Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Elokuumeilijat** tiistaina 21.11

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näy menkkoja...jotain ruskeahkoa hyytymää/juovaa tuli tänä aamuna papruun ihan millin verran..??

Nyt mä kyllä annan ittelleni luvan ostaa testi ja testata, vaikka se ei näyttäskää vielä. Nyt ois oviksesta 11-12 päivää. Ikinä ei kuukautisten aikaan oo mitään tollasii tuhruja tullu.

Joku muukin oli jo testaillu, en muista kuka, mutta liityn aikaisten testaajien kerhoon! Ilmoittelen illemmalla kuin kävi.

Taika kp34/33-42

Vierailija
2/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudelle kierrolle ovistestejä ja aion ekaa kertaa testata niillä:)

Tämä kuukausi oli yksi stressien kuukausi, ja kiertokin meni vähän sekasin, siksi ajattelin noihin testeihin turvautua.

Nyt alkaa kolmas yrityskuukausi meillä, ja kolmatta yritetään.

Kunhan nyt näistä puolukkapäivistä pääsis:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo onneks ehtiny paljoo kuumeilemaan kun on ollu kaikkee muuta nyt. Mutta täällä sitä siis edelleen roikutaan porukan jatkona (onneks ei sentään narun jatkona...=D) ja ovista odotellaan...

Terveisin Nippara kp 9/30,34 yk4

Vierailija
4/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Vauvakuume iski taas, vaikka nuorimmainen on vasta toisella vuodella...

Mieskin on pikku hiljaa innostumassa neljännestä laspesta. Vielä ei oikeastaan edes yritystä ole ollut, kunhan harjoitellaan ; )

Puolukkapäiviin olis vielä n. 8 päivää, toivon että olis jo tärpännyt...

terv. Miisaliina.

Vierailija
5/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä kuumeilua jatkan. Viime kierrossa ei edes tullut yhtään sellainen olo et vois onnistua, mutta nyt saattais toivottavasti olla jo toisin. Heh, ainakin mieli on oikkuillut muutaman kuukauden tauon jälkeen taas vanhaan malliin..itkusta kiukkuun. Taitaa hormonit taas toimia pillereiden lopettamisen jälkeen.

En ollut asiaa edes ajatellut ennen viimeisimpiä oikkuiluja, mutta tosiaan muutamaan kuukauteen en ole turhista kiukunnu tai itku ollut herkässä. Ja aina ennen ailahtelut ovat säännöllisesti ennen kierron puoltaväliä tulleet. Vaatii todentotta aikansa ennen kuin elimistö toipuu monen vuoden e-pillereiden popsimisesta. Mutta hyvä näin, nyt toiveet jo korkeammalla :) !

Ovista odotellessa.. Paljon onnea kaikille yritykseen!

-KaTa kp 13/28-32 yk 3

Vierailija
6/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 21/29-31 eikä mitään oireita menkoista / raskaudesta. Viime kuussa tosiaan km ja tiesin olevani raskaana viikko ovulaation jälkeen, kun oli niin voimakkaat oireet. Nyt ei mitään, joten en ole raskaana.. ilmeisesti! Olen asennoitunut tätiä odottamaan viikon päästä! Ja odotan jo innolla seuraavaa yritysmahdollisuutta!

Vierailija
7/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi kuulostaa ihan lupaavalta. Toivottavasti saisit tikkuun ne kaksi viivaa!

).( Täällä 12/26-35. Jos kierto olisi hyvin lyhyt, ovulaatio olisi kai pian käsillä. En kyllä siihen usko. Viime kierto oli sen 33 päivää, joten jotain vastaavaa odottelen tästäkin kierrosta. Tämä kierto on kuitenkin aika epäsäännöllinen, vaikka kovasti onkin muuttunut säännöllisemmäksi, mitä ennen esikoista olivat. Meillä siis jatketaan yhä pupuilua joka toinen päivä, että simpat olisivat aina valmiina munasolua kyttäämässä.. :) Milloin tahansa ovulaatio onkaan.

Vierailija
8/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki uudet toivotan tervetulleeksi mukaan kuumeilemaan. nyt

kp 17/27-30(33) ja ainakin tohon 30 päivään nyt kierto menee, ellei noi terot sotke kuvioita. viime kierron kemiallinen keskeyyi kp33 joten sen yli olis nyt tässä kierrossa päästävä!!!

Vierailija
9/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vilkutus kaikille tutuille!

Aattelin roikkua tässä mukana niinkauan ainakin kunnes selviää onnistuuko tulevan oviksen hyödyntäminen vai ei. melkosta arpapeliä on ukon töiden takia.

Mutta jospa kerrankin joku asia menis niinkuin toivois.. että sais taas kerran ees hetken vaikka toivoa..

Tärppionnea kaikille!

T: piipaa kp2/28

Vierailija
10/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulehan Taika kertomaan uutiset sitten testattuasi....paljon ++++++++++++++++++säteitä sinne.

Kyllä jaksaa olla synkkää ulkona, tulipa haravoitua viimeiset lehdet maasta kun ei tuota lunta enää ole.Ei varmaan kovin usein marraskuussa haravoida:))

ON; eipä kummempia, odotellaan vain päivien kulumista/mahdollisia oireita oli ne sitten täti/raskaus oireita...

-Happy kp17/26-28 yk2

Vierailija
11/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän sivistänyt itseäni palstaslangilla ja alkanut innostumaan vähän turhankin paljon vauvahaaveista. Kaupassa käydessä näin monta pientä vauvaa ja tuijotin varmaan kuin lehmä uutta veräjää onnellisena. :)

Luin maanantain ketjusta, kun Hertta ja marikko mainitsivat tuulen muutoksista ja tajusin, ettei tavallinen raivoamisviikkoni ole alkanutkaan. Tosin se ei sinällään kai kerro valitettavasti mitään, koska esikoiselta sain kaikki ihan tavalliset menkkaoireet vaikka ne tulivatkin vasta vajaan 2 v. päästä...

Pidän kovasti peukkuja kaikille iloisten uutisten puolesta!

terveisin klesha (suurinpiirtein 24/29-35 :) )

Vierailija
12/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hassuja tuntemuksia...Toivotaan että ne on sitten sitä mitä toivon..luulen kuitenki ihan omia..

Noh, on sellasta kummaa kuplintaa masussa ja välillä on tosi menkkamaisia kipuja mutta ei kuitenkaan samanlaisia kun ois menkat...Semmosia omistuisia..

Ja ne on hiukka samanlaisia kun esikoisenki aikana...(jos nyt oikein muistan)

Ens viikollaan sen tätin pitäis tulla jos on tullakseen...Miten ihmeessä sitä jaksaa siihen asti odottaa??

Tuosta pillereiden syömisestä muuten, meillä viimeksi kun mä jätin pillerit pois esikoista yrittäessä nii mä tulin heti raskaaksi, mutta se meni kesken, ja sen jälkeen oli menkat pois yli puoli vuotta, ilman syytä sitten ne saatiin käyntiin ja kiertokin normalisoitua niin kaiken kaikkiaan esikoisen yritystä kesti kolme vuotta, saldona 3 keskenmenoa ja sitten esikoinen. Synnytyksen jälkeen aloitin uudelleen pillerit ja nyt mä jätin pillerit pois n. 4 kk sitten. Ja ollaan oltu kortsu linjalla siihen asti että hormoonit on saavuttanu tasapainonsa (jos ne nyt nii tekee koskaan =))

Ja nyt on toinen kierto että ois edes mahdollstakaan että olisin raskaana...Tulipas nyt omaa napaa...koittakaa jaksaa lukee...

Buam (en muista päiviä nyt...)

Vierailija
13/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetulemas kaikille uusille! Taikalle paljon plussa säteitä lähettelen,peukut pystyssä et plussa pamahtaa ruutuun.

Piipaa00: Toivotaan et pystyisitte hyödyntämään tärppipäivät,peukut pystyyn sen puolesta.

).( eli kp 15/26-30 menossa ja olen kyllä ihan ymmällä kun en oikein tiedä onko mulla ollut ovis vai ei. Eli silloin kp12 oli ovisoireita ja sylkäisikin sit ihan kunnon kirkkaat limat, sit kp 13 oli kamalat itkuherkkyydet ,rinnat kipuilivat ja ikenistä veret lenti pestessä hampaita. Sen jälkeen ei mitään oireita. Ja kohdunnapukka vetäytynyt tavaisiin asti,joten ei yletä edes siitä kokeilemaan et mitäs tää kierto meinaa. No jokatapauksessa täytyy varmaan ukko yrittää tänään pitää hereillä ja vähän varmistella.Ja perjantaina vielä varmistuksen varmistukset pääälle.Mut mitäs te luulette onko ovis ollut ja mennyt vai vasta tulossa,rinnat siis kipeytyneet edelleen.

Vierailija
14/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten arvelinkin...noh uus testaus to tai pe jos ei menkat ala. Ihme tuhrua tuo juttu. Koko ajan tuntuu et nyt alko ja sit vessassa ei näykään mitään.

Niin ja testi oli acon10, mutta ei näkyny haamun haamuakaan, ei edes viivanpaikkaa. Mutta vasta torstaina(-perjantaina) on kulunu kaksi viikkoo oviksesta, joten josko sit näkyis jotain. Nythän ois ollu rv vasta jotain 3+4 tai 3+5 jos raskaana olis, joten ei noin aikasin minulla ole näkyny edellinenkään. Pitää vähintään se rv 4+0 olla... Joo tämmöstä itsensä ympäri puhumista tämäkin.

Kiva nähdä että pinoon on tullut paljon porukkaa! Paljon tsemppiä ja tärppejä kaikille!! bd

Taika 34/33-42

Vierailija
15/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä päätettiin jättää ehkäsy pois ja kokeilla, josko pikkukakkonen ois tulollaan. " Isoveikka" täytti just vuoden. Seuraavana päivänä kokeilin huvikseen pvm-vanhalla ovistestillä ja se näytti plussaa. Tänään oli pakko tilata sitten r-testi, ihan vaan kokeilumielessä. Olen jo ollut huomaavinani jotain oireita, mutta varmaan vaan toiveajattelua. Edellistä yritettiin eka puoli vuotta ja sit joidenkin kuukausien kuluttua noin vuoden ajan ennen kun tärppäs.

Vierailija
16/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alko tuhru aamulla ja mahaa juilii siihen malliin, että ei epäilystäkään. Tää kierto jäi nyt yllättävän lyhkäseksi, vain 26 pv. Tänään siis kp1, jos tämä tuhru lasketaan jo alkaneeksi menkoiks. Mutta mutta vauvalaskurin mukaan vielä elokuun vauvasta voipi haaveilla. Uus la olis 28.8.2007. No täytyy kattella nyt pari päivää vielä =(

Siis taas ottaa niin lujaa päähän ettei ikinä. Miks meille ei tätä pikkukakkostakaan suoda helpolla, kun toiset vaan tekee toisen heti perään ja suunnittelee kaikki ikäerot huolella. Ja vielä onnistuvatkin siinä!!! (ja tänään jouduin aiheesta vielä ystävieni kanssa keskustelemaan, joista kaksi raskautunut eka kierrosta ja 3. neljännestä, että silleen) Niin tai sitt sattuu vahinko. Miten ikinä kellekkään voi sattua vahinkoa kun tämä on niin hankalaa toisille ?!? Anteeksi nyt vuodatusta, mutta rupee jo risomaan tämä odotuksen odotus. Noh, elämäänsähän ei lasten suhteen hirveenä voi suunnitella. Nyt lähden tästä valittamasta.

Anteeksi omanapaisuus ja valitus.

Plussaonnea kaikille!

Toivottelee Hertta

Vierailija
17/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp1 paukahti. Tulen tänne teidän joukkoon haaveilemaan elokuisesta nyytistä. 3. clomikierto sitten lähti käyntiin. Kauan on jo toista lasta toivottu. Ollapa tämä vihdoin se meidän kuukausi.

Täällähän jotkut jo piinailee ja jotkut on täti yllättänyt.

Oviksen metsästäjille metsästysonnea ja pupuiluintoa!

Ja niitä ihania plussauutisia odotellessa.

S kp1/27

Vierailija
18/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikalle pahoittelut negasta, jospa se vielä siitä plussaksi muuttuisi!!!

Hertalle tuhrupahoittelut :( Onko se varmasti tätiä itseään ettei jotain muuta? Pura vaan tunteesi tänne, täällä on paljon ymmärtäjiä, joilla samoja fiiliksiä. Itsellä vasta 5. yrityskierto menossa, mutta minuakin jo harmittaa tämä tärppäämättömyys. Saati sitten, jos on enemmänkin yrityskiertoja takana. On se tosiaan merkillistä, miten toiset on hedelmällisempiä kuin toiset ja tuntuu, että paukahtavat heti raskaaksi kuin vain sinne suuntaan vähän ajattelevat. Mutta semmoista se elämä on. :I Tsemppiä sulle kovasti ja oikein paljon plussasäteitä seuraavaan kiertoon!

Tervetuloa uudet vaikkakin pahoitteluni jos olette edellisestä kierrosta pudonneet!

Piipaa: Toivon totisesti, että sun clomisuunnitelma onnistuu ja ovis ajoittuisi sopivaan ajankohtaan ettei menisi kuukausi haaskeelle. Tsemppiä sulle. Vaikka olen äärettömän pahoillani, ettei sulla tärpännyt niin toisaalta olen iloinen seurastasi täällä kanssamme!

Taimi: Älä luovuta, onhan ne raskaudet erilaisia, ei nyt välttämättä oireita tulekaan tällä kertaa! Plussasäteitä!

Muillekin paljon plussasäteitä!

(.) Meillä teki stressi taas tepposensa ja touhut tyrehtyivät eilenkin, siis mä en vaan pystynyt...eipä ole tämmöistä ennen ollut...onko kenellekään muulle käyny koskaan noin? Työ-ja vauvastressi, mitähän tästä kuukaudesta tulee. Aamulla näytti sitten persona munasolun merkkiä ja mua alko suorastaan itkettää että nytkö menee ohi kaikki mahikset. Sit onneks mulla oli mahdollisuus lähteä töistä tänään aiemmin (harvinaista) ja miehelläkin plussatunteja, joten treffattiin päiväkaffien merkeissä jolloin tilanne oli huomattavasti rennompi ku ei oltu rättiväsyneitä... :) Helpotuksen huokaus siis, että on jotain mahiksiakin raskautua tässä kierrossa. Limat on kyl aika heikot tässä kierrossa...onkohan se huono merkki...?

No, ovis on joko tänä iltana tai sit huomenna, katsotaan onko lämpö noussut aamusta, että joko ovis on mennyt. Toivottavasti ei stressi estä munasolua irtoamasta, se nyt vielä puuttuis...äh, nyt mä stressaan jo sitäkin :D Jonkun pitäs ravistella mua nyt vähäsen että tokenisin :)

Koralli73 kp 12/24-29 yk5

http://koralli.page.tl/

Vierailija
19/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mukaan kuumeilemaan. Tätiä odotellaan kauhusta kankeina, kp taitaa olla jotain 21 luultavasti. Oireita on täälläkin, tiedä sitten mihin ne liittyy, vai ovatko vaan mielikuvituksen tuotetta. Ensi viikolla täytyy testailla mikäli täti ei karauta ferrarilla paikalle...

Vierailija
20/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voevoe...mitähän tämä viikko tuo tullessaan..., se ois kp 27/28 menossa nyt sitte...jänittää... ;) hmm..oireita eipä juuri ole. muutaku että tänään ollu jotain ihme nipistelyä..ei menkka kipua kuiteskaa.ja mulla ei ikään oo ennen menkkojakaan masu kipeä.tai ainaskaa tuollalailla nipistele...ai... niin,että tiedä häntä jospa tuo olisi minun oire! ;) Nojaa....... pianhan sen tiedän...

vähän omaa tuli ny vain....

mutta;

PLUSSIAPLUSSIAPLUSSIAPLUSSIA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!