Neuvolassa lääkäri-harjoittelija kysyi kaksosistani,
jotka ovat poika ja tyttö, että ovatko identtiset. Eikö tuollaiset asiat opetettu jo ala-yläasteella?
Kommentit (14)
Olisit nauranut etkä tullut tänne kauhistelemaan. Minusta tuo ainakin olisi ollut ihan hauska tilanne. : )
Jos oli eka harjoittelu menossa ja eka päivä siitä...
Siis tarkoittaa nyt homotsygoottisia kaksosia tietenkin.
Noitahan sattuu! Joskus sanoo väärin ja huomaa mokansa myöhemmin...vai etkö itse koskaan mokaile?!?
kun itse olen sellaisten äiti, ja tuota kyselyä isän suvun kaksosuustaipumuksesta on paljon tullut.
Vierailija:
Siis tarkoittaa nyt homotsygoottisia kaksosia tietenkin.
Asialle ehkä voi nauraa ihan yhdessäkin. Ei tarvitse nauraa pilkallista räkäistä naurua, vaan ihan huumorilla kuitata, että olisi ensimmäiset eri sukupuolta olevat identtiset kaksoset jotka olet nähnyt.
Itse muistan kuinka kivaa oli, kun opiskeluaikoina (sh) voitiin potilaiden kanssa tuollaisille vaarattomille pikku kämmeille hekotella. Paljon pahempia ovat potilaat, jotka suuttuvat ja lähtevät kotiin paskomaan housuunsa järkytyksestä tai kirjoittavat yleisönosastolle kun sairaanhoitaja ei tiennyt heidän harvinaisen perinnöllisen sairautensa täsmällistä alkuperää.
Taidat olla melkoinen matami, kun lähetät potilaat kotiin niin kauhuissaan, että paskovat housuunsa.
ap
ei tuo huumorinkukka oikein tunnu kukkivan...hoitanetkohan sitä oikein? ;)
Vierailija:
Taidat olla melkoinen matami, kun lähetät potilaat kotiin niin kauhuissaan, että paskovat housuunsa.ap
kyllähän tollaisia mokia tulee itsekullekin. Yleensä jos puhutaan kaksosista, ensimmäinen kysymys on, että ovatko identtisiä. Se kysymys tulee kuin apteekin hyllyltä.
Itselle kävi vähän samoin, kun kaveri esitteli kaniaan. Kertoi nimeksi Heikki, jonka jälkeen minä kysyin, että onko tyttö vai poika..
t. bilsan ope..
tekevät.