Ahdistavin katsomasi elokuva?
Kommentit (124)
Näin lapsena elokuvan jonka muistan olleen tunnelmaltaan tosi ahdistava. Se oli muistaakseni brittielokuva ja siinä oli yksi erityisen mieleen jäänyt kohtaus. Siinä päähenkilö on jossain laitoksessa (sairaala?) ja jossain huoneesta kuuluu avunhuutoja. Päähenkilö menee huoneeseen ja näkee miehen peitto kaulaan asti. Hän menee lähemmäs ja nostaa peittoa ja pää on ommeltu kiinni isoon lampaan ruumiiseen. Hrr, hyi hemmetti edelleen... Tunnistaako kukaan elokuvaa? Olisi hauska tietää mikä elokuva oli.
Orphan
Viimeinen kauhu elokuva minkä olen katsonut, siitäkin jo 2-3 vuotta aikaa enkä uskalla enää katsoakkaan.
The war zone - elämän reunalla.
Kellopeliappelsiini on ajankuva ja mielenkiintoinenkin. Mutta täällä ei vielä mainittu Tarantinon autoleffaa Death Proof, se meni yli kaiken ahdistavuuden :(
Myöskin Kellopeliappelsiini ja Hostel sekä Mississippi palaa, Maa ilman naisia(intialainen elokuva). Myös 12 years a slaven ruoskintakohtaukset olivat vastenmielisiä.
Puhdistus. En pysty vieläkään ajattelemaan koko leffaa ja oon nähny sen kaks vuotta sit.
Fourth kind vai mikä olikaan. Jotenkin tosi ahdistava.
Suomalainen leffa jossa äiti raiskaa nukkuvan teinipoikansa. Koti-ikäväkö se oli nimeltään?
En muista leffan nimeä, mutta se on ruotsalainen ja tuli yle femmalta n. pari vuotta sitten. Elokuvassa perheen äiti kuoli (jäi takaa tulevan auton alle kun avasi auton oven ja tuli sieltä ulos, kun perhe oli lähdössä lomamatkalle). Tapahtumaa taisi edeltää joku riita, syyttiköhän isä äitiä että jotain tärkeää oli unohtunut, mistä onnettomuuteen johtanut tilanne tavallaan johtui. Äidin kuoleman jälkeen isällä alkoi mennä huonosti, eikä hän pystynyt kunnolla huolehtimaan pojasta...oli niin ahdistava ja synkkä elokuva...
Manaaja jää aina kesken kun tulee pupu pöksyyn ja Se PinkFloydin leffa kans tosi kammottava!
Katoin jokunen vuosi sit sellaisen leffan, kuin "In her skin", tunnetaan myös nimellä "I am you", ja se on edelleen ahdistavin leffa jonka oon nähnyt. Toivon itseasiassa, etten olis kattonut sitä, paha mieli vaan jäi.
I spit your grave 1 katsokaa ihmeessä :D
Unelmien sielunmessu sekä Happiness - Onni. Huh huh. Myös American History X:ssä oli aika tiukkoja ja tylyjä kohtauksia.
Poika raidallisessa pyjamassa, Sophien valinta...
An American Crime! Hyihyi! Surullinen ja ahdistava!