Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun jotkut väittää et posliini on hygienisempi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa kokeillu ja se oli aivan kaameaa. Housut hiersi, sänki kutitti, tuli karvatupentulehduksia ja pikkarit liimautui pimppivakoon. Mä en ymmärrä sen suosiota.

Vierailija
42/44 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa kokeillu ja se oli aivan kaameaa. Housut hiersi, sänki kutitti, tuli karvatupentulehduksia ja pikkarit liimautui pimppivakoon. Mä en ymmärrä sen suosiota.

sun kaltaiset naiset eivät olekaan posliineja, kun eivät edes voi olla...

Joten anna muiden olla, jos haluavat ja voivat olla, sun ymmärrystä he eivät kaipaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poslari aiheuttaa tulehduksia. Joskus jopa munasarjojen, kun karvatupintulehdus leviää. En usko että poslari on terveellistä, koska jostain syystähän se häpykarvoitus ihmisille on jäänyt.

Vierailija
44/44 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poslari aiheuttaa tulehduksia. Joskus jopa munasarjojen, kun karvatupintulehdus leviää. En usko että poslari on terveellistä, koska jostain syystähän se häpykarvoitus ihmisille on jäänyt.

sun uskomuksilla vaan ei ole mitään väliä niille ihmisille, joilla ei poslarista ole haittaa ja kokevat, että hygienia on helpompi.

Oot kuivakka tai liian kiltti, ja kuuntelet vaan ja aina lääkäreitä tms. etenkin jos tukee sun omaa ajatusta, käytäntöä.

Toivottavasti jaksat kasvaa ja alkaa ymmärtämään erilaisia kuin sinä? Tai no, ei kaikkien tarvii, pysy lestissäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi