Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Seksistä ja rakkaudesta ja meidän parisuhteestamme

Vierailija
07.02.2013 |

Mieheni on kertonut pari päivää sitten minulle, että ei rakasta minua enää samalla tavalla kuin ennen. Suurin palo on poissa. Se näkyy myös hänen käytöksestään muutenkin.

Eilen hän halusi seksiä. Minä sanoin, että seksin aika on sitten, kun rakkaus löytyy taas takaisin. Pidän seksistä ja haluan sitä itse, mutta minusta mieheni ei ole "ansainnut" seksiä kanssani. Se tuntuisi hyväksikäytöltä.

Mitä olet mieltä? Ymmärrätkö minua?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa muotoaan eri aikoina kaikissa parisuhteissa. Tätä ihmisten on vaikea hyväksyä.

Vierailija
2/80 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi aika taitamattomasti, ne on semmoisia.On tavallista että rakkaus muuttaa muotoaan ja välillä laimenee.

Nyt koet, että sinun on tehtävä jokin temppu, että mies tulisi entiselleen. Asia on kuitenkin teidän kahden välinen. Jos jotain vinkkiä voisi sanoa niin kiinnostu tai esitä edes kiinnostunutta. Mene vaikka sinne autotalliin kaveriksi kun hän remppaa autoa.

Olen käsittänyt että seksi on miehelle tärkeämpi rakkauden osoitus kuin sanat. Miksi kieltäytyisit rakkaudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kertonut pari päivää sitten minulle, että ei rakasta minua enää samalla tavalla kuin ennen. Suurin palo on poissa. Se näkyy myös hänen käytöksestään muutenkin.

Eilen hän halusi seksiä. Minä sanoin, että seksin aika on sitten, kun rakkaus löytyy taas takaisin. Pidän seksistä ja haluan sitä itse, mutta minusta mieheni ei ole "ansainnut" seksiä kanssani. Se tuntuisi hyväksikäytöltä.

Mitä olet mieltä? Ymmärrätkö minua?

aiheutat sen että mies saa syyn lähteä lopullisesti. Sitä hän haluaakin.

Itse tekisin toisin, yrittäisin saada miehen rakastumaan itseeni uudelleen. Keskustelemalla, houkuttelemalla,osoittamalla hänelle mitä hän menettäisi minussa. Siihen saakka rakastelisin häneltä aivot pellolle - miehen saa parhaiten sitoutumaan seksin kautta.... valitettavasti

Vierailija
4/80 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jaksa keskustella, hänellä ei ole juuri mitään sanottavaa. Keskustelut menevät minun miksi-kysymyksikseni ja miehen en tiedä - vastauksiksi. Pelkään, että mies on vain tyytyväinen, jos hän saa haluamaansa seksiä ja muuten olla niin kuin huvittaa. Miten saisin miehen rakstumaan itseeni uudestaan? Miten sen tekisin?

-ap

Vierailija
5/80 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ole toista kuvioissa?

Ei ketään voi pakottaa rakastamaan. Säilytä ylpeytesi äläkä ala miestä anelemaan tai ainakaan seksillä käymään kauppaa. Mikä on mennäkseen se menee. Ja jos näin käy on se varmasti paras niin.

Vierailija
6/80 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos rakkaus on loppunut, niin miksi kitua enää rakkaudettomassa suhteessa? Miehesi haluaa vaan käyttää sinua hyväkseen ja lähtee jokatapauksessa vaikka makaisit jalat auki 24/7.

Anna sen mennä, sure, suutu ja pääse yli. Turhaa enää mikään seksi.

Vierailija
7/80 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin vähän aikaa olla yhdessä, joten puhumme lähinnä työpäivästä ja lapsista. Kyllä me kosketellaankin, mutta usein mies on etäinen ja minä pettynyt. Tänään on ollut hyvä päivä kaikin puolin. Päiväseksiäkin meillä oli, miehen aloitteesta. Hän tosin nousi sängystä heti oman osuutensa jälkeen, mutta minä vedin hänet takaisin. Useimmiten hän kyllä pitää huolen minustakin.

En halua alkaa teeskentelemään vaan haluan olla aito. Toki voin yrittää hillitä negatiivisia tunteitani. Teen kyllä selväksi, miltä minusta tuntuu, en ole siis nyhverö. Ulkonäköön en oikein voi panostaa enempää. Menisi Tuksu-osastoksi. Olen normaalistikin huoliteltu ja panostan pukeutumiseen. En tiedä edes, miten olisin seksissä nykyistä rohkeampi ottamatta mukaan eläimiä ja pissaleikkejä. Siksi mies sitä seksiä haluaakin, kun se on niin mukavaa. Mutta kyllä minun pitää itsevarmemmaksi tulla. Pelkään vain sitä, että silloin mies on saavuttanut sen, mitä haluaakin: minut etäälle mutta seksin saataville.

-ap

Halailetteko toisianne päivittäin, suukottelette, nauratteko yhdessä? Jutteletteko kaikesta mitä mieleen tulee? Jos tämänkaltaise pienet hellyydenosoitukset puuttuvat, niin silloin varmasti tuntuu siltä, että rakkaus on lopahtanut. Toisaalta kuulostat vähän "nyhveröltä" Anteeksi tämä, mutta kuulostat siltä että olet liian kiltti ja teet mitä vain pitääksesi miehesi. Itseäni tuollainen ripustautuminen alkaisi ärsyttää ja karkottaisi vain kauemmas. Jos haluat, että miehesi rakastuu sinuun uudelleen niin: Ole itsevarma, ala panostamaan ulkonäköön eri tavalla kuin ennen, mene ulos omille menoillesi, ole elämäniloinen, naura paljon, hymyile ja juttele iloisista asioista, hanki uusi harrastus, ole seksissä rohkeampi. Tee muutoksia kuitenkaan muuttamatta persoonaasi. Tule vain itsevarmemmaksi. Silloin miehesi alkaa haluamaan sinua.

Vierailija
8/80 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinähän olet miehellesi seksin papitar! Hän rakastelee rakastamansa naisen, sinun kanssasi. Se olet sinä, ei joku kaksoisolento. En ymmärrä, miten teillä voi olla noin hyvä seksielämä, kun et tunnu arvostavan seksuaalisuuttasi juuri lainkaan etkä pidä sitä itsesi osana.

Vierailija
9/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mies sanoo, että ei rakasta samalla tavalla vaan huonommin/vähemmin tms., niin ei hän ole se, jonka kanssa seksi jaetaan. Ei kenenkään tarvitse olla elävä pumpattava barbara vain siksi, että miehellä sattuu himot hyrräämään. HYväksikäyttöön ei tarvitse suostua.

Vierailija
10/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi aika taitamattomasti, ne on semmoisia.On tavallista että rakkaus muuttaa muotoaan ja välillä laimenee. Nyt koet, että sinun on tehtävä jokin temppu, että mies tulisi entiselleen. Asia on kuitenkin teidän kahden välinen. Jos jotain vinkkiä voisi sanoa niin kiinnostu tai esitä edes kiinnostunutta. Mene vaikka sinne autotalliin kaveriksi kun hän remppaa autoa. Olen käsittänyt että seksi on miehelle tärkeämpi rakkauden osoitus kuin sanat. Miksi kieltäytyisit rakkaudesta?

välttämättä lainkaan.

Vierailija
11/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten tyhmä ap voi olla.

Ensinnäkin se mitä mies sanoi suurimman palon loppumisesta on luonnollista ja tapahtuu KAIKILLE.

Toisekseen ajatus seksin pihtaamisesta sen vuoksi, että mies rehellisesti sanoi alkuhuuman loppuneen on älytön.

Kolmanneksi, seksiä ei ansaita teoilla. Sitä harrastetaan, jos tekee mieli.

Neljänneksi, jos aikomuksesi on saada mies rakastumaan sinuun taas intohimoisemmin se tapahtuu panemalla kuin viimeistä päivää, ei ristimällä jalkoja.

Vierailija
12/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten tyhmä ap voi olla. Ensinnäkin se mitä mies sanoi suurimman palon loppumisesta on luonnollista ja tapahtuu KAIKILLE. Toisekseen ajatus seksin pihtaamisesta sen vuoksi, että mies rehellisesti sanoi alkuhuuman loppuneen on älytön. Kolmanneksi, seksiä ei ansaita teoilla. Sitä harrastetaan, jos tekee mieli. Neljänneksi, jos aikomuksesi on saada mies rakastumaan sinuun taas intohimoisemmin se tapahtuu panemalla kuin viimeistä päivää, ei ristimällä jalkoja.

Ap:han kirjoittaa että takana on pitkä suhde. Alkuhuumalöpinät ovat siis turhia. Kai se alkuhuuma olisi sitten ap:ltakin kadonnut?? Mutta siitä ei ollut kysymys. Ärsyttää lukutaidottomuus ja se että itse keksitään lisää aloittajien tarinoihin.

Vierailija
13/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa seksiä entiseen malliin, miehellä voi olla käsitys, että kaikki on hyvin, vaimolle riittää se, mitä vaimo saa, ja mies on tyytyväinen. Mies ei edes yritä panostaa sitten enempää suhteeseen.

Vitsi miten tyhmä ap voi olla. Ensinnäkin se mitä mies sanoi suurimman palon loppumisesta on luonnollista ja tapahtuu KAIKILLE. Toisekseen ajatus seksin pihtaamisesta sen vuoksi, että mies rehellisesti sanoi alkuhuuman loppuneen on älytön. Kolmanneksi, seksiä ei ansaita teoilla. Sitä harrastetaan, jos tekee mieli. Neljänneksi, jos aikomuksesi on saada mies rakastumaan sinuun taas intohimoisemmin se tapahtuu panemalla kuin viimeistä päivää, ei ristimällä jalkoja.

Vierailija
14/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han kirjoittaa että takana on pitkä suhde. Alkuhuumalöpinät ovat siis turhia. Kai se alkuhuuma olisi sitten ap:ltakin kadonnut?? Mutta siitä ei ollut kysymys. Ärsyttää lukutaidottomuus ja se että itse keksitään lisää aloittajien tarinoihin.

Voi kyse olla alkuhuuman loppumisesta ihan hyvin. Ap ei ole sanonut kuinka pitkä tämä "pitkä suhde" on ja emme edes tiedä kuinka kauan tämä ongelma on ollut jo olemassa, ehkä mies vasta paljasti sen nyt.

Mitään muuta et keksinyt väittää vastaan, vaikka luettelin monta kohtaa.

Vierailija
15/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa seksiä entiseen malliin, miehellä voi olla käsitys, että kaikki on hyvin, vaimolle riittää se, mitä vaimo saa, ja mies on tyytyväinen. Mies ei edes yritä panostaa sitten enempää suhteeseen.

Olet idiootti. Luuletko, että seksillä kiristäminen on hyvä parisuhteen tukipilari? Varmaan sinäkin haluaisit miehen kiristävän sinua vaikka hellyyttä pihtaamalla, jos hän on ei saa tarpeeksi jotain itselleen, vaikka sitä seksiä sitten.

Vierailija
16/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että joku/moni haluaa seksiä suhteen ollessa tietynlainen. Jos siinä ei ole suurta rakkautta, ei seksikään välttämättä tunnu siihen kuuluvan. Eihän tunteita voisikaan toiselta kiristää.

Olet idiootti. Luuletko, että seksillä kiristäminen on hyvä parisuhteen tukipilari? Varmaan sinäkin haluaisit miehen kiristävän sinua vaikka hellyyttä pihtaamalla, jos hän on ei saa tarpeeksi jotain itselleen, vaikka sitä seksiä sitten.

Vierailija
17/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä sanoin, että seksin aika on sitten, kun rakkaus löytyy taas takaisin. Pidän seksistä ja haluan sitä itse, mutta minusta mieheni ei ole "ansainnut" seksiä kanssani."

Vierailija
18/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä, että pihtaa toki, kohta miehesi nukkuukin toisessa huoneessa. Seksitön avioliitto on tuomittu kaikissa tilanteissa mahdoton. Harrasta normaalisti (tai jopa villisti) seksiä ja sitten keksusteluja tilanteesta, näin on paljon helpompi jatkaa.

Vierailija
19/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras liitto on sellainen, missä suurin palo on jo loppunut ja vaimo laittaa jalat ristiin. Siinä onkin sitten naispuolinen kämppäkaveri ja pakkositoutuminen selibaattiin, koska kaikki seksi muun kuin oman käden kanssa on pettämistä. Siitä se rakkaus roihahtaa... eri naiseen.

Vierailija
20/80 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on miehelle pussien tyhjennystä, ei rakkautta

sanoi aika taitamattomasti, ne on semmoisia.On tavallista että rakkaus muuttaa muotoaan ja välillä laimenee. Nyt koet, että sinun on tehtävä jokin temppu, että mies tulisi entiselleen. Asia on kuitenkin teidän kahden välinen. Jos jotain vinkkiä voisi sanoa niin kiinnostu tai esitä edes kiinnostunutta. Mene vaikka sinne autotalliin kaveriksi kun hän remppaa autoa. Olen käsittänyt että seksi on miehelle tärkeämpi rakkauden osoitus kuin sanat. Miksi kieltäytyisit rakkaudesta?

välttämättä lainkaan.

Kyllä miehet pystyvät (yleensä) harrastamaan seksiä vaikka kiven kanssa. Saattaa olla niin, että on paineita saada seksiä, ja vaikka oma nainen ei niin nappaa, ei sitä saa kuitenkaan muualtakaan. Eli kyse on arvon av-mammat biologisesta tarpeesta.

Minusta ap:n mies osoittaa kyllä varsin tyypillistä itsekkyyttä: vaimo ei kiinnosta, mutta ei ole valmis luopumaan "luontaiseduista". Meillä on ollut vähän samaa puoleltani, mutta miehelle ei tunnu olevan kovin tärkeää tunteiden syvällisyys. Hänelle riittää, että saa seksiä.