Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++ENSIKOT TORSTAINA++++

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis, tuut sitten heti aamusta kertomaan plussasta!!! Hienoja raskausoireita sulla!

Mä kuulin, että greippimehussa ois luonnon omaa estrogeenia joka auttaisi kohdunlimakalvon kasvattelussa tai jotain sinne päin. En suhtaudu siihen kovin suurella vakavuudella, mutta ennen ovista litkin joka aamu lasillisen... :)

Mii: kiva kuulla sustakin vielä, älä karkaakaan mihinkään, vaan pidät meidät ajantasalla masuasukin tilanteesta.

Mii-:

Minusta nuo viiltävät kivut vaikuttaa ainakin lupaavilta. Itselläkin oli ensin sellaisia tätimäisiä vihlomisia/ " supistuksia" , mutta sitten viimeisenä kiertopäivänä vaihtui yksittäisiin satunnaisiin pistoihin ja koviin nipistyksiin alavatsassa ja sitä olikin sitten ainakin viikon ajan. Ja joskus yöllä tuntui kuin joku olisi käsin puristanut kohtua kasaan, ei sattunut vaan tuntui tosi oudolta.

Alkoiko noi sun tuntemukset paljonkin ennen vikaa kiertopäivää? Kun mua ihmetyttää nää mun oudot tuntemukset, jotka vähän samalta kuulostaa kun sun! Vitsit, kun nyt täti saapuu, niin mä tipun korkeelta ja kovaa!!!!

D. kp 39/29-46

Vierailija
22/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan nämä menkat olla km. Tissit nimittäin edelleen hemmetin kipeät ja mahaa viiltelee (normaalisti ei mitään menkka kipuja ja tisut palautuvat heti normaaleiksi, kun menkat alkaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattus sellane ihme käymään että plussaks muuttuis niin tää oli muute eka kierto millo litkin tota greippimehuu ja ovislimat oli niin mahtavat ja hyvännäköset että on passannu ainaski siitiöiden siellä uiskennella ;)Ja ekaa kertaa kokeilin ovistikkujakiii ;)No,tuskin näillä mitää merkitystä on.

Älä paha täti tiputa mua seuraavaan kiertooon!!!!Pliiiiis!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas sentään,mittari näyttää 37,5..huh...ja olo oli kuin ois lämmöt lähteny laskuun.Yhtää ei oo kipee olo,oon vaa jäässä kokoajan ;)

Vierailija
25/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on tällainen gallup tehty jo aikoja sitten, mutta nyt uutena tietty utelen =) Onkohan täällä monta yli 30-vuotiasta, jotka yrittävät ensimmäistään? joskus tuntuu olo vaan jotenkin " vanhalta" ..vaikka olihan Häkkinenkin muistaakseni 39-vuotias ensisynnyttäjä..

Jos on äskettäin tehtyä kyselyä niin laittaisko joku sivunumeroa tms.? en ihan heti itse löytänyt =)

t. poppiupau *yksi uusista* (hetken) =)

Vierailija
26/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurrrrjasti Vaavitoiveelle plussasta, toivottavasti muillekin tulee plussa onnea++++

Diotima: Mukava kuulla että muillakin miehet on vähän ¿ihmeellisiä¿ tässä asiassa (vaikka se meistä ei kovin kivaa ookkaan) ja niin minäkin päätin jänskäillä täällä teidän seurassa aina kun vaan ehdin. Ja ekaa kierto meillä mennään nyt niin oisko alku jännitystä sielläkin¿

Pepsimax7:lla onkin tosi jännät paikat¿ Ei muuta kuin testamaan ja ilmoitat sittten heti kun tiedät =)

Pitäskö nuitten lämpötilojen olla siiten jotenkin kohollaan jos tärppää vai mitä te nuista lämmöistä jutustelette? Mulla on kans välillä ollut olo kuin horkkatautisella, varsinkin illalla kun on menossa nukkuun¿. Ensin palelee oikein kunnolla ja vähän ajan päästä hikeä pukkaa???

P.S Wordia käyttämällä on tosiaan helpomi seurata kuka on kirjottanut mitäkin

Vierailija
27/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis uusi tulokas joukkoonne! Esikoista kuumeileva, projekti on vasta n. kuukauden ollu käynnissä, mutta innolla odotetaan tuloksia...Mä olen kohta 28 vee ja mies 32 vee! Paljon plussa onnea " kohtalotovereille" :)

Vierailija
28/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen, ei ole oikein ollut inspiraatiota :(

Ensinnäkin, pahoittelut kaikille jotka joutuvat kestitsemään tätiä!! Toivottavasti se akka tajuais pian jättää meidät kaikki rauhaan! :( *irvistää rumasti tädille*

Omaan napaan.. Kp 16 menossa, puputellaan kovasti. Maha kipeä, ovis-kipuja?! Toivottavasti niitä eikä mitään muuta... Mulla ei ovulaatio tule aina silloin kuin pitäisi, joten tässä ollaan viikon alusta oltu " asialla" . Mies lupautu jopa lähtemään viikonloppuna mun mukaan työmatkalle, jottei meidän " projekti" kärsisi :D

Mulla ei nyt muuta, olen ollut vähän alamaissa lähiaikoina. Tulee sellaisia toivottomuuden puuskia, jolloin tuntuu että mikään ei onnistu, eikä me taaskaan saada kääröä alulle... :( Tylsää. Menen viltin alle mököttämään, syömään suklaata ja katsomaan disneyn piirrettyjä (helpottaa kummasti oloa :)), jospa olisin taas hyvällä tuulella kun mies kotiutuisi.

Uusille tervetuloa porukkaan!! :D

Sannamaria, normaalisti hyvällä tuulella :)

Vierailija
29/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä näköjään voi törmätä. Lehtimyyjä löi mulle äsken luurin korvaan... En halunnut uusia Odotuksen tilausta kun mulle tulee sekä Vauva että Kaksplus (minäkö muka innokas vauvaprojektissa??) eikä aika riitä kolmannelle lehdelle etenkään kun se ensi vuonna tulee jo kuusi kertaa. Tyyppi vaan lopetti puhelun toteamalla happamaan sävyyn " selvä, kiitos" ja löi luurin kiinni. Vähän pönttö olo siinä asiakkaana jäi...

Tänään aamulla oli taas tosi masis olo kun yksi raskaana oleva ystävä viestitti tulossa olevasta ultrasta. Ja lisää masensi se, etten osannut tuostakaan tiedosta iloita. Mutta se nyt vaan ottaa taas aikaa sulatella muiden raskausuutisia. Täytyy kyllä itse yrittää muistaa, jos joskus raskaana on, ettei liikaa hehkuta ainakaan semmosille, joille asia on näin ajankohtainen. Tuokin ystävä hyvin tietää mun vuosia kestäneestä kuumeilusta. Mutta eihän sitä välttämättä osaa ajatella toiselle vaikeana asiana, jos itsellä on tärpännyt kerrasta. Meillä nyt toki yritys on vasta aluillaan, mutta kun tämä pirun kuume on vaivannut jo iäisyyden... Argh. Ja taas tuli pelkkää omaa napaa. Koittakaa kestää.

Nyt onneksi jo vähän parempi fiilis, vaikka miestä onkin ikävä. Huomenna on jo perjantai ja viikonloppu alkaa :-)

Vierailija
30/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsillä on jänskät paikat:)))))) +++++++++++++++++++

Pakko vähän hehkuttaa omaa napaakin: kp 37/29-42 menossa ja tiistaina mittasin huvikseni lämmön 37.2, eilen 37 ja tänään 37.4..yleensä mulla on lähes aina 36.6 ja jos nousee yli 37 on jo ihan kuumeinen olo, nyt ei yhtään:) Mahaan on sattunut ja nippaillut mutta tätiä ei näy vieläkään..nännit on edelleen pikkusen kipeät, ekaa kertaa elämässäni..eli täällä PIINAILLAAN:)

Yritän maltaa tuon testailun kanssa kun mulla on tuolla kaapissa yks predictor ja se ei ilmeisesti ole kovin herkkä testi.

Plussanneille ONNEA:)

Vierailija
31/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaako Muppeli ja Diotima huomenna?+++++++Tää varmaa liittyy testausporukkaan jos ei täti tuu,arvatkaa vaa maltanko mitään paria pv tässä taas ootella...ja pyh...;)

Siis ihan totta,missä mun rakas MOOLI on?!?!?Ei oo ainakaa viikkoon kirjotellu!!!!

Ja wäiski?Hemuli?mimoniandra?ym.ym.

Tervetuloa uudet yrittäjät!!!!!!

Ei mekään miehen kanssa jutella näistä vauva-asioista ollenkaa.Ja tiiän et se on sen puolelta vaan sitä et se pelkää että me ei koskaan saada lasta ja ei halua ees ruveta miettimään mitään vauvajuttuja.Mut sen tiiän että se toivoo nyyttiä ihan yhtä paljon kun minäkin vaikka ei siitä puhukaan.;)Ja joskus jos oon erehtyny kertomaan jotain vauvaunia vaikka niin se sanoo vaa " joo joo" ja heilauttaa kättään.Ne on sellasii nuo ukonköriläät!

Onneks on tää palsta niin pääsee purkaamaan itteesä aina.Hullukshan sitä ois tullu jos ei tätä ois ;)

Hitsi ku koskee välillä oikee kunnolla mahaa,elkään niin kamalasti että täti tuleee!!!!

Haleja enskoille!!!!!!!!!

Vierailija
32/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millo meinasit testailla ekan kerran?Nuo lämmöt kuulostaa hyvälle bdbdbd

Vierailija
33/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon uudet, Pipu ainakin oli ilmoittautunut!

Ja vaavitoiveelle lämpimät onnittelut plussasta! Toivotan sinulle ihanaa odotusaikaa!

Ull-maj:lle pahoittelut tädistä, ja joku muukin aamulla ilmoitti, että se ryökäle pääsi livahtamaan kylään! Jaksuja molemmille ja sitten eikun uuttaa yritystä parin päivän päästä taas, kunhan mieli taas kirkastuu. Toi yksi tietty sukulainen kyllä osaa pilata päivän totaalisesti!

Pepsis, voi jessus, tää on ihan sietämätöntä!!! Mä niin toivon, että sulle vihdoin tulee ne kaksi viivaa, olet niin innokkaasti joka kuukausi täällä piinaillut, että ansaitsisit kyllä siitä jo palkintosi!

Missäköhän Mooli oikeesti on? Toivottavasti sille ei ole sattunut mitään...? Mooli, jos näet tän, mutta et muuten vain jaksa nyt meidän kanssa kirjoitella, niin tulethan edes kertomaan, että kaikki on hyvin?

Kyselitte kai missä vaiheessa mun kierto on nyt... No, oviksen ja menkkojen välistä aikaa vietetään, heh heh :) Mä oon miettiny, että mun elämä kulkee tällä hetkellä kahta eri tahtia: graduaika kulkee siivillä eteenpäin ja päivät vaan vilahtaa ohi ennen kuin ehdin mitään järkevää tehdä, ja toisaalta sitten taas tässä hienolta kuullostavassa luteaalivaiheessa jokainen minuuttikin tuntuu päivän pituiselta!

Mitäs mä taas höpisen? Siis joka tapauksessa en uskalla piinailla ollenkaan, katson vaan mitä tuleman pitää. Ens tiistain pitäis viimeistään menkkojen alkaa, joten sinne asti yritän sinnitellä ajattelematta mitään. Testaa en varmasti ennen, kuin menkat on tosiaan myöhässä, kun en henkisesti vaan jaksa sitä negatikun tuijottamista! Rinnat on vieläkin kipeet ja turvonneet, alavatsasta tai jostain sieltä nipistelee kuin oviksen aikaan, mutta olo on kyllä muuten ihan normaali. Lasken nää " oireet" ihan sen piikkiin, että kerrankin oli ovulaatio ja että tältä varmaan normaalisti kuuluisikin tuntua loppukierrosta. Nöyränä valmistaudun tädin hyökkäykseen...

Mutta arvatkaa, voi ihanaa! Olin tänään siskon kanssa siellä ultrassa! Kaunis pieni vauva sieltä vilkutteli ja kaikki hyvin! Sukupuolta ei saatu kuitenkaan selville, kun pikkuinen oli niin kippurassa :) Hieman kätilö " mokasi" , kun alkoi multa kysellä, että onko mulla omia lapsia ja sanoi vastauksen kuultuaan, että niin mä vähän arvasinkin. Ja sitten se alkoi kovasti toivottelemaan muakin tervetulleeksi sinne, että siellä he sitten odottelee, kun mulle tulee se aika, että alan hankkia lapsia... No, onneksi mä jotenkin suhtaudun tähän asiaan niin rauhallisesti, että oikeastaan se tuntui ihan kivalta, kun mullekin juteltiin. Sisko taisi vähän säikähtää, että miten reagoin, mutta en oikeasti ollenkaan pistänyt lopulta pahaksi. Toivottavasti pääsen pian sen tädin asiakkaaksi, enkä siis sen sukulaistädin :)

Nyt ruoanlaittoon, että jää muillekin palstatilaa

-Q-

Vierailija
34/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kirjoittaa esseetä, oppimispäiväkirjaa, gradua.. voi iso huoh.

Diotima:

Diotima:

Alkoiko noi sun tuntemukset paljonkin ennen vikaa kiertopäivää? Kun mua ihmetyttää nää mun oudot tuntemukset, jotka vähän samalta kuulostaa kun sun! Vitsit, kun nyt täti saapuu, niin mä tipun korkeelta ja kovaa!!!!

Mä taisin tänne just silloin kp 29/31 manata, että hitsinvitsi nyt tuli se tavanomainen päänsärky ja menkkakivut alavatsaan. Ennen sitä ei ollut oikein mitään oloa. Mut siitä alkoi ihan selvästi sellainen olo, että kohta alkaa kunnon monsuunit. Sit kp 31/31 tuntui vähän vähemmän siltä. Olisinkohan silloin ajatellut ekan kerran, että vähän jännästi kyllä välillä tuikkaa johonkin puolelle alamasua? Sit kun mentiin siitä päivästä ohi, rinnat ei enää olleetkaan yhtä kipeät... ehkä pelkästään nännit. Ja niitä masukipuja harvakseen, sellasia " pysäyttäviä" . Niinku Pepsimax7 kuvasikin omiaan.. :) *heittää plussaköyttä ja toivoo, että kaikki muutkin tarttuisi siihen kiinni just tästä kierrosta* =)

Vierailija
35/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakii on koskenu nyt kolmena pvnä päätä,eikä oo pitkää aikaa koskenu!Ai ku se roskishaamu ja tän aamun haamujen haamu pitäis paikkansa!!!Kummassaki näkyy vielä ne " viivat" ja roskishaamussa on väriäki.Oi pliiiiiiiiiiiiis!!!!!!!!!!Ja tisseihinki tulee sellasii iskuja,onko Miillä sellasiii?

Vierailija
36/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ois ku malttasin jättää testailun tonne ens viikon puolelle, mut voi olla et sorrun jo viikonloppuna:) Sulla mukavat oireet+++++++++!!!

Pidetään täti loitolla,jookos:)

Mooli on hylänny meitit:( ei kai nyt sentää..?;)

Vierailija
37/37 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppiupau: on täällä meitä muitakin yli kolmikymppisiä enskoja, tervetuloa vaan seuraan :)

toivottelee A