+++++++Ensikoiden Perjantai Pulinat+++++++
Kommentit (39)
Hihii, hirveetä jännitysnäytelmää :) Pepsiksellä. Mitäs jos oottaisit vaik tunnin ja sitten tekisit... :D Jos siitä Aconista tulee edes vähänkään viivaa muistuttava haamun haamu, niin se on sit plussa.
Täällä sitä vielä töissä sinnitellään viikonloppua odottavalla mielellä. Ihanaa kun taas saa lauantai ja sunnuntai aamuna nukkua pitkään.
Mutta asiaan... HURJASTI onnea Gueenille +++++ johdosta!! Tarrasukkia ja liimaa matkaan. Ja pepsis, nyt testaamaan. Hop, Hop, älä pidä meitä jännityksessä täällä. Vaikka ei kai haamua voi tyhjästäkään ilmestyä, ellei sun silmissä sitten heitä=))
Omassa navassa ei mitään kertomisen aihetta, vasta kp 4/25 eli vielä pitäis viikon verran odotella, sit vasta " bongailu" alkakoon.
Viikonloppuja kaikille!!!
Heippa ensikot!
Olen komekymppinen " tyttönen" Etelä-Suomesta. Olen lueskellut aina välillä juttujanne ja nyt päätin loikata mukaan keskusteluun, sillä olemme mieheni kanssa päättäneet, että haikara saa vierailla, jos osumme reitille. Pillerit on jätetty muutama kuukausi sitten ja oikeastaan nyt ensimmäsitä kiertoa jännitetään, jotta miten käy... :o)
Onnea Queenille plussasta ++++
Toivottavasti plussatuuli jatkaa puhaltamista itellä 26/28-32
ja testasin aamulla tuota lämpö juttua ja 37,1 näytti ??? Onko toiveita....normaalisti jotain 36,4
Oottako muuten tietosia mitä lääkkeitä tai syötäviä kannattas välttää jo tässä vaiheessa? Kun tuntuu että kaikissa lukee että jos raskaana keskusteltava lääkärin kanssa... Kaippa normaalit vitamiinit on sallittuja?
Oisko jotain sivustoja jossa ois asiasta?
Amylle: Teretulemast joukkoon niin harvenevaan (onneksi =o) )++++
Q: Testasin kp 37/29-42 ja ovis oli kp 19..eli oviksesta oli 18 päivää:)
Tarkoitus ei tosiaankaa ollu testata mutta se testi vaan jotenki hyppäs kaapista mun silmään ja päässä napsahti;)
Oireina mulla oli mahakipu, menkkamainen jomotus ja tuikkiminen, pissahätä, lämmöt yli 37 ja ehkä palelukin vaikka oon kyllä muutenki vilukissa..ja nännit kipeyty ekaa kertaa elämässäni:) nyt sitte jännäillään että tuleeko jossain vaiheessa pahoinvointia.
Tässä kierrossa tikutin ekaa kertaa ovista ja sen ansiota tää plussa saattaa olla kun ovis oliki ainaki tällä kertaa myöhemmin ku luulin!
Pepsillä on jännät paikat edelleen ++++++++!!!
Pahoittelut tädin yllättämille:(
++++++++navakoita plussatuulia kaikille!!!+++++++++++
..kaaduin just tietokonetuolin kanssa ihan mukkelis makkelis selälleni, älkää kysykö miten, en ymmärrä itekkään:)
Päivän pino on ollut todellinen jännitysnäytelmä! Tekikö Pepsis testin? Mikä oli tulos? Odotan innolla uutisia.
" Vanhat konkarit" tippuvat pois (onneksi olkoon!), mutta uusia on liittynyt joukkoon tiuhaan tahtiin... Perustakaa odottajiin myös Ensikot! Toivottavasti perässä tullaan.
Itselläni on menossa piinaviikko, ensi viikon torstaina pitäisi tädin saapua, ellei sitten päätä jostain kumman syystä pysyä poissa. Onko muita samassa jamassa olevia? Koskas testaillaan? Kävin tänään kolmessa apteekissa Hesan keskustassa etsimässä aconin testejä. Tuote oli loppunut jokaisesta paikasta! Kuka ne vie käsistä? Onko tietoa, mistä löytyisi?
Tintarella
................................................................................no ei se tänne ainakaa löytäny ;)Aconin testi näytti.....selvää........PLUSSAAAA!!!!!!!Jeee!!!!Ei se kyl läheskää yhtä vahva ollu kun kontrolliviiva,mutta se haamu piirtyi siihen jo 2min. kuluttua kastumisesta!!!
En voi kyl uskoo tätä todeks....*huuli pyöreenä*
Aamulla lisää tekstiä!Oootte ihania!
-Pepsis kp28/24-27...uuuuu..en tiiä mite noi viikot laitetaa...
QueenBzZ ja Pepsi oikein paljon onnea plussista molemmille!!! kuinkas kauan teillä oli sitä yritystä takana?
Niin se elämä yllättää kun sitä vähiten odottaa!!! pitääpä käydä vielä kattoon millasia oireita teillä on ollu.
Itellä menossa kp24/25-30 ja kp21 oli kummallista tuhruttelua jota on tullu tosi tosi vähän joka päivä siitä asti, palelee ja väsyttää, lämmöt oli illalla eilen 36,6 ja tänää 36,8(tiedä sitten ku ny mittasin suusta ja ennen kainalosta ja kainalosta näyttää n. 0,4 astetta enemmän eli eile ois ollu 37,0 ja tänää 37,2) rinnoissa ei oikeestaa kait oo mitää erikoista ehkä vähän kipua ehkä ei, ehkä enemmän nännit kipeet tai sit ei, ei oikein pääse selvyyteen. Jotain kipuja ja vihlasuja on masussa tänää tossa navan kohalla tai alempana, mut niitä kaikenlaisia on aina ennen tätiä.
Noh tädin pitäs tulla porhaltaa paikalle joskus keskiviikon paikkeilla jos on tullakseen.
Tädin kyläilystä kärsiville oikein paljon lohtuhaleja!
Toukokuusssa jätin pillerit pois ja tää oli 8.kierto.Oli eka kierto ku join greippimehuu ja ovistikutki ekan kerran käytössä.Ja niille joilla pupuilua harvakseltaan:Meiän pupuilupäivät oli kp8 ja kp12....elikkäs kaks kertaa vaa ;) Ja oviksen huipun sain kp14.
Oireista:aluks ei oikee mitään,paleli vaan,verta tuli nenästä muutamana pvnä ja aivastutti.Mut en aatellu näitä mikskää ku muuteki aina paleltaa ja aivastuttaa.
Sit noin kp25-26 alko rinnat kipeytymää uuestaan,mahan nippailut,tajuton väsymys,päänsärky,posket hehku....
Sit kp27 kahvi hais sukkahielle aamulla...hihi..... ja tänään kahvi maistu kitkerälle ja välil huimaa,ihan ku maa keinus ja rupee aina naurattaa ku tuntuu et ois humalas ;)
Kaikista varmin merkki oli kuitenkin lämmöt,ne nous vielä noin 0,3-0,4 astetta siitä oviksen jälkeisestä lämmöstäkiii.
Huh,on ihan epätodellinen olo!
no mulla oli kans tota verentuloa nenästä viime lauantaista maanantaihin aina niistäessä ja sit tiistaina alko se tuhru jota ei oikeestaan tuu ku pyyhkiessä aina välillä(kiinnittyminenkö?) ja sit tuo sun aivastelu pisti silmään, oon luullu tulevani kipeäksi ku aivastuttaa useemmin..mä oon ite syöny foolihappoa muutaman kuukauen ja sit sinkkiä vajaat pari kuukautta mies on syöny sinkkiä reilut pari kuukautta ja foolihappoa pari kuukautta.
Tuo väsytys ja palelu on mulle ihan normaalia, mutta nyt ehkä hieman kovempaa.
Nyt on oikeestaan ekaa kertaa sellanen olo kunnolla, että ois voinu tärpätä vaikka meillä ei noi puuhailut osunnu mitenkään parhain päin välttämäti, kp9, kp13 ja kp16 ja ovis oli kait kp14..noh sen näkee pian!
Ei mullakaa tullu ku kolmena pvnä verta nokasta ja tänä aamuna tuli sit kans,olin ihan tukossa aamulla.Nyt koskee ihan sikana mahaan ja jos en ois plussaa tänää saanu niin vois luulla että täti on ihan oven takana.Nytkin tuntuu kivut ihan siltä ku ois menkat,inhottavaa.
Menee varmaa jokunen viikko enneku tajuaa tän asian....
Kiitos enskat ihanasta tuesta ja kaikesta!Ootte parhaita!
Emmä kyllä mihkää täältä lähe ;)
Meijän Pepsi ja Queenikin!!!! Onnea rutkasti molemmille! Onkohan täällä enää ketään joihin ekana tutustuin?! Ottakaa mutkin mukaan, jookosta? =) Kyllä tuntuu mukavalta lukea noita uutisia, etenkin Pepsin piinaa jännitin ihan kympillä, kyllä oikeen kunnon jännärit meille annoit! Hienoa!
Nyt väsäämään Ensikko-pinoa o-puolelle, eihän mistään muuten mitään tuu!
Onnea kamalasti kaikille plussanneille, arvostakaa tätä joululahjaa minkä ootte saanu, parempaa ei vois saada!
Multakin kohta pääsee itku ku haluun teiät kaikki mukaan tonne o-puolelle ja kaikkien teiän kuuluis saaha se kaks viivaa siihen testiin!
Mä oikeesti aattelin et mulle ei koskaan käy näin ja että tää on vaa muiden etuoikeus...snif....Olihan se enneuni minkä näin sillo tiistaiyönä ;)
Just itseasiassa tänään puhuin kamulle että toivoo ihan hulluna, että olis raskaana, mut jotenkaan ei näe vaan itteensä siinä tilassa. Sitä vaan aattelee et mitä kummaa mä muka oisin tehny ansaitakseni sellasta, ei mulle ikinä niin hyvin käy! Hirveeltä itsesääliltä toi kuulostaa mut ku ihan oikeesti ajatukset pyörii noissa merkeissä. En varmaan pystyis ymmärtään jos sen plussan joskus siihen testiin saisin... No, tulipahan purkauduttua! Mutta teille pidän peukkuja niin että kramppaa, vauvaliimaa ja tarrasukkia ja kaikkea tahmeaa teidän masuherneille! Ihanaa, taidan mennä sänkyyn haaveilemaan... Hyvää yötä!
Miten ihmeessä te plussanneet muuten saatte nukuttua?!!!!!!! ;)
.........onkse jotain syötävääää.......*pyörii täällä pää pyrryksissä ja ihmettellee menoa ja meininkiii*Kaitse ois kohta pantava pää tyynyyy.
Kauniita unia enskat!!!
[color=deeppink][size=3]Ihanaa, onnea pepsis aivan mielettömästi!!! Olit jo tosiaan plussasi ansainnut!!! Varmaan huikea fiilis sulla ja Queenillä tällä hetkellä!!! Onneaonneaonneaonneaonnea ♥♥♥!!!
Te ette sitten muita joululahjoja tarttekaan, vai mitä ;)[/color][/size]
[color=darkorchid]Kurkkasin tänään yhden tutun kuulumisia o-puolelta (moi Siriin! ;) ja Mii olikin siellä jo pistänyt uutta Ensikko-pinoa pystyyn! Menkääpäs sinne kipin kapin ja pitäkääkin pinoa pystyssä, nimittäin täältä on pian tulossa suuri joukko Enskareita perässä! Huomasin, että Enskari-odottajien pinon oli jo löytänyt myös yksi onnellinen, joka plussasi juuri inssin avulla! Joten ehkäpä mullakin on vielä toivoa... Ei tässä kierrossa varmaankaan, mutta tammikuun lopussa tai helmikuussa päästään taas yrittämään.[/color]
Hyvää yötä, jään nauttimaan ison G:n seurasta...
-Q-
...että nyt kun kävin tuolla Enska-odottajien pinossa uudelleen, hiipi häivähdys kateutta mieleen! Voi nyyh! Olis niin ihana päästä sinne teidän joukkoon... tuntuu ihan samalta kuin, että te kaikki muut tietäisitte jonkun salaisuuden, mitä mulle ei vaan kerrota enkä millään pääse osalliseksi tosta onnesta! Ja kun kaikki kivat vanhat tutut Enskarit siellä jo oli pinoutunut, niin meinaa kyllä tulla itku :(
-Naksu-:
Onkohan täällä enää ketään joihin ekana tutustuin?!
Juu, minä olen ja pysyn! Ei mulla uusia Enskoja vastaan tietysti oo mitään ja kohtahan mekin ollaan jo tuttuja, mutta kyllä se vähän vatsasta vääntää, kun ajattelee, että niin moni plussannut Enska kuumeili vaan muutaman hassun kuukauden... Ja mun kuumeilun alkuaikojen nikit on jo saanut nyyttinsä tai on juuri viimeisillään raskaana.
Jos ja kun en nyt plussaa, niin pidän kyllä jonkun hermoloman joulun ajan tästä palstailusta. Ens kierrossa mulla ei kuitenkaan ole siis mahdollisuutta tulla raskaaksi kun se pöllö klinikka on kiinni. Voi että kun pitää vauvahaaveet olla kiinni jostain niinkin maallisesta asiasta kuin klinikkojen aukioloajoista!!!
No niin, olen taas saanut rypeä hetken itsesäälissä, johan helpotti :) Olen puhunut. Ugh.
-Q-
se näyttääki negaa...mua pelottaaa....oon ainaki 4 tuntii pissimättä(huh,miten pystyn...)vai pitäskö olla kuus?Vai mitä mä teen?Ei kai se haittaa jos oikee urakalla tuhlaa noita testejä,eihän?Saa kait sitä vähä hullu olla...........