Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on äitiyspakkaus Ruotsissa? Olisi mukava nähdä kuva

Vierailija
10.02.2013 |

Millaisia vaatteita siinä.

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aivan eri mieltä asiasta. Ranskikset ja italianot todella mulkkuja eivätkä haluaa ymmärtää mitään kun taas sakemanni pyrkii saamaan asiat ymmäretyksi ja tehdyksi. Ehkä sovit hyvin ranskisten kanssa tekemisiin. Kaikki ollaan erillaisia

Vierailija
82/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 45 €/kk. Aletaanko vertailla vaikka kaikki muut hinnatkin ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aivan eri mieltä asiasta. Ranskikset ja italianot todella mulkkuja eivätkä haluaa ymmärtää mitään kun taas sakemanni pyrkii saamaan asiat ymmäretyksi ja tehdyksi. Ehkä sovit hyvin ranskisten kanssa tekemisiin. Kaikki ollaan erillaisia

Luojan kiitos, sakemannit jäi, kun vaihdoin osastoa.

Vierailija
84/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, eriasia riittääkö mm. kielitaito yms.

kansainvälisessä firmassa, jolla on tytäryhtiö myös Saksassa. Meinasin jo aiemmin kirjoittaa siitä miten saksalaiset on mulkkuja asiakkainakin, mutta en sitten viittinyt. Mies on kansainvälisten kuljetusten asiantuntija joten kyllä kielitaitoa riittää. Olen samassa firmassa töissä, eri osastolla vaan. Joten nyt nuo sun säälittävät yrityksesi ei ihan osu.

Luonteesi puolesta älä helvetissä lähde Saksaan, tulisit maitojunassa pian takaisin valittaen miten kaikki sielä oli paskaa.

Säälittävää, että ihmiset tuollaisessa työssä salaa inhoavat ulkomaalaisia asiakkaitaan. Taidatte äänestää persujakin ?

Vierailija
85/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mä yritän nyt ymmärtää tätä juttua. Suomalaiset on ruikuttajakansaa. Tää pitäis lopettaa koska se ei ole kivaa. Kuitenkin suomalaisen pitäis haukkua omaa maataan (eli siis ruikuttaa) jotta saksassa asuvat tuntis olevansa parempia. Ei saa iloita äitiyspakkauksesta koska lapsilisät on niin pieniä ja koska Saksassa ne on isompia? Oikeesti nyt naiset, mä haluan elää Suomessa ja minusta äitiyspakkaus on hyvä. Lapslisät täällä on surkeita, mutta en mä niitä enempää tarvi, mulle ne riittää oikein mainiosti. Saksaan en muuta, en halua, en edes niiden lapslisien takia. Saksa on varmaan ihan kiva maa, mutta mä en siellä halua asua. Joten nauttikaa lapsilisistänne ihan rauhassa ja antakaa meidän iloita äitiyspakkauksesta. Ja joo, en kadehdi ketään, mulla on se mitä mä tarvin. Kiitos!

Ei ole ja voi iloita. Mutta kun asuu maailmalla (olen asunut myös toisessa Euroopan maassa) niin huomaa pian sen Suomen lottovoiton jääneen valjuksi.

Viestissä 29 kerroin miten Saksassa asia on. Sen jälkeen alkoi herkkänahkojen kauhea itkeminen miten mikään ei voi muualla olla paremmin, nyyh.

Näin se vaan on.

niin tulla huutamaan kuinka mahtavaa siellä on asua. Ei kai muita tarvi lytätä ja haukkua jos itsellä kerran on asiat niin hyvin. Herranjumala sentään, se mitätön ja olematon äitiyspakkaus saa tälläsen mekkalan aikaiseksi.

Vierailija
86/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 45 €/kk. Aletaanko vertailla vaikka kaikki muut hinnatkin ??

eli 3 * 45 = 135 €. Vielä jää kivasti, mutta meillä lapset ei juuri koskaan syö koulussa.

Vierailija
87/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomuslainen. Ne ovat tulleet todella kriittisiksi täällä. Eivä siedä enää ketään eivät edes itseään niinkuin nyt tässä nähdään

Vierailija
88/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i} Vielä jää kivasti, mutta meillä lapset ei juuri koskaan syö koulussa.

[/quote]

Eipä ole taidettu saksalaiseen kouluruokaan tulla ketään tutustumaan maailmalta.

Vierailija
89/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala sentään, se mitätön ja olematon äitiyspakkaus saa tälläsen mekkalan aikaiseksi.

ja minä kun vain kirjoitin mielenkiintoiseen ketjuun Saksan lapsilisästä lyhyen lauseen.

Kyllä on herkkänahkaista väkeä, mutta sen jo tiesinkin... jossain maissa :) voi huoletta ihmisten kanssa mm. vertailla jotain maiden välisiä juttuja.

Vierailija
90/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mä yritän nyt ymmärtää tätä juttua. Suomalaiset on ruikuttajakansaa. Tää pitäis lopettaa koska se ei ole kivaa. Kuitenkin suomalaisen pitäis haukkua omaa maataan (eli siis ruikuttaa) jotta saksassa asuvat tuntis olevansa parempia. Ei saa iloita äitiyspakkauksesta koska lapsilisät on niin pieniä ja koska Saksassa ne on isompia? Oikeesti nyt naiset, mä haluan elää Suomessa ja minusta äitiyspakkaus on hyvä. Lapslisät täällä on surkeita, mutta en mä niitä enempää tarvi, mulle ne riittää oikein mainiosti. Saksaan en muuta, en halua, en edes niiden lapslisien takia. Saksa on varmaan ihan kiva maa, mutta mä en siellä halua asua. Joten nauttikaa lapsilisistänne ihan rauhassa ja antakaa meidän iloita äitiyspakkauksesta. Ja joo, en kadehdi ketään, mulla on se mitä mä tarvin. Kiitos!

Ei ole ja voi iloita. Mutta kun asuu maailmalla (olen asunut myös toisessa Euroopan maassa) niin huomaa pian sen Suomen lottovoiton jääneen valjuksi.

Viestissä 29 kerroin miten Saksassa asia on. Sen jälkeen alkoi herkkänahkojen kauhea itkeminen miten mikään ei voi muualla olla paremmin, nyyh.

Näin se vaan on.

minnekään. En vaikka siellä olis asiat kuinka hyvin. Mulla on hyvä asua täällä. Minusta on myös ollut oikein kiva saada äitiyspakkaus. En vaihtais sitä Saksan lapsilisiin, elämä kun on niin paljon muutakin kuin raha.

Vierailija
91/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulla huutamaan kuinka mahtavaa siellä on asua. Ei kai muita tarvi lytätä ja haukkua jos itsellä kerran on asiat niin hyvin. Herranjumala sentään, se mitätön ja olematon äitiyspakkaus saa tälläsen mekkalan aikaiseksi.

Vierailija
92/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Eipä ole taidettu saksalaiseen kouluruokaan tulla ketään tutustumaan maailmalta.

Ei kun sitä ei ole. Eipä ole suomalaiseen jauhomakkaraankaan paljon kukaan halunnut tutustua.

Vierailija
93/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan halunnut tutustua.

Vierailija
94/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Saksassa asuva tekee itsestään täyden pellen. :D

Vierailija
95/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen jauhomakkaraan? kukaan halunnut tutustua.

Ja oikeaa lihaa mitätön määrä, vaikka nyt HK:n sininen ja mitä niitä nyt Suomessa on. Lidlin saksalaiset makkarathan on tosi lihaisia.

Vierailija
96/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton ketju! Luin koko ketjun ja en voi muuta sanoa kuin, että tuo Saksassa asuva tekee itsestään täyden pellen. :D

Vai onko tänne kielletty olla pahoittamasta Suomessa asuvien mieltä ?

Vierailija
97/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea on loukattu ja pilkattu !

Vierailija
98/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen jauhomakkaraan? kukaan halunnut tutustua.

Ja oikeaa lihaa mitätön määrä, vaikka nyt HK:n sininen ja mitä niitä nyt Suomessa on. Lidlin saksalaiset makkarathan on tosi lihaisia.

ja oikeaa makkaraa :)

Vaikka pakko myöntää, että välillä mä sorrun noihin jauhomakkaroihin, mutta mä olenkin tällänen tyhmä suomalainen. Mä lupaan ryhtyä opiskelemaan saksaa jotta joskus sivistyisin, edes vähän :(

Vierailija
99/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä 27 alkoi itku ja hammasten kiristys. Suomea on loukattu ja pilkattu !

:D. Siinä aukesi pohjatappi hyvinvointivaltion veneestä :DDDDD

Vierailija
100/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olematon äitiyspakkaus liittyy Saksan lapsilisiin? Kysyikö joku jossain välissä Saksan lapsilisistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan