Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS tammikuussa, onko muita?

08.12.2005 |

Mulla tilanne, että ensimmäinen IVF/ICSI tulos negatiivinen. Nyt sitten PAS-hormonit saa aloittaa, kun toiset kuukautiset alkaa IVF-hoidon jälkeen. Laskiskelin, että ne osuis juur viikolle 1 eli tammikuussa sitten sais taas salamatkustajan toivottavasti sulatus onnistuu ym...

Tähän voi tulla seuraksi odottelemaan sitä, kun selviää tarkempi aikataulu.

kp 2/24-34

Kommentit (216)

Vierailija
21/216 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testasin negan PASista ja kai se pitää viimeinen alkio sulatuttaa ja siirtää heti tammikuussa jos vain selviää ja lähtee jakautumaan. Toiveet ei ole kovin korkeella kun ei edellisistä kerroista oo tullu oikeestaan mitään tuloksia mutta onpahan yritetty sitten,viimeinen ICSI julkisella puolella menee sit loppukevääseen jos ei tuo PAS onnistu. Ajattelen pyytää ihan vain sulattamaan omaan kiertoon siirrettäväksi sen alkion jos nyt on selvitäkseen siis sulatuksesta.

Mutta,tammikuuta odotellessa HAUSKAA JOULUA JA PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!

-eternal-

Vierailija
22/216 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen pinoamme ajankohtaisemmaksi. Tammikuu lähestyy huimaa vauhtia. Olenko ainot, joka jaksaa aina toivoa myös luomuplussaa? Taas kun menkkoihin vajaa viikko, kuulostelen kroppaani ja etsimällä etsin raskausoireita. Että jos sittenkin...

Ja jos ei, niin (toivottavasti) tammikuussa eka PAS. Toivoa on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/216 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa! Minulla toiveet luomuplussasta ovat tosiaan hyvin minimaaliset. Meillähän selvisi marraskuussa ekan icsin yhteydessä, että siittöt eivät hakeudu jostain syystä munasoluun. Tai tosi harva siittiö tarttui munasolun pintaan. Tiedetään, eihän sitä tarvitsisi kuin yhden siittön onnistua, mutta mutta...kyllä ajatukset ovat jo tammikuun pasissa. Nyt onneksi tällä viikolla on vielä ohjelmaa lomalla, kun suunnittelen ja pidän sunnuntaina miehen ja minun yhteiset 30-vuotissynttärit. Onpahan jotain tekemistä, ja saa ajatukset välillä muihin asioihin. Hyvää UUtta Vuotta ja plussarikasta sellaista kaikille!!

- tiitiäinen

Vierailija
24/216 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottelen menkkojen alkamista...kaksi pv. myöhässä!

Minä kun toimin kellontarkkuudella... ;)

No anyway, kun vuoto alkaa, soitto Fertinovaan Ma 2.1.06 sovittiin.

Kai 11 tai 12 pv tammikuuta olisi siirto.

Luonnolliseen kiertoon tehdään , ilman lääkityksiä.

Kaksi siirretään...

Tyrnimarjaa ja vehnänalkiota menee läjäpäin!

Ajattelin (HEH) raskautua nyt tälläkertaa, uuden vuoden kunniaksi!

Pakko tsempata!

Mukavaa loppuvuotta!

Vierailija
25/216 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo jännittää! Ultrassa limakalvo oli 9mm ja vielä sillä on aikaa kasvaa yli viikko. Zumenon toimii hyvin ja oma kierto on pysähdyksissä kuten pitää. Olo on muutenkin hyvä, kun PAS lääkkeet eivät ole niin raskaita kuin IVF:ssä. Viime viikolla tosin tuntui välillä inhottavaa kuvotusta, ihan kuin alkuraskaudessa. Tämä korjaantui pienellä syömisellä tasaisin väliajoin.

Olen (salaa!) hypistellyt esikoisen pieneksi jääneitä vauvanvaatteita, vaikka ei ehkä pitäisi. Toiveet ovat aika korkealla ja olo odottava. Mieskin oli jo enemmän innoissaan, vaikkei samalla tavalla asiasta puhukaan. Sanoi vain, että nyt ei ruveta ottamaan asiasta paineita kuten ehkä esikoisen aikaan kävi.

Mietin, että pitäisikö ruveta syömään vitamiineja, kun täälläkin on puhuttu foolihapoista ja tyrnimarjoista. LadyVita Plussaa löysin kaapista, mutta se oli mennyt vanhaksi jo vuosi sitten, joten kannattanee ostaa uusi paketti?

Vierailija
26/216 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään viimeinen terolut päivä, nyt menkkoja odotteleen.

Mun miehen sisko on alkanut myymään vauvakamojaan ja mä himoon ostella niitä, vaikka ei oo mitään tietoo et onnistaako meitä ikinä. Tätä oon kyllä yrittänyt hillitä toimina välikätenä, kun kaksi kamua odottaa niin niille ne olis ensisijaisesti tarpeen.

Joo nyt vaan odotellan et menkat alkaa ja saa sitten tarkemman aikataulun. Nyt viikon on rinnat olleet erittäin arat (en oo aiemmin huomannu), mutta en usko että olisin nyt raskautunut. Mut näin loppukierrosta aina haaveilee siitä plussasta.

Vierailija
27/216 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan odottavalla kannalla. Jarrupiikin pistin tämän viikon maanantaina ja lääkärin mukaan menkat alkaisivat uudenvuoden tienoilla. Toivottavasti alkavatkin pian, että päästään tositoimiin :)

Onnekasta uuttavuotta kaikkille!

Vierailija
28/216 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viimeistä huurunenää olisi tarkoitus passata ensiviikolla luonnolliseen kiertoon! Keskiviikkona kävin ultrassa ja huomenna aloitan LH-testit. Ensiksi pitää jännittää, että LH plussaisi tiistaihin mennessä, toivon mukaan jo maanantaina, koska perjantai on loppiainen ja sitten vielä sulatuksen onnistumista!

Edellisestä PAS:sta onkin kulunut jo yli vuosi. Silloin passattiin kaksi ja jälleen tulos oli negatiivinen! Silloin päätettiin mieheni kanssa pitää reilusti taukoa ja elää välillä normaalia onnellista elämää. Itkut ja pahamieli sai välillä jäädä. Hoitoja on takana jo vuosia, 11/2001 alkaen.

Joulukuun alussa päätimme jälleen yrittää ja käyttää viimeiset alkiot. Nyt olemme erittäin toivekkaita ja itsestäni huomaan, että tauko on kasvattanut minua henkisesti ja siksi osaankin olla asiasta erittäin positiivinen. Odotukset on korkealla!!!

Haluaisinkin vielä kysyä, että onko muille määrätty tukihoidoksi lugesteroneja 200mg vain yksi kapseli iltaisin? Muistaisin, että aiemmin olisi ollut useampi..

Vierailija
29/216 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille PASsailuun!

Osa näkyy käyttävän jotain lääkitystä ennen siirtoa...

Mulla aina tehty ilman lääkityksiä normaaliin kiertoon, nytkin näin.

Mulla oli Luget aamulla kaksi 200mg ja illalla 2.

Ainakin tuoresiirrossa oli näin. Muistaakseni edellisissä hoidoissa oli vain yksi aamuin illoin.

Mulla soitto ma 2.1.06 klinikalle ja ultra menee kai seur. maanantaihin tai jos torstaina ehtis...

Jännittää tosi paljon, kuten teitä muitakin.

Minäkin tutkailin mun nyt jo " isojen " lasten vaatteita...löysin ihanan untuvapuvun, vaalea turkoosi variltään...68cm, IHANA!

Vierailija
30/216 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lugeista... Mulla tuoresiirrossa 1x3 200mg, aamulla-päivällä-illalla.

Vierailija
31/216 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut aina tuoresiirroissa luget kolmesti päivässä ja edellisessä PAS:kin oli muistaakseni useampi kuin yksi. Kotona vasta aloin katsoa reseptiä ja kummastelin asiaa.

Asia vaivaa sen verran, että aion kysyä heti hoitajalta tai lääkäriltä kun olen klinikalle seuraavan kerran yhteydessä!

Varmasti lääkäri on oikeassa, mut aina sitä epäilee kun asiat muuttuu aikaisemmista=)

Vierailija
32/216 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuleva vuosi olisi meille kaikille parempi, ja mahdollisimman moni saisi sen kaivatun plussan tikkuun!!!

Itse olen nyt jotenkin ihmeen rauhallinen lähestyvää passia ajatellen. Olen onnistunut joulun myötä jättämään asian taka-alalle. Eilen ja tänään huomasin, että pyyhittäessä tulee tuhrua,se ainoastaan mietityttää. Kai mun hormoonit on vaan sekaisin epäonnistuneesta tuoresiirrosta. Silloin menkat kestivät reilun viikon, ja uusien menkkojen pitäsi alkaa vasta loppiaisena.

Terv. tiitiäinen

Vierailija
33/216 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ja tietysti kovasti plussia kaikille! Itse plussasin tänäaamuna ovistestin ja keskiviikkona olisi sitten PASpäivä. Huomenna saa soitella labraan ja kysellä huurunenien vointia!

Kovasti jännittää! Pakko vaan ottaa rennosti ja jättää pelko ja paniikki taka-alalle, ja ajatella asiaa uutena mahdollisuutena! Kunpa se olisi niin yksinkertaisen helppoa=)

Vierailija
34/216 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt alkamassa uusi kierto johon tehdään minulle ensimmäinen PAS. Kp 27/24-34 toistaiseksi, mutta tuhruttelu on jo alkanut.

Mietin et aloitanko Zumenonit tänään vai sitten kun vuotaa kunnolla?

Vierailija
35/216 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudunpa sitten minäkin..

Eli terveiset joulukuun PAS-pinosta, jossa testasin negan tyylipuhtaasti. Voin vaikkapa ottaa sokrumurkun paikan, joka onnekkaasti on nyt jossain plussanneiden pinoissa..

Meillä oli joulukuussa siis yhden alkion siirto. Tänään kp1, ja seuraava PAS tehdään heti perään luonnolliseen kiertoon, ja nyt siirretään 2, jos siis selviävät sulatuksesta (ovat pareittain oljessa). Kp 10 pitäisi mennä ultraamaan.

Viime kuussa siis ensimmäiset pari piinapäivää oli lievä menkkamaista juilimista, mutta ei sitten tarkoittanut mitään tällä kertaa. Oli aika pahat piinistelyt, ja pettymys oli valtaisa. Onneksi pahin on jo taas takana, nyt ikävästi flunssa yrittää puskea päälle.

Meillä taustalla yksi tuulimunaraskaus toukokuulta (ICSIn tuores), jonka jälkeen jouduin pitämään puolen vuoden tauon, kun kohdusta löytyi istukasta jäänyttä kudosta.

aurinko76

Vierailija
36/216 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen malttamattomana odottelen menkkojen alkamista. Jarrupiikistä on aikaa 8 päivää ja vuodon pitäisi kai alkaa 10 päivän sisällä piikistä. Pitääköhän sitten soitella klinikalle, jos niin ei käy?

Täällä oli joku muukin, joka käy Fertinovassa? Anteeksi etten muista nimimerkkiä :/ Me olemme käyneet ko. klinikalla vuodesta 2003.

Kuulumisiin! :)

Vierailija
37/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kuulumisia... Menkat alkoivat sitten tänään, ja raskaustestin kerkesin tekemään eilen. Ei mikään valtava yllätys, miksiköhän sitä pitää rahojansa tuhlata??

Eka ultra on 10.1, ja siirtoon päästään sitten viikolla 3.

Ibiza - zumenonit kannattaa aloittaa sitten kun kunnon vuoto alkaa. Näin on mulle sanottu, mulla yleensä tuhruaa pari päivää ennen menkkoja. Niin nytkin, mistä johtuen voin vain ihmetellä, kuinka vahvassa toivo elää, kun se voittaa terveen järjenkin. Siis tehdä raskaustesti kun kaikki menkkaoireet jyllää? Hullua.

Plussaonnea meille kaikille :) Ja varsinkin Lyytille, joka pääsee jo keskiviikkona tositoimiin...

Vierailija
38/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka tuntuu " heränneen" !

Mulla ultra to 5.1. Sitten tikutukset ja ens vk siirto...kaksi tark. siirtää, jos selviäävät sulatuksesta.

Kyllä taas tunteet jyllää etukäteen!

Kaikilla toiveet korkealla, pitäkää ne siellä!

Me ollaan siellä Fertinovassa hoidossa, Niklaksen hekkässä huomassa!!!

Ihana lääkäri muuten!!

:D

Vierailija
39/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, olen pahoillani negastasi! Ehkä sitä kuitenkin on pieni toivonkipinä takaraivossa plussan suhteen vaikka merkit menkkojen alkamisesta onkin selkeet. Näin ainakin itselläni on aina..

Ja kyllä mietin itsekin monesti, varsinkin isojen hoitojen jälkeen, että taas meni rahat ihan turhaan=/ Mut sitten tunnen heti huonoa omaatuntoa.

Kiitti onnentoivotuksesta=) Sitä todella tarvitaan. Soittoaika labraan on klo 14 ja jännitän jo ihan todella paljon, grrr. Ajatukset hyppii puolelta toiselle.. Pääasiassa olen positiivisella mielellä, mutta negatiivisetkin ajatukset kiusaa! Pelkään, että taas alkiot on huonoja ja jakaantuminen on vähäistä ym. Säästyisi edes yksi sulatuksesta..

Pakko palata työn pariin ja siirtää ajatukset välillä toisaalle!

Vierailija
40/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat sitten alkoivat yöllä ja nyt aloitin aamusta noi zumenonit!

Mulla ensimmäinen ultra on 13.1, kohdunlimakalvon mittaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä