Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajilta ja muilta tietäviltä kaivataan apua.

Vierailija
07.02.2013 |

Minkälaisilla muotoilutuotteilla saa lyhyet hiukset kammattua taakse silleen sileästi päätä myöten? Mielellään suht edullinen tuote jota saa jostain Anttilasta tai Sokoksesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai harvemmin tietää mistään markettikamoista paljoakaan? Mä en ainakaan ole vaivautunut opiskelemaan markettituotteita kun en niitä käytä.

Vierailija
2/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai harvemmin tietää mistään markettikamoista paljoakaan? Mä en ainakaan ole vaivautunut opiskelemaan markettituotteita kun en niitä käytä.

Onko muita hyviä vinkkejä jakaa? Missä muussa et osaa auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne siellä tietää...

Vierailija
4/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kertoa minkätyyppisellä tuotteella tollasen kampauksen saa? Koska sä et ole vaivautunut opiskelemaan taitoja jotka säilyis sinne kampaamon ulkopuolellekin.

Vierailija
5/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö silloin voi vaan jättää vastaamatta? Otsikossa muuten ei puhuttu pelkästään kampaajista vaan yleensä asiasta jotain tietävistä.

Vierailija
6/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en saa vastata vaikken vastausta tiedäkkään, mutta te saatte kirjoitella?

Tietääkseni täälä ei ole tullut yhtäkään vastausta ap:n kommenttiin vaikka viestejä on jo 6kpl? Hävetkää kaikki kun kirjoittelette vaikkette tiedä oikeaa vastausta! :

Vierailija
7/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon nyt että täällä ei ole hiusten laittamisesta mitään tietäviä ihmisiä.

ap