Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Acon-ovistestejä käyttäneille " gallup"

Vierailija
08.12.2005 |

Mulla nyt ekaa kertaa käytössä testit ja olen tulossa hulluksi niiden tulkitsemisen suhteen ja tarvitsen apuanne! Siis kierto epäsäännöllinen 28-33 pvää, joten aloitin testaamisen jo kp 10, nyt kp 14. Ekana päivänä näytti haamun, kp 11 lähtien on näyttänyt yhtä vahvan viivan kuin testiviiva??? Ja mielestäni tuo testiviivakaan ei ole kovin vahva..Olen toiminut siis aivan aconin ohjeiden mukaan, tulkinta alle 10 min testaamisesta ja tikku virtsassa sen 15sek.

*Koska siinä sanotaan että ovis on tulossa jos yhtä vahvat viivat, niin eikö pitäisi tulkita että ovis on niiden mukaan ollut jo kolme päivää ja testit valehtelevat??

*Vai odottelenko että tulosviiva pamahtaa paljon tummemmaksi kuin testiviiva? Koska mielestäni ovis olisi vasta loppuviikosta jos välttämättä ollenkaan..

*Kiitos jos viitsitte auttaa, lukisin mielipiteitänne muutenkin kys. testeistä, onko ollenkaan luotettavia ja mikä olisi sitten luotettavampi vaihtoehto? Nämä testijutut kun on aivan uutta mulle ja tuntuu olevan aivan hepreaakin niiden tulkittavuus ;)))

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testin mukaan en ovuloinut ollenkaan...

Vierailija
2/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni testiviiva voi näyttää plussaa (yhtä tummaa/tummempaa viivaa) vielä päiviä oviksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on ainakin selkeästi niillä Aconin testeillä löytynyt se ovulaation ajankohta. Viiva on siis ollut selvästi tummempi, ei samanvärinen. Ja tämä on ollut vain yhden päivän aikana.

Vierailija
4/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin niitä viime keväänä 3-4 kierrossa, joissa muistaakseni yhdessä oli selvä LH-huippu. Ja tikkujen mukaan en ovuloinut ollenkaan siinä kierrossa, josta tulin raskaaksi.

Vierailija
5/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain helppolukuisempaa merkkiä ;) -ap-

Vierailija
6/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tuntuu monen olevan vaikea käsittää. Siinä vaiheessa kun ovistapahtuu myös naisen hormoonit muuttuvat ja nämä kaikki vaikuttavat ovistestin tulokseen. Eli oviksen jälkeen ei ole enää mitään järkeä testailla. Paketissakin sanotaan että kun saat testiin kaksi yhtä vahvaa viivaa lopeta testien teko. Sillä sen jälkeen kun ovis on tapahtunut alkavat hormoonit muuttua ja voivat näyttää ovistesteissä ihan omiaan....

Ja kyllä mie ainakin luotan aconeihin, niillä olen aina oviksen löytänyt ja nyt raskaana onnellisesti.

Vierailija
7/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULEE LOPETTAA SEN JÄLKEEN, kun ekan kerran on saanut yhtä vahvat viivat tai tulosviiva on vahvempi. Ja ovis tapahtuu n. vuorokauden sisään tästä havainnosta.

Luteinisoivan hormonin taso (jota ovistestit mittaa), saattaa säilyä oviksen jälkeenkin korkeana. Ja siksi vain se eka havainto on oviksen löytämisen kannalta merkittävä.

Vierailija
8/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeämmin kuin Aconit. Mutta hinnassakin oli selvä ero.

Vierailija
9/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla. Kuten monet jo totesivat, testaamisella ei ole mitään hyötyä enää sitten, kun on ekan kerran siinä kierrossa saanut positiivisen tulokset eli yhtä vahvat viivat tai tulosviiva vahvempi. Sulla oli ovis siis joskus kp11/12 aikaan.

Vierailija
10/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

testejä on vielä kymmenkunta kaapissa tuhlattavaksi, mutta vastauksista päätellen ajattelin kyllä vaihtaa merkkiä jos ei nyt tällä kierrolla heti tärppää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi