Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko sinä 3h 5min televisiota päivässä?

Vierailija
09.02.2013 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos ihan television ohjelmasta puhutaan, niin katson ehkä 3h 5min vuodessa. Katselen kyllä elokuvia ja sarjoja blu-raylta (n. 4-5 tuntia viikossa) mutta telkkarin ääressä tiettyyn aikaan jotain nähdäkseni on jotain, mistä olen elämässäni liian vahvasti tottunut pois, että se enää onnistuisi.

Vierailija
2/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso. Tuskin edes kuukaudessa.

Olen ihan ulkona ohjelmista joita ip-lehdet hypettää, eikä haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lastenohjelmia ja aamutelkkaria menee helposti tunti yhteensä, illalla pikkukakkonen ja yhdet uutiset ainakin eli toinen tunti ja usein vielä joku sarja tai leffa, kun lapset on menneet nukkumaan eli ainakin se kolme tai neljäkin tuntia päivässä töllö on auki.

Vierailija
4/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan

Vierailija
5/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos ihan television ohjelmasta puhutaan, niin katson ehkä 3h 5min vuodessa. Katselen kyllä elokuvia ja sarjoja blu-raylta (n. 4-5 tuntia viikossa) mutta telkkarin ääressä tiettyyn aikaan jotain nähdäkseni on jotain, mistä olen elämässäni liian vahvasti tottunut pois, että se enää onnistuisi.

Katsot pikkasen telkkaria mutta blu-rayta aika paljon, ja kuitenkin telkkaria haluat kattoo..

Vierailija
6/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko tuota tutkimustulosta!

Vierailija
7/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä arvioiden keskimääräinen päiväannos jää noin tuntiin. Tarjonta on enimmäkseen sellaista "kilpailua" ja muuta BB-sontaa, että oikeastaan katson enimmäkseen Teemaa ja sitten uutisia yms. YLEltä ja Maikkarilta.

Vierailija
8/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa tai kuukaudessa voi tulla tuo määrä täyteen. Tv kyllä on.

Vierailija
9/9 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä saatan kyllä roikkua tuon ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi