Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateellinen sukulainen

Vierailija
08.02.2013 |

Miten pitäisi toimia? Olen avioliiton kautta saanut vaivoikseni kateellisen sukulaisen. Se on aina hapan, katselee minua ja miestäni nenänvartta pitkin ja piikittelee, nälvii ja arvostelee jatkuvasti. Tähän saakka se on valehdellut, että en tee lapsille ruokaa, meillä ei ole edes pakastin päällä, hoidatan lapset anopilla ym. Ei pidä paikkaansa, oma lapsensa on paljon enemmän hoidossa ja aina einekset eväinä. Tämä on myös haukkunut meidän laattalattian epäkäytännölliseksi, kaikki rakennusratkaisut huonoiksi, vaikka ei ymmärrä asiasta mitään. Muutettiin uuteen taloon kesällä, eikä tämä sukulainen ole edes käynyt meillä, vaan vetoaa kiireisiin, eikä miehensäkään saa tulla meille. Olen ollut ystävällinen, kysynyt kuulumisia ja saanut palkaksi vittuilua ja mulkoilua. En jaksa enää. Lopetanko sille puhumisen vai mitä mä sille mursulle teen??? Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä se on kateellinen, mutta en keksi muutakaan syytä ilkeilylle, kun itse olen ystävällinen. Siksi kutsuin kyläänkin, varmaan kateellinen talostakin, kun se on pitänyt jo haukkua.

Vierailija
2/2 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä syyt kateuteen Suomenmaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla