Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Särjin sydämeni

Vierailija
10.02.2013 |

Olen ollut työkaverini toinen nainen viimeiset puoli vuotta. Taidan rakastaa tätä miestä. Kukaan ei ole koskaan aikaisemmin herättänyt minussa yhtä vahoja tunteita. Tällä viikolla kuitenkin tajusin, ettei meistä koskaan tule mitään. Mitään dramaattista ei tapahtunut, mieleni vain kirkastui yhtäkkiä.

Särjin sydämeni. Päivät olen pystynyt skarppaamaan, mutta illalla tyhjään kotiin saavuttuani en ole voinut olla itkemättä tuntikausia. Kamalinta on mennä yksin nukkumaan ja tajuta, etten välttämättä ikinä herää enää yhtä ihanan miehen vierestä. Luulen, että hän oli minulle se oikea.

Nyt syytän itseäni. Miten saatoinkaan olla niin tyhmä, että annoin itseni heittäytyä mukaan tähän juttuun, vaikka normaalisti tuomitsen pettämisen jyrkästi! Miksi annoin itseni kiintyä, miksi annoin kaikkeni?!

En voi puhua tästä kenellekään, koska pelkään, että ystäväni tuomitsevat tällaiset salasuhteet eikä kukaan ystävistäni voisi uskoa, että olen tehnyt jotain näin moraalitonta.

Miten saan tukahdutettua tämän tuskan? Miten unohdan tunteeni miestä kohtaan? Miten pääsen eteenpäin? Nyt sattuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särjin sydämeni

jos jotakin positiivista sanoisin, niin haluaisin rohkaista sua vaikka jotenkin näin: Luotan siihen, että Rakkauden Isä haluaa korjata ja helliä myös sun särkynyttä sydäntäsi :) jotakin sellaista vakuutetaan tässä koskettavassa pienessä videossa http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
2/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sen miehen vaimon fiilikset olisivat tosi huipussaan kun tuosta tietäisi! Mutta voi sua rassukkaa,yhyy nyyh nyyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunget sinne tänne ketjuihin tuota aivopesua. Yök.

Vierailija
4/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein vastaavassa tilanteessa vuosi sitten. Et ehkä halua kuulla tätä, mutta en ole löytänyt uutta ja yhtä ihanaa miestä. Kuten kirjoitit, kauheimpia ovat yöt yksin sängyssä, kun vieressä on vain tyhjä patja.

Käytännön ohjeiden antaminen on vaikeaa. Hakeudu ystäviesi seuraan ja yritä täyttää elämäsi asioilla, joista nautit. Vähitellen tunteesi ehkä tasautuvat, mutta helppoa se ei ole.

Yritä jaksaa!

Vierailija
5/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohdutuksesta, nro 5! Täällä mä nytkin vollotan ja yritän lykätä nukkumaanmenoa... Toivottavasti sulla elämä kuitenkin hymylee nyt, vaikka uutta miestä ei olekaan. Hittoon miehet, jos ne saa olon näin kamalaksi! Mut sitten taas toisaalta ne voi olla käsittämättömän ihaniakin... Tää on hirveetä!

ap

Vierailija
6/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edelleen tämän miehen kanssa samassa työpaikassa? Näette päivittäin?

Vierailija
7/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olemme edelleen samassa työpaikassa, mutta työmme on sen verran liikkuvaa, ettemme näe päivittäin.

Näimme viimeksi perjantaina töissä nopeasti ohimennen. Olin tuolloin jo tajunnut, ettei tästä tule mitään. Pystyin käyttäytymään normaalisti, mutta sisällä tuntui pahalta. Lävitseni kulki epätoivon aalto, kun mies kosketti kevyesti kättäni. Tiedän, että tämä on vasta alkua ja pelkään, että tämä tulee päättymään rumasti.

ap