Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostettiinko lähihoitajia enemmän, kun koulutus oli vielä terveydenhoito-oppilaitoksissa?

Vierailija
09.02.2013 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan olekaan töitä?

Vierailija
22/25 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuksia jne. ei todellakaan lähihoitaja VASTANNUT noita koulutuksia,itse olen perushoitaja ja opinnot täysin sairaanhoidollista toisin kuin silloisilla lähihoitajilla vain pintaraapaisu,eihän heitä aikoinaan edes palkattu sairaalaan,ainoastaan geriatriselle.

terveisin thorax kirurgisella vuodeosastolla työskennellyt perushoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja, valmistuin v. 2005 ja työskentelen nyt vanhusten vuodeosastolla. Tätä ennen olin töissä useamman vuoden päiväkodissa lastenhoitajana.

Ainoa, missä minun työtäni ei ole arvostettu, on av-palsta.

Itse arvostan työtäni. Työkaverini (lähihoitajia, sairaanhoitajia, lääkäreitä, fyssareita, lto:jia, sosionomeja... ) ovat aina arvostaneet työtäni. Asiakkaat ja heidän omaisensa ovat aina arvostaneet työtäni.

Mikä on ongelma?

Vierailija
24/25 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja, valmistuin v. 2005 ja työskentelen nyt vanhusten vuodeosastolla. Tätä ennen olin töissä useamman vuoden päiväkodissa lastenhoitajana.

Ainoa, missä minun työtäni ei ole arvostettu, on av-palsta.

Itse arvostan työtäni. Työkaverini (lähihoitajia, sairaanhoitajia, lääkäreitä, fyssareita, lto:jia, sosionomeja... ) ovat aina arvostaneet työtäni. Asiakkaat ja heidän omaisensa ovat aina arvostaneet työtäni.

Mikä on ongelma?

Teen töitä erityistä hoitoa ja kasvatusta vaativien lasten ja heidän perheidensä kanssa. Työkavereina ovat sosionomit, sairaanhoitajat, erityisluokanopettajat, toimintaterapeutit ja lääkärit, eikä työelämässä koskaan ole kyseenalaistettu osaamistani. Vain täällä av:lla minua mollataan tuntematta sen paremmin minua tai kykyjäni.

Vierailija
25/25 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatistani kuin av:lla.

Sen sijaan lähes joka päivä kuulen kiitosta työstäni irl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi