Mitä siinä koulu-uhkausviestissä sanottiin?
Yhden toisen viestin perusteella pelkään että mun lapsi on siinä koulussa oppilaana. Nyt skitsoilen että uskallanko päästää kouluun? Puhuttiinko päivämääristä?
Kommentit (7)
Asiasta on jo eilisen puolella tehty ilmoitus poliisille ja tiettävästi asia on hoidossa.
Josta maksaa vielä kalliisti, jo ennen puolta yötä siitä tehtiin useita ilmoituksia poliisille ja ainakin pari oli soittanut 112:een. Anna olla ja pistä lapsesi normaalisti kouluun, se on tänään varmasti suomen turvallisin paikka.
Ja näyttää pari ekaa lausetta näköjään. Jossain luki ettei jäljitys tule onnistumaan.? Olen niin suojeleva etten päästä kouluun. Jos oikein tulkitsen niin vanhempi lapsi on just kyseisessä koulussa. En vaan pysty :-/
Ja näyttää pari ekaa lausetta näköjään. Jossain luki ettei jäljitys tule onnistumaan.? Olen niin suojeleva etten päästä kouluun. Jos oikein tulkitsen niin vanhempi lapsi on just kyseisessä koulussa. En vaan pysty :-/
Sinulle suosittelisin poistumista lopullisesti tältä tai muilta keskustelupalstoilta, kun ne tai niissä kirjoitetut sekoviestit sekoittavat jo arkielämännekin.
Suojelette nyt sitä hullua vai? Onko parempi ettei kukaan tiedä? Nyt sitä sisältöä kehiin!!!
"Suomen suurimmasta koulusta" ja Kampista, jossain toisaalla vaan " Helsingin kouluista" ja uhkaili niitä jotka kommentoivat. Sekavia viestejä, melko varmasti jonkin teininnidioottimaista provoilua. Mutta silti niin vastenmielistä, että poliisile tosiaan ilmoitettiin. Itse soitin 112.
Miten niin " jäljitys ei tule onnistumaan"? Eiköhän se poliisilta onnistu, onhan noita ennenkin jäljitetty?
Mistä on kysymys?