Kuinkapaljon kulli kutistuu kylmässä
Heh, otsikko kuin siinä P-Piisissä
Kuinka paljon teillä kulli kutistuu kylmässä. Oma veijari häipyy olemattomiin järvi-lämpöisessä vedessä. Laittakaa tähän mittoja. Oma normi-mitta jotain 7-9cm välillä. Tohon kutistumiseen verrattuna hauska juttu, että juhlakunnossa mitta jotain 17cm pintaan.
Kommentit (28)
Missä "normaali" munaiset taas on kun täällä keskimitta lähentelee kahtakymmentä senttiä. Laitatteko oikeasti sen rullamitan topparin persreikään kun mittaatte?
Meillä joilla on minimuna 'normaalissakin' tilassa niin kutistumista ei juuri tapahdu. Oikein kylmä, jos on niin koko penis voi painua ihon sisään, josta se sitten pitää vetää ulos, mutta yleisesti lämpötilasta riippumatta se on tuollainen pieni ja ruma mytty tuossa kivesten yläpuolella.
Et.elän.miehillä menee yleensä noin 22cm:iin.
Ymmärrän jos homoa häiritsee uimahallissa pieni lepokokonsa. Mulle on heterona ihan sama mitä muut miehet ajattelee mun peniksestä levossa tai jäykkänä. No joo, naku-uinti sekaporukassa voisi kyllä vähän häiritä. Oma vaihtelee peukaloisesta HK:n siniseen paksuudelta, pituutta n. 15 cm.
Joskus kun olin ulkona urheilemassa shorseissa ja lämpötila laski yllättäen nollan pintaan, kotiin tulessa oli pakko näyttää rouvalle kuinka pieneksi oli vetäytynyt, ekaks rouvaa ei kiinnostanut, mutta alkoi nauramaan! M54
Kylmänä pituus on noin -2cm ,eli vetäytyy näkymättömiin
Joo kyllä se rankasti kutistuu ja toisilla ilmiö on voimakkaampi. Se voi olla myös rakenteellinen ongelma, että urheillessa ja kylmässä vetäytyy olemattomiin. Voihan sitä lämpimässä suihkussa vähän vatkata, jos on katseilta piilossa, niin aika nopeasti palautuu. Vetäytyneitä kiveksiä voi myös hellästi muljutella, jotta laskeutuvat säkkiin paikoillensa.