit ovat edullisia ja oikeasti hyviä!

Vaippojakin olen joskus ostanut vaikkeivat kummoisia olekkaan. Mutta jos vaippapaketti maksaa vain 6¿ (tarjous) niin olihan se pakko ostaa!

Vierailija
28/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne samat tuotteet siellä Lidlissä ovat ihan samoja, ei kai kukaan ole muuta väittänytkään? Mutta ongelma onkin, että näitä samoja tuotteita on vain 10% koko kaupan tuotteita. Näistä ei oikein perheelle " ostoskassia" rakenneta. Loput tuotteet ovatkin sitten mitä ovat. Niin ja olen eri mieltä kuin joku tuossa, että " oli pakko ostaa vaippoja, vaikka olivat laadultaan huonoja, mutta kun olivat niin halpoja" . Heh, voin tinkiä monessa asiassa laadusta, mutta en elintarvikkeissa enkä vauvan tarvikkeissa. Siksi en käy Lidlissä.

Vierailija:

Suomalainen vihannes on huonolaatuinen kun sen ostaa Lidlistä. Samoin Fazerin suklaat ovat ihan karmeita jos ne Lidlistä ostaa.

BUAHAHAH!

Vierailija
29/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaippojakin olen joskus ostanut vaikkeivat kummoisia olekkaan. Mutta jos vaippapaketti maksaa vain 6¿ (tarjous) niin olihan se pakko ostaa!

Vierailija
30/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä nekin menevät

Vierailija
31/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen akateemisesti koulutettu, asiantuntijatehtävissä toimiva kolmekymppinen perheenäiti, joka arvostaa oikeaa hinta-laatusuhdetta.

Rakastan tonkia ns. halpakauppojen valikoimia. Siellä tekee monesti erittäin hyviä löytöjä pilkkahintaan. Halpakaupassa käynti on kuin eräänlainen retki mahdolliselle aarresaarelle. Joskus tärppää, joskus ei. Viimeksi löysin lastenkirjan, joka Suomalaisessa kirjakaupassa maksoi puolet enemmän. Eikä kyse ollut mistään tarjouksesta. En tykkää krääsästä kodissani, mutta kaupoissa on ihan kiva käpälöidä ja ihastella/kauhistella erilaisia vemputtimia, millä ei tosielämässä mitään tekisi.

Sanomattakin lienee selvää, että viihdyn myös kirppareilla.

On silkka tyhmyyttä maksaa liikaa.

Vierailija
32/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta meillä ei ole pulaa mutta miksi maksaisin viikossa 50-100 e enemmän ruokaostoksista kun saman tavaran saa halvemmalla.

Säälin ihmisiä jotka kuvittelevat olevansa jotenkin parempaa väkeä siksi että ostavat samat tuotteet paljon kalliimmalla. Yleensä ihmiset joilla on rahaa eivät tee sitä, vaan ne jotka haluavat ihmisten kuvittelevan että heillä on.

Muu asiakaskunta on laidasta laitaan, paljon ulkomaalaisiakin.

Käytän rahaa niin että saan parhaan vastineen itselleni.

Vierailija
33/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen, tosin tällä hetkellä kotiäitinä ilman minkäänlaisia tuloja. Miehen tienaamia rahoja (kohtuullisen hyvätuloinen mies) käyn noissa joskus tuhlailemassa :)

Vierailija
34/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on huippu, sieltä saa kaikkea kivaa edullisesti. Mutta me teemme ostokset 5 eri kaupasta.

Vierailija
35/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin suurin osa tutuistani (hyvätuloisia ja koulutettuja) käyttää Lidl:iä säännöllisesti.

Lidlin kaltaisissa kaupoissa ei käy ne, jotka asuu kaukana, ei pidä krääsästä, ovat turhantärkeitä tai sikarikkaita.

Vierailija
36/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinhoodissa esim. Tutan ja Rukan vaatteet paljon alle markettien hintojen. Lidlstä ostamme mm. rahkaa, maitoa ja leipää. Lidlin vihannesosasto on surkea, mutta maitotuotteet ovat edullisia.

Vierailija
37/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vihannekset, hedelmät, light-mehut, valion maitotuotteet ja suomalaiset lihatuotteet (niitä tosin vähemmän) lidlistä. Lisäksi kala kelpaa mulle ulkomaalaisenakin, en vaadi suomalaisia katkarapuja..

Enpä ymmärrä miksi minun pitäisi ostaa peruselintarvikkeet tai vessapaperit, pesuaineet muualta ellen hae jotain erikoisherkkua erikoistilanteeseen. Esim. poron kuivalihan ostan muualta, koska sitä ei vielä Lidlissä ole :) mutta se ei totta totisesti kuulu viikottaiseen perusruokailuun :D

Lidlin tuotteissa on myös valinnanvaraa, esim. vessapaperissa on halvinta ja vähän huonompaa sekä halpaa mutta hyvälaatuista.

Kaiken huippu taitaa olla se, että herkkäihoisena ja allergisena olen todennut Lidlin äärimmäisen halvan silmänympärysvoiteen ihan kelvolliseksi. Se on niin halpaa, että käytän sitä esim. kesäisin tai matkoilla koko kasvoille.

Vierailija
38/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tradenomi.

Vierailija
39/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi olla ruma kuin tyhmä.

Vierailija
40/49 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ummo häiritse, jos saan hyviä peruselintarvikkeita edullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän