Mikä on lempiruokasi? Miksi se on lempiruokasi?
Entä mikä on inhokkiruokasi? Miksi juuri se on ihnokkiruokasi?
Kommentit (16)
Se on vaan niin hyvää. Inhokkiruokia on niin pitkä lista, että ainakin yksi koko sivu tulisi täyteen, joten en edes aloita.
Pitsa tai porilainen. Tarviiko tota nyt selittää...
Inhokkia en oikein osaa sanoa, varmaankin sitten maksa, muissa muodoissa kuin laatikossa ja makkarassa.
Lempiruokia ovat mm. purjo-perunasosekeitto, porkkana-perunasosekeitto, minestronekeitto, pinaattikeitto, kalakeitto, paistettu lohi & kananmunakastike, liha-makaronilaatikko, pasta carbonara... Jne. Lempiruoka ne ovat siksi, että ne maistuvat niin hyvältä :)
Inhokkiruokia ovat kesäkeitto, parsakaalikeitto sekä palapaisti. En pidä niiden mausta.
Siinä vain on kertakaikkiaan herkullinen maku.
Inhokkiruoka: pestokastike. Olen syönyt sitä yhden kerran, ja oksensin melkein heti. En tiedä oliko se pilaantunutta vai olenko allerginen jollekin ainesosalle.
broileria kookoskastikkeella riisipedillä ja höyrytetyillä wok-vihanneksilla, sekä uunilohi tuoreella ruohosipulilla ja tillillä. Muistakin ruuista tykkään, mutta nuo ovat ylitse kaiken.
Itse en pidä mistään sisäelinruuasta, maksalaatikko menee siinä ja siinä..
Inhokkiruoka: pestokastike. Olen syönyt sitä yhden kerran, ja oksensin melkein heti. En tiedä oliko se pilaantunutta vai olenko allerginen jollekin ainesosalle.
Eikö täällä saa sanoa, että inhoaa jotain ruokaa, ilman että se olisi pilaantunutta tai itsellä allergia?
Se maku on vain niin älyttömän herkullinen... Monet vaihtoehdot ovat taivaallisen makuisia, mutta jos yksi pitäisi valita niin sellainen missä on mätiä, sipulia ja smetanaa päällä.
Myös inhokkiruokia on useita, mutta valitaan nyt vaikka pinaattikeitto. En ole koskaan maistanut itse tehtyä pinaattikeittoa, mutta se valmisruoka jota koulussakin oli on kuin oksennusta.
Eikö täällä saa sanoa, että inhoaa jotain ruokaa, ilman että se olisi pilaantunutta tai itsellä allergia?
Kyllä varmaan saa sanoa. Tarkoitin siis, että söin sitä pestoa, eikä se ollut minusta pahaa. Mutta oksentamisen jälkeen inhoan peston makua ja hajuakin.
suomalaisista ruuista karjalan paisti ja karjalainen monipuolinen piirakkaperinne.maailmalla kreikkalainen ruoka esim. kanasouvlaki, gyrös, portugalilainen ruoka esim. espada- kala,espetada- lihavarras Madeiralla, pastel de nata kermaleivos, Italiassa tietenkin Hyvä Pizza, Parman kinkku, ja italialainen jäätelö, Ranskassa Burgundin pata, Itävallassa Wienerleike ja sachertorttu. Sveitsissä Sveitsiäinen suklaa ja Emmental- ja Appenzellerjuustot, Hollannissa Gouda ja edam-juustot. Ruotsissa janssonin kiusaus.
+++++ Lohikeitto ,se on vaan niin hyvää eikä siihen kyllästy!
+lasagne
+Palermon pasta
+olivier salaatti aito alkuperäinen
+kaikki kalasta tehdyt ruuat
Mitään inhokkia ei oikeen oo,tykkään kaikesta... :)
Vierailija kirjoitti:
+lasagne
+Palermon pasta
Mahtaakohan ap olla enää täällä lukemassa vastaustasi näin yli kymmenen vuotta aloituksen tekemisestä.
Omatekoinen siskonmakkarakeitto, se vasta on hyvää. Teen ison kattilallisen ja laitan puolet pakasteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+lasagne
+Palermon pasta
Mahtaakohan ap olla enää täällä lukemassa vastaustasi näin yli kymmenen vuotta aloituksen tekemisestä.
Minä taidan olla yksi ketjuun 2013 vastanneista...
Ohis
on niin hyvää. Teen joskus itsekin jotain.
Varsinaisia inhokkiruokia ei ole, mutta pastaa/makaronia en syö juurikaan koskaan.