Olen miljonääri mutten aio kertoa sitä kellekään!
Kommentit (15)
Minäkin siirryin syksyllä miljonäärikerhoon. En ole kenellekkään kertonut enkä aiokkaan kertoa. Tai edes näyttää siltä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin siirryin syksyllä miljonäärikerhoon. En ole kenellekkään kertonut enkä aiokkaan kertoa. Tai edes näyttää siltä.
Uteliaisuudesta: miten käytät miljooniasi? Jotain iloa niistä rahoista täytyy olla, sillä muutoin ei niistä ole mitään hyötyä.
Varakkaat ovatkin kaikkein itsekkäitä porukkaa, ottaa muilta muttei koskaan anna kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta: miten käytät miljooniasi? Jotain iloa niistä rahoista täytyy olla, sillä muutoin ei niistä ole mitään hyötyä.
Lopetan palkkatyön hyvissä ajoin ennen eläkeikää. Teen mitä haluan, enää ei mikään eikä kukaan sido minua mihinkää.
Miljoonista on pidettävä kiinni.
Ostin koko rahalla kultaharkkoja. Ei pure demarin hammas niihin.
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat ovatkin kaikkein itsekkäitä porukkaa, ottaa muilta muttei koskaan anna kellekään.
Jos tienaa 600 000, maksaa veroja puolet. Elättää aika monta sun tyyppistä velttoper*** settä. Sinä et tuota kenellekään mitään. Verorahat kuuluisivat luokkakokojen pienentämiseen kouluissa ja laitoksissa makaaville vanhuksille.
Tämä tiedoksi kaikille miljonääreille: ketään ei kiinnosta. Ei, emme ole kateellisia. Kiva kun on fyrkkaa. Emme ylipäänsä mieti teitä. Hope this helps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta: miten käytät miljooniasi? Jotain iloa niistä rahoista täytyy olla, sillä muutoin ei niistä ole mitään hyötyä.Lopetan palkkatyön hyvissä ajoin ennen eläkeikää. Teen mitä haluan, enää ei mikään eikä kukaan sido minua mihinkää.
Mulla tuli hyvä mieli sun puolesta. Tunteesi on vilpitön, ja ansaittu. Olen ylpeä sinusta. T. Duunari
Minä yritän näyttää miljonääriltä mutta olen köyhän. Sen piilottamiseksi mm tankkaan yli 200.000€ sähköautoon bensaa ja käyn syömässä lidl price paikoissa.
Mulla on sama juttu. En ole miljonääri, (vielä) mutta ulospäin näyttää siltä, että elän tyyliin köyhyysrajalla. Jos mainostaisin varakkuuttani, olis oven takana iso porukka kerjämässä rahoja.
Toi voi olla myös toisinpäin. Ihmiset jotka elävät leveästi, ovatkin oikeesti köyhiä :D
Hyvä. Ei näistä kannata kertoa.