Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on äitiyspakkaus Ruotsissa? Olisi mukava nähdä kuva

Vierailija
10.02.2013 |

Millaisia vaatteita siinä.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoittaja oli oikeassa, SINÄ olet se ruikuttaja meistä! t: se niitä viestinumeroitakin laittanut

Tuliko takkiin vertailussa ?

Saksan tässä viimeaikoina? Aika monessa :) Ja koville se tuntuu ottavan kun ei äitiyspakkausta saa ;)

Vierailija
62/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä Euroopassa ja töissä EU:lla. Työn kautta tulee lapsilisä. Menee kyllä tuosta iso osa päivähoitomaksuun.

Teillä on varmaan joku erikoisjuttu tuossa vai onko Belgiassa tai Ranskassa noin iso lapsilisä ?.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoittaja oli oikeassa, SINÄ olet se ruikuttaja meistä! t: se niitä viestinumeroitakin laittanut

Saksan tässä viimeaikoina? Aika monessa :) Ja koville se tuntuu ottavan kun ei äitiyspakkausta saa ;)

luuleeko joku todellakin että suomi olisi parempi maa kuin saksa. Ai vitsi että voi olla tyhmiä liikkeellä

Vierailija
64/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni sitten sekin lapsilisä.

Vierailija
65/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää...

Niin tuli. Paha isku Suomi-uskolle.

Vierailija
66/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuleeko joku todellakin että suomi olisi parempi maa kuin saksa. Ai vitsi että voi olla tyhmiä liikkeellä

Vierailija
67/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä on tietämys aika pohjanoteraus jos oikeesti joku näin väittää. Uskon kyllä yhtä että toi olli suurta ironiaa vaan

Vierailija
68/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin tossa aikaisemmin että vitsailtiin

No, kyllä on tietämys aika pohjanoteraus jos oikeesti joku näin väittää. Uskon kyllä yhtä että toi olli suurta ironiaa vaan

Vierailija
69/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän Suomen hyvät puolet, mutta koulutettuna palkansaajana Suomessa.... hoh hoi, kaikkea voi aina uskoa jos ei ole missään muualla asunut.

Sinuahan se kalloon otti Saksan ylivoimainen lapsilisä; siinä äitiyspakkaus jäi vaisuksi.

Vierailija
70/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää...

Niin tuli. Paha isku Suomi-uskolle.

Voi itku, kyllä se on pakko muuttaa Saksaan nyt.

(Mies repes tuossa sohvalla, kun kerroin asiasta)

Vierailija
71/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni sitten sekin lapsilisä.

Max. 45 €/kk. Aletaanko vertailla vaikka kaikki muut hinnatkin ??

Vierailija
72/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö sekin asia sinua kateeliseksi?

Vierailija
73/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, kyllä se on pakko muuttaa Saksaan nyt. (Mies repes tuossa sohvalla, kun kerroin asiasta)

Siitä vaan, eriasia riittääkö mm. kielitaito yms.

Vierailija
74/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuahan se kalloon otti Saksan ylivoimainen lapsilisä; siinä äitiyspakkaus jäi vaisuksi.

Vaikka en nyt olekaan henkilö jolle vastasit...

Vierailija
75/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikuttajakansaa. Tää pitäis lopettaa koska se ei ole kivaa. Kuitenkin suomalaisen pitäis haukkua omaa maataan (eli siis ruikuttaa) jotta saksassa asuvat tuntis olevansa parempia. Ei saa iloita äitiyspakkauksesta koska lapsilisät on niin pieniä ja koska Saksassa ne on isompia?

Oikeesti nyt naiset, mä haluan elää Suomessa ja minusta äitiyspakkaus on hyvä. Lapslisät täällä on surkeita, mutta en mä niitä enempää tarvi, mulle ne riittää oikein mainiosti. Saksaan en muuta, en halua, en edes niiden lapslisien takia. Saksa on varmaan ihan kiva maa, mutta mä en siellä halua asua. Joten nauttikaa lapsilisistänne ihan rauhassa ja antakaa meidän iloita äitiyspakkauksesta. Ja joo, en kadehdi ketään, mulla on se mitä mä tarvin. Kiitos!

Vierailija
76/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Anteeksi, mutta oikeastiko se ero oli mielestäsi ylivoimainen? Vaikka en nyt olekaan henkilö jolle vastasit...

, että sillä saa muutaman tusinan äitiyspakkauksia ostettua.

Vierailija
77/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, eriasia riittääkö mm. kielitaito yms.

kansainvälisessä firmassa, jolla on tytäryhtiö myös Saksassa. Meinasin jo aiemmin kirjoittaa siitä miten saksalaiset on mulkkuja asiakkainakin, mutta en sitten viittinyt.

Mies on kansainvälisten kuljetusten asiantuntija joten kyllä kielitaitoa riittää. Olen samassa firmassa töissä, eri osastolla vaan. Joten nyt nuo sun säälittävät yrityksesi ei ihan osu.

Vierailija
78/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikä menee goisaa.

Vierailija
79/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että sillä saa muutaman tusinan äitiyspakkauksia ostettua.

Säästä rahasi kuitenkin sinne kouluruokailuun.

Vierailija
80/152 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mä yritän nyt ymmärtää tätä juttua. Suomalaiset on ruikuttajakansaa. Tää pitäis lopettaa koska se ei ole kivaa. Kuitenkin suomalaisen pitäis haukkua omaa maataan (eli siis ruikuttaa) jotta saksassa asuvat tuntis olevansa parempia. Ei saa iloita äitiyspakkauksesta koska lapsilisät on niin pieniä ja koska Saksassa ne on isompia? Oikeesti nyt naiset, mä haluan elää Suomessa ja minusta äitiyspakkaus on hyvä. Lapslisät täällä on surkeita, mutta en mä niitä enempää tarvi, mulle ne riittää oikein mainiosti. Saksaan en muuta, en halua, en edes niiden lapslisien takia. Saksa on varmaan ihan kiva maa, mutta mä en siellä halua asua. Joten nauttikaa lapsilisistänne ihan rauhassa ja antakaa meidän iloita äitiyspakkauksesta. Ja joo, en kadehdi ketään, mulla on se mitä mä tarvin. Kiitos!

Ei ole ja voi iloita. Mutta kun asuu maailmalla (olen asunut myös toisessa Euroopan maassa) niin huomaa pian sen Suomen lottovoiton jääneen valjuksi.

Viestissä 29 kerroin miten Saksassa asia on. Sen jälkeen alkoi herkkänahkojen kauhea itkeminen miten mikään ei voi muualla olla paremmin, nyyh.

Näin se vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan