Eroaisitko 40v jos mies ei suostuisi toiseen lapseen?
Itse haluaisit toisen lapsen mutta monen vuoden suostuttelunkaan jälkeen mies ei vaan haluaisi toista lasta.Mitäs tekisit?
Kommentit (48)
ja mitä jos lähtee, eikä löydä uutta miestä tai jos löytää niin ei saa lasta?
Yksi kaveri on minulle kerran heikkona hetkenä tunnustanut, että ei olisi pitänyt lähteä. Syys siis oli se ettei meis halunnut enempää lapsia, kaveri erosi, löysi miehen ja sai vielä yhden lapsen lisää, mutta sekin parisuhde hajosi. Nyt on sitten sumplimista kun on 2 lasta yhdelle miehelle ja yksi toiselle ja elämä raskasta ja kaipaa ensimmäistä miestään takaisin. Nuorinta lastaan ei tietenkään syytä, mutta sanoo että jos nyt voisi valita ei eroaisi.
mies voi jättää vaikka tms.....mitä ap sitten ??? olet menetänyt mahdollisuutesi lapseen , ihan turhaaneli ap toimi, vielä on hetki aikaa
eli lapsesi voi ihan hyvin olla onnellinen ihan ainokaisenakin, sekä nyt että aikuisena.
Meillä hieman samankaltainen tilanne. Miehelle riittäisi yksi lapsi, mutta itse haluaisin kaksi. Mielestäni lapsella pitää olla sisarus. Eniten suututtaa se, että olen miehen vuoksi tehnyt kompromissejä. Olen tehnyt tai jättänyt tekemättä asioita mieheni ja parisuhteemme vuoksi. Nyt, kun olisi minun vuoroni haluta ja saada jotain, mutta mies vastustaa. Tuntuu ettei minun haluamisellani ole mitään merkitystä. Esikoisella ei ollut koliikkeja eikä muutakaan erityistä, joten siitä ei ole kyse. En halua erotakaan, koska haluan tarjota lapselleni ydinperheen.
minuakin vaivaa mutta ei se tunnu miestäni haittaavan lainkaan.ap
Pistä mäkeen vaan, ukkoja saa aina uusia, vauvojen aika rajallinen.
Liian myöhäistä 40 vuotiaana erota ja löytää uusi mies, jonka kanssa tehdä lapsia. Et kai uuden miehen kanssa samantien uskaltaisi lasta tehdä, siinä alun rakkaudenhuumassa. Siinä voisi käydä niin, että kun tuo alkurakastuminen on ohi, niin teille tulee ja ero ja sitten sulla on ne haluamasi kaksi lasta, eri isälle, eikä yhtään miestä!
äskösen kans, liian myöhäistä 40v.
Ei ole myöhäistä, mies mäkeen vaan. Lapsettomuushoidot on keksitty.
40+ äidit on nouseva trendi.
Onneksi sinä ap tunnus asialliselta ja fiksulta ihmiseltä.
En ikinä ole tajunnut sitä, että huijataan toinen vastentahtoisesti isäksi. Jos mies ei halua lasta, niin hän ei halua. Seksi ei ole mikään lupaus perheestä. Oikeat vahingot ovat eri asia, mutta sääliksi käy näitä lapsia, joiden äiti ITSE VAAN HALUAA niin paljon, että jyrää toisen mielipiteet. No, lopputuloksena on usein ero, koska tuo tapa on yksi pahimmista, millä voi toista pettää. Lapsi pitää olla kummankin vanhemman haluama.
minuakin vaivaa mutta ei se tunnu miestäni haittaavan lainkaan.ap