Edesmenneestä kollegasta liikkuu hämärää juttua..
lastentarhanopena koko ikänsä toiminut nainen kuoli äkilliseen veritulppaan.Eikä tässä kaikki,omaa miestä epäiltiin aiheuttajaksi.Poliisi ei kuitenkaan löytänyt todisteita väkivallasta.Perheestä puhuttiin pitkään,että alkoholisoitunut mies joka oli vaimoaan vanhempi olisi pahoinpidellyt tätä läpi avioliiton.Noh,äidin kuoleman seurauksena kolme lapsista masentui todella pahasti.Olivat nuoria,nuorin heistä alkoi ryypätä vain 17vuotiaana ja kertoa kummallisia tarinoita kuinka äitinsä pahoinpiteli häntä.Siis hetkinen.Olivatko molemmat vanhemmat väkivaltaisia?? Mies löi vaimoa,vaimo lapsia..tunteeko kukaan tätä juttua tarkemmin.On tosi juttu lähemmäs 15vuoden takaa.
Kommentit (5)
Ihanaa ihanaa leijonat ihanaa. Siis kertoiko 17vuotias juovuspäissään vai selvinpäin.Mulle tulee nyt mieleen toi Anna Walghrenin tyttären jutut äiti esittelee miesten erektioita tyttärelleen ja uhkailee itsemurhalla.Ihme jos lapsi on alkanut juoda.Ei noi lastenkasvattajat oo aina kivoja omille lapsilleen.Uskon tätä 17vuotiasta.T:poliisi,mistäs sen tietää jos Anneli on tosiaan ollut vauhdissa hänkin erektioiden esittelyn kanssa kun kerran Walghrenin tytär Felicia kertoo nyt aikuisena.Heilläkin kuoli omainen eli pikkuveli Aron 3veenä ja siitä lähti äidin juomakierre.
No ainakin suomenruotsalaisilla on paljon ongelmia täällä Suomessa.On huostaanotettu lapsia,hakataan naapureita,raiskataan,hakataan omaa vaimoa jne.Sitten oli Turussa se koulukiusaamisjuttu ruotsalaisessa koulussa jossa asiaan ei puututu lainkaan ja oppilas kärsii nyt mt-ongelmista.Hoh hoijakkaa.
Juu,onneksi olen itse täysin suomenkielinen mutta osa suvustani on ruotsinkielisiä ja olen kuullut heidän kauttaa aika ikäviä asioita.Niitä tässä lähde yhtään ruotimaan.Sanotaanko että viina.
Juu,onneksi olen itse täysin suomenkielinen mutta osa suvustani on ruotsinkielisiä ja olen kuullut heidän kauttaa aika ikäviä asioita.Niitä tässä lähde yhtään ruotimaan.Sanotaanko että viina.
Ei ole harvinaista, että äidit pahoinpitelee lapsiaan. eikä se ole monestikaan koulutuksesta kiinni.