Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen hulluksi kohta mieheni kanssa...

Vierailija
09.02.2013 |

Milloin mitäkin keksii.. Nyt sanoi, että minä käyn liian usein suihkussa, kun käyn joka päivä. Täh, ja sitten piti perustella. No hiukseni ovat sellaiset, että joka päivä pitää pestä, rasvoittuvat herkästi nykyään ja en halua mennä töihin likaisena. Mies oli sitten sitä mieltä, että on kuitenkin liian usein ja minun täytyy jatkossa joko maksaa koko vesilasku tai sitten sulatella lunta ulkoa, jotta veden kulutus vähenee.

Ai että tämä yhteiselo on oikea nautinto!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn suihkussa pari kertaa viikossa, jolloin pesen hiukset.

Alapää- ja kainalopesun teen päivittäin.

En käytä mitään geelejä,mousseja, enkä spraytä, joten hiukset pysyvät puhtaina pitkään.

Juu ja olen tarkka vedenkulutuksen kanssa, vaikka meillä omassa kaivossa riittääkin vettä. Lämminvesivaraaja on tosin aika pieni, joten ei voisi kauaa löträtäkään.

Vierailija
22/23 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnistan ap:n miehen tyyliin.

Aivan naurettavaa määräilyä ja kaavoihin kangistunutta touhua.

Ja monesti ne käskytykset tai määräilyt eivät ole millään muotoa järjellä perusteltavissa.

Nimim. Vaimo, jonka mies koittaa esim. määräillä, miten ja mihin tehdään lumityöt. Ja aina toki vaikeimman kautta, kun olisi helppo ja fiksukin tapa toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin keksii.. Nyt sanoi, että minä käyn liian usein suihkussa, kun käyn joka päivä. Täh, ja sitten piti perustella. No hiukseni ovat sellaiset, että joka päivä pitää pestä, rasvoittuvat herkästi nykyään ja en halua mennä töihin likaisena. Mies oli sitten sitä mieltä, että on kuitenkin liian usein ja minun täytyy jatkossa joko maksaa koko vesilasku tai sitten sulatella lunta ulkoa, jotta veden kulutus vähenee.

Ai että tämä yhteiselo on oikea nautinto!

Minä en asuisi tuollaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi