Läski ei ole sama asia kuin lihava!!!
Ei ole olemassa läskiä ihmistä, läskiä koiraa, läskiä kissaa. Koittakaa nyt takoa tämä aivoihinne.
Kommentit (34)
Eikä asia muutu miksikään vaikka huutelet täällä ja kvuittelet pelastavasi läskien maailmaa!
"Hän on kyllä koko porukan aivot"
Eikä sitä pidetä pahana.
Miksei siis läskiä saa kutsua läskiksi, jos on läski?
Tuollalailla anekdoottimaisesti, kuten "aivotkin". Että tiedetään ettei sitä tarkoiteta tosiaankaan sananmukaisesti. Minäkin kutsun itseäni läskiksi, koska olen läski. Ei mitään ongelmaa.
Lakkaan kutsumasta, kun lakkaan olemasta läski.
Jos ihmisessä on enemmän läskiä kuin muuta kudosta ja luuta, hän on läski.
Onko anorektinen luu, bodari lihas...? ap
Ei sinällään yllätä ettei kukaan komppaa ap:ta, vaikka oikeassahan hän perustelussaan on.
He ovat vaihtoehtoisen vartalomuodon omaavia ihmisiä.
se sama jankkaaja joka väitit ettei lihavuusleikkausta ole olemassakaan vaan et se on laihdutusleikkaus? ( jälkimmäinen on siis se itse keksitty)
Jos ihmisessä on enemmän läskiä kuin muuta kudosta ja luuta, hän on läski.
Onko anorektinen luu, bodari lihas...? ap
Ei sinällään yllätä ettei kukaan komppaa ap:ta, vaikka oikeassahan hän perustelussaan on.
Saahan bodareistakin sanoa "täyttä lihasta". Onko se muka ruma ilmaisu, häh?
He ovat vaihtoehtoisen vartalomuodon omaavia ihmisiä.
Ettei horisontaalisesti rajoitteisia? Järjetöntä hyysäystä, ei perkele. Kyllä läskejä saa sanoa läskeiksi.
T: Läski
Lihava ja ylipainoinen sen sijaan ovat neutraaleja ilmauksia suomen kielessä.
Mua saakin haukkua, kun olen läski. Ihan omaa tyhmyyttäni ja laiskuuttani niinkuin suurin osa muistakin läskeistä. Kukaan muu ei aja ruokaa suuhuni muutakuin ihan itse. Oma vikani.
T. Läski
Mua saakin haukkua, kun olen läski. Ihan omaa tyhmyyttäni ja laiskuuttani niinkuin suurin osa muistakin läskeistä. Kukaan muu ei aja ruokaa suuhuni muutakuin ihan itse. Oma vikani.
T. Läski
laihaakin saa sitten haukkua. Oma vikansa, mitäs ei syö enemmän.
T. Normaalipainoinen
Eikös se edellytä, että sitä lihaa on paljon eli lihasta?
Ei sitä taida olla, eli virheellistä?!