Vartijat näkee sovituskoppeihin riippumatta siitä mitä julkisuuteen selitetään
Olin alalla kahdeksan vuotta ja joka kaupassa kameravalvonta ulottui koppiin. Se on estettävissä digitaalisesti mutta näin tehdään vain kun paikalla on ulkopuolisia. Miksi luulette ettei noissa kopeissa ole kattoa tai jollain läpyskällä tehdä katvealuetta? Näinkin noiden aikana enemmän tissejä kun suurin osa miehistä ikinä.
Kommentit (70)
Mä kyllä aina katson ettei katossa näy kameroita..
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Niitä kuvia jaetaan wa-ryhmissä
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei niitä ole vaikka et näe mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ne on piilotettu niin, ettei niitä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
No jos joku on niin mt-ongelmainen ja ne kuvien katselijat myös, niin siinäpä kattelevat ja jakelevat.
Itsekin yllätyin miten hyvät kamerat nykyään kaupoissa on. Katselin huoltokeikalla näyttöjen kuvaa valvomossa ja niistä näkee ihohuokosetkin kun zoomaa.
Ja sitten ihmetellään miksi vartijoiden ammattitaitoa ei kunnioiteta.
Surkea trolli. Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin yllätyin miten hyvät kamerat nykyään kaupoissa on. Katselin huoltokeikalla näyttöjen kuvaa valvomossa ja niistä näkee ihohuokosetkin kun zoomaa.
Jos kamerat ovat näin hyviä, miksi ne julkisuuteen jaettavat videot näyttävät Minecraft-hahmoilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
No jos joku on niin mt-ongelmainen ja ne kuvien katselijat myös, niin siinäpä kattelevat ja jakelevat.
Kai ymmärrät ettei vartijaksi joutuvat ole älykkäitä?
Sellaiset fantasiat sitten tänään...
Vierailija kirjoitti:
Tuokin vielä. Nykyään kamerat on hyviä. Ongelma on tallenteidrn säilyttäminen. Eli noi pitää melkein katsoa reaaliajassa jos haluaa varkaan kiinni.
Jaa, eipä minun aikanani vain ollu, toimin vartijana 2012-2019 isossa kauppakeskuksessa. Melkeinpä kaikkialle muualle sitten näkikin. Miten teillä sitten ne piilotettiin kun tuli ulkopuolisia? Kävikö joku tikapuilla kääntelemässä kaikki valvontakamerat eri suuntaan? Vai sammutitteko ne kokonaan? (Ja en kyllä siis usko hetkeäkään, että missään näkee sovituskoppeihin. Ei olisi mahdollista ainakaan missään yhtään isommassa paikassa, siellä niin monia työntekijöitä että joku puuttuisi asiaan.)
Ainakin Tomannilla kamerat on suunnattu sovituskoppeihin. Parhaat naisten kuvat kiertävät whatsapp ryhmissä.
Olette niin tiskien lumoissa ettette huomaa jos joku pöllii jotain
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten kaikki lehtiin jaetut kuvat varkaista näyttävät jollain perunalla kuvatuilta?
Selvähän se on, kuvitteleeko joku muuta?