Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä siinä koulu-uhkausviestissä sanottiin?

Vierailija
11.02.2013 |

Yhden toisen viestin perusteella pelkään että mun lapsi on siinä koulussa oppilaana. Nyt skitsoilen että uskallanko päästää kouluun? Puhuttiinko päivämääristä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kysymys?

Vierailija
2/7 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on jo eilisen puolella tehty ilmoitus poliisille ja tiettävästi asia on hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta maksaa vielä kalliisti, jo ennen puolta yötä siitä tehtiin useita ilmoituksia poliisille ja ainakin pari oli soittanut 112:een. Anna olla ja pistä lapsesi normaalisti kouluun, se on tänään varmasti suomen turvallisin paikka.

Vierailija
4/7 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttää pari ekaa lausetta näköjään. Jossain luki ettei jäljitys tule onnistumaan.? Olen niin suojeleva etten päästä kouluun. Jos oikein tulkitsen niin vanhempi lapsi on just kyseisessä koulussa. En vaan pysty :-/

Vierailija
5/7 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttää pari ekaa lausetta näköjään. Jossain luki ettei jäljitys tule onnistumaan.? Olen niin suojeleva etten päästä kouluun. Jos oikein tulkitsen niin vanhempi lapsi on just kyseisessä koulussa. En vaan pysty :-/

Sinulle suosittelisin poistumista lopullisesti tältä tai muilta keskustelupalstoilta, kun ne tai niissä kirjoitetut sekoviestit sekoittavat jo arkielämännekin.

Vierailija
6/7 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelette nyt sitä hullua vai? Onko parempi ettei kukaan tiedä? Nyt sitä sisältöä kehiin!!!

Vierailija
7/7 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomen suurimmasta koulusta" ja Kampista, jossain toisaalla vaan " Helsingin kouluista" ja uhkaili niitä jotka kommentoivat. Sekavia viestejä, melko varmasti jonkin teininnidioottimaista provoilua. Mutta silti niin vastenmielistä, että poliisile tosiaan ilmoitettiin. Itse soitin 112.

Miten niin " jäljitys ei tule onnistumaan"? Eiköhän se poliisilta onnistu, onhan noita ennenkin jäljitetty?