Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavin katsomasi elokuva?

Vierailija
11.02.2013 |

Voisin pitää elokuvaillan yksikseni.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin unohtanut koko Cannibal Holocaustin... Jätti kyllä traumat minulle, hyi.

Tämän italo - elokuvan muistan liian hyvin. Siitä menee kaiten ohi Pasolinin "Sodoman 120 päivää", jonka jälkeen en ole ihan "ummikkona" tilannut mistään mitään, jonka moni elokuvan nähnyt varmaan ymmärtää.

Pasolinin "ateriaoinneista" sinänsä, mutta jos ihminen saa toisella tehdä mitä vaan, niin on se h..vetin ahdistavaa. Ja elokuvahan tehtiin De Saden kirjoitusten mukaan (=mielisairaalassa toki ne kirjoitti), jonka nimestä "sadismi" sana on muodostunut ...

Vierailija
122/124 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli yllätys, että Kellopeliappelsiinia on äänestetty kaksin kappalein.

Ei Kubrickin elokuvista vieläkään tiedä kaikki, että mihin ne viittaavat ja miksi.

Kellariaprikoosi oli alunperin tehty teokseksi väkivaltaa ja sen ihannointia vastaan. Mutta ainahan siitä on alusta saakka naakka vääntänyt kuvan eloilmestyksestä lahteen asti, että mistä se nykäsen torni ilmestyy???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki joissa on rais*** skene koska tälleen traumatisoituneena naisena on aina hienoa katsoa sellasia :::))

Vierailija
124/124 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki joissa on rais*** skene koska tälleen traumatisoituneena naisena on aina hienoa katsoa sellasia :::))

Lisään vielä, olen aikalailla lopettanut elokuvien katsomisen koska noita skenejä on nykyään niin monessa elokuvassa :::))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi