Mitä mieltä? Seksistä ja rakkaudesta ja meidän parisuhteestamme
Mieheni on kertonut pari päivää sitten minulle, että ei rakasta minua enää samalla tavalla kuin ennen. Suurin palo on poissa. Se näkyy myös hänen käytöksestään muutenkin.
Eilen hän halusi seksiä. Minä sanoin, että seksin aika on sitten, kun rakkaus löytyy taas takaisin. Pidän seksistä ja haluan sitä itse, mutta minusta mieheni ei ole "ansainnut" seksiä kanssani. Se tuntuisi hyväksikäytöltä.
Mitä olet mieltä? Ymmärrätkö minua?
Kommentit (80)
olen sitä mieltä, että pihtaa toki, kohta miehesi nukkuukin toisessa huoneessa. Seksitön avioliitto on tuomittu kaikissa tilanteissa mahdoton. Harrasta normaalisti (tai jopa villisti) seksiä ja sitten keksusteluja tilanteesta, näin on paljon helpompi jatkaa.
tyydytysväline, ihmisenä ei yhtään mitään? Ja sinusta parisuhde paranee, kun mies saa noin alistaa naista sanomalla, että en rakasta sinua, en pidä sinusta, mutta vittusi pitää olla käytössäni aina kun haluan?
Minä haluan, että mieheni on minuun rakastunut. Sitten seksikin tuntuu oikealta. Eikö sillä ole mitään merkitystä?
-ap
Paras liitto on sellainen, missä suurin palo on jo loppunut ja vaimo laittaa jalat ristiin. Siinä onkin sitten naispuolinen kämppäkaveri ja pakkositoutuminen selibaattiin, koska kaikki seksi muun kuin oman käden kanssa on pettämistä. Siitä se rakkaus roihahtaa... eri naiseen.
Mieheni on kertonut pari päivää sitten minulle, että ei rakasta minua enää samalla tavalla kuin ennen. Suurin palo on poissa. Se näkyy myös hänen käytöksestään muutenkin.
Eilen hän halusi seksiä. Minä sanoin, että seksin aika on sitten, kun rakkaus löytyy taas takaisin. Pidän seksistä ja haluan sitä itse, mutta minusta mieheni ei ole "ansainnut" seksiä kanssani. Se tuntuisi hyväksikäytöltä.
Mitä olet mieltä? Ymmärrätkö minua?
aiheutat sen että mies saa syyn lähteä lopullisesti. Sitä hän haluaakin.
Itse tekisin toisin, yrittäisin saada miehen rakastumaan itseeni uudelleen. Keskustelemalla, houkuttelemalla,osoittamalla hänelle mitä hän menettäisi minussa. Siihen saakka rakastelisin häneltä aivot pellolle - miehen saa parhaiten sitoutumaan seksin kautta.... valitettavasti
Miehen saa kaikista parhaiten käännytettyä pois jos kieltäytyy seksistä.
Juuri sinun tapasi on oikea. Jatka seksiä ja annat sitä vielä enemmän kuin ennen. Sen lisäksi osoitat paljon miehestä välität.
Jos AP:n mies kokee että hänestä ei oikeasti enää välitetä?
Minä haluan, että mieheni on minuun rakastunut. Sitten seksikin tuntuu oikealta. Eikö sillä ole mitään merkitystä?
-ap
Paras liitto on sellainen, missä suurin palo on jo loppunut ja vaimo laittaa jalat ristiin. Siinä onkin sitten naispuolinen kämppäkaveri ja pakkositoutuminen selibaattiin, koska kaikki seksi muun kuin oman käden kanssa on pettämistä. Siitä se rakkaus roihahtaa... eri naiseen.
rakastuu seksin kautta. Naisen kauneus ja miehen halu naiseeen seksuaallisesti saa miehen rakastumaan naiseen.
Niin se vaan toimii
ollut mikään "intohimoinen rakkaussuhde" vuosikausia, jos noin yht'äkkiä muuttuu. Olet tulkinnut miestä omien rakkauslasiesi läpi ja kuvitellut hänenkin olevan tyytyväinen. Tylsä kuiva ämmä haluaa miehestäänkin ennalta-arvattavan pampulan sohvannurkkaan.
Että menen ja teen enkä ota hänen tekemisiään henkilökohtaisesti. Niin ja lisäksi se seksi. Mutta minä en halua tästä mitään paneskelevat kämppikset -suhdetta. Haluan takaisin sen intohimoisen rakkaussuhteen, joka tämä oli vuosikaudet.
-ap
itsenäiseksi, varmaksi ja hanki huomiota muilta miehiltä (älä ole tyrkky), mutta siten että itse et sitä huomiota muka hae. Harrasta ja elä, ole kuin miestä ei olisikaan. Tee itsestäsi kiinnostava ja tavoiteltava. Eli annan miehesi metsästää sinua, äläkä ole itsestäänselvyys(=tylsä).
olen sitä mieltä, että pihtaa toki, kohta miehesi nukkuukin toisessa huoneessa. Seksitön avioliitto on tuomittu kaikissa tilanteissa mahdoton. Harrasta normaalisti (tai jopa villisti) seksiä ja sitten keksusteluja tilanteesta, näin on paljon helpompi jatkaa.
tyydytysväline, ihmisenä ei yhtään mitään? Ja sinusta parisuhde paranee, kun mies saa noin alistaa naista sanomalla, että en rakasta sinua, en pidä sinusta, mutta vittusi pitää olla käytössäni aina kun haluan?
niin liitto loppuu heti.
Kaikista tehokkain tapa tappaa miehen rakkaus on kieltää siltä seksi.
viime päivien ajatuksiani. Mies tietää ja sanoo tietävänsä, miten paljon rakastan häntä.
-ap
Mieheni on kertonut pari päivää sitten minulle, että ei rakasta minua enää samalla tavalla kuin ennen. Suurin palo on poissa. Se näkyy myös hänen käytöksestään muutenkin. Eilen hän halusi seksiä. Minä sanoin, että seksin aika on sitten, kun rakkaus löytyy taas takaisin. Pidän seksistä ja haluan sitä itse, mutta minusta mieheni ei ole "ansainnut" seksiä kanssani. Se tuntuisi hyväksikäytöltä. Mitä olet mieltä? Ymmärrätkö minua?
aiheutat sen että mies saa syyn lähteä lopullisesti. Sitä hän haluaakin. Itse tekisin toisin, yrittäisin saada miehen rakastumaan itseeni uudelleen. Keskustelemalla, houkuttelemalla,osoittamalla hänelle mitä hän menettäisi minussa. Siihen saakka rakastelisin häneltä aivot pellolle - miehen saa parhaiten sitoutumaan seksin kautta.... valitettavasti
Miehen saa kaikista parhaiten käännytettyä pois jos kieltäytyy seksistä. Juuri sinun tapasi on oikea. Jatka seksiä ja annat sitä vielä enemmän kuin ennen. Sen lisäksi osoitat paljon miehestä välität. Jos AP:n mies kokee että hänestä ei oikeasti enää välitetä?
tässä suhteessa? Tai miten parannan tilannetta? Otan kaikki ajatukset vastaan.
-ap
niin liitto loppuu heti. Kaikista tehokkain tapa tappaa miehen rakkaus on kieltää siltä seksi.
Seksi on miehelle pussien tyhjennystä, ei rakkautta
sanoi aika taitamattomasti, ne on semmoisia.On tavallista että rakkaus muuttaa muotoaan ja välillä laimenee. Nyt koet, että sinun on tehtävä jokin temppu, että mies tulisi entiselleen. Asia on kuitenkin teidän kahden välinen. Jos jotain vinkkiä voisi sanoa niin kiinnostu tai esitä edes kiinnostunutta. Mene vaikka sinne autotalliin kaveriksi kun hän remppaa autoa. Olen käsittänyt että seksi on miehelle tärkeämpi rakkauden osoitus kuin sanat. Miksi kieltäytyisit rakkaudesta?
välttämättä lainkaan.Kyllä miehet pystyvät (yleensä) harrastamaan seksiä vaikka kiven kanssa. Saattaa olla niin, että on paineita saada seksiä, ja vaikka oma nainen ei niin nappaa, ei sitä saa kuitenkaan muualtakaan. Eli kyse on arvon av-mammat biologisesta tarpeesta.
Minusta ap:n mies osoittaa kyllä varsin tyypillistä itsekkyyttä: vaimo ei kiinnosta, mutta ei ole valmis luopumaan "luontaiseduista". Meillä on ollut vähän samaa puoleltani, mutta miehelle ei tunnu olevan kovin tärkeää tunteiden syvällisyys. Hänelle riittää, että saa seksiä.
seksi ja se että nainen ei liika valita. Siinä on hyvän liiton salaisuus
tässä suhteessa? Tai miten parannan tilannetta? Otan kaikki ajatukset vastaan.
-ap
niin liitto loppuu heti. Kaikista tehokkain tapa tappaa miehen rakkaus on kieltää siltä seksi.
mutta älä missään tapauksessa kiellä seksiä.
Osoitat hänelle miten tärkeä hän sinulle on. Niin seksuaallisesti, tekojesi kautta ja tunteellisesti. Hän sitten tekee päätöksensä.
Jos harrastaa seksiä entiseen malliin, miehellä voi olla käsitys, että kaikki on hyvin, vaimolle riittää se, mitä vaimo saa, ja mies on tyytyväinen. Mies ei edes yritä panostaa sitten enempää suhteeseen.
Vitsi miten tyhmä ap voi olla. Ensinnäkin se mitä mies sanoi suurimman palon loppumisesta on luonnollista ja tapahtuu KAIKILLE. Toisekseen ajatus seksin pihtaamisesta sen vuoksi, että mies rehellisesti sanoi alkuhuuman loppuneen on älytön. Kolmanneksi, seksiä ei ansaita teoilla. Sitä harrastetaan, jos tekee mieli. Neljänneksi, jos aikomuksesi on saada mies rakastumaan sinuun taas intohimoisemmin se tapahtuu panemalla kuin viimeistä päivää, ei ristimällä jalkoja.
Moni mies katsoo liiton loppuneeksi jos pariin viikkon ei ole seksiä.
Et voi vaatia uskollisuutta ja samalla kieltäytyä seksistä. Jompi kumpi
Varmasti olet ansainnut sen että mies rakastaa sinua yhtä intohimoisesti kuin ennenkin.
Mutta sinä et voi miestä siihen mitenkään pakottaa, tunteet tulee ja menee, vain omiin tunteisiin voi vaikuttaa.
Pahin virhe olisi lopettaa seksi, koska kuten moni on tässä sanonut, siitä se rakkaus tulee jos on tullakseen.
Tottakai pitää miehen kanssa myös keskustella asioista, ja siitä miltä sinusta tuntuu. Mutta tuo painostus, että ala rakastaa minua oikein tai ole ilman seksiä, on todella luotaantyöntävää.
Jos sanot miehelle noin, hänestä tuntuu että sinä et rakasta, hän oli rehellinen, ja se on sen merkki että hän on valmis tekemään asialle jotain. Voi olla että eroatte myöhemmin, jos tunteet ei palaudu, äkkinäisiä liikkeitä ei kannata tehdä.
En haluaisi vain hiljaa ottaa vastaan sitä, mitä annetaan ja pitää mies tyytyväisenä, tuntea itseni hyväksikäytetyksi ja muuten kelpaamattomaksi. Mieshän siinä saa, mitä haluaa ja tilanne voi jatkua loputtomiin.
-ap
Osoitat hänelle miten tärkeä hän sinulle on. Niin seksuaallisesti, tekojesi kautta ja tunteellisesti. Hän sitten tekee päätöksensä
Olen itsekin miettinyt samoja ajatuksia. Mutta entä se, että seksistä tulee minulle henkisesti paha olo? Sen jälkeen tuntuu kurjalta, koska rakkaus on siinä seksissä. Silloin mies kyllä rakastaa niin kuin ennenkin ja sanoo sen minulle.
-ap
Varmasti olet ansainnut sen että mies rakastaa sinua yhtä intohimoisesti kuin ennenkin. Mutta sinä et voi miestä siihen mitenkään pakottaa, tunteet tulee ja menee, vain omiin tunteisiin voi vaikuttaa. Pahin virhe olisi lopettaa seksi, koska kuten moni on tässä sanonut, siitä se rakkaus tulee jos on tullakseen. Tottakai pitää miehen kanssa myös keskustella asioista, ja siitä miltä sinusta tuntuu. Mutta tuo painostus, että ala rakastaa minua oikein tai ole ilman seksiä, on todella luotaantyöntävää. Jos sanot miehelle noin, hänestä tuntuu että sinä et rakasta, hän oli rehellinen, ja se on sen merkki että hän on valmis tekemään asialle jotain. Voi olla että eroatte myöhemmin, jos tunteet ei palaudu, äkkinäisiä liikkeitä ei kannata tehdä.
En haluaisi vain hiljaa ottaa vastaan sitä, mitä annetaan ja pitää mies tyytyväisenä, tuntea itseni hyväksikäytetyksi ja muuten kelpaamattomaksi. Mieshän siinä saa, mitä haluaa ja tilanne voi jatkua loputtomiin.
-ap
Osoitat hänelle miten tärkeä hän sinulle on. Niin seksuaallisesti, tekojesi kautta ja tunteellisesti. Hän sitten tekee päätöksensä
vaan annat noita kaikkia ja sitten sanot hänelle että tajuatko mistä luovut? Sanot miehelle että tekee päätöksen. Osoitat hänelle että jos hän haluaa kanssasi olla niin haluat hellyyttä ja rakkautta ja hän saa kaikki haluamansa.
Eli paljon seksiä, rakkautta, huolehtivan vaimon jne.
Sun pitää saada miehesi näkemään mitä voit tarjota ja mitä hän menettää. Mutta myös osoittaa että et rupea pihtaamaan vaikka tulisi riitaa. Koska moni mies ei sen takia kerro tunteitaan. He kertovat, tulee riita ja sitten taas pihdataan. Joten he esittävän niin kauan kuin pystyvät ja sitten on jo myöhäistä.
Olen itsekin miettinyt samoja ajatuksia. Mutta entä se, että seksistä tulee minulle henkisesti paha olo? Sen jälkeen tuntuu kurjalta, koska rakkaus on siinä seksissä. Silloin mies kyllä rakastaa niin kuin ennenkin ja sanoo sen minulle.
-ap
Varmasti olet ansainnut sen että mies rakastaa sinua yhtä intohimoisesti kuin ennenkin. Mutta sinä et voi miestä siihen mitenkään pakottaa, tunteet tulee ja menee, vain omiin tunteisiin voi vaikuttaa. Pahin virhe olisi lopettaa seksi, koska kuten moni on tässä sanonut, siitä se rakkaus tulee jos on tullakseen. Tottakai pitää miehen kanssa myös keskustella asioista, ja siitä miltä sinusta tuntuu. Mutta tuo painostus, että ala rakastaa minua oikein tai ole ilman seksiä, on todella luotaantyöntävää. Jos sanot miehelle noin, hänestä tuntuu että sinä et rakasta, hän oli rehellinen, ja se on sen merkki että hän on valmis tekemään asialle jotain. Voi olla että eroatte myöhemmin, jos tunteet ei palaudu, äkkinäisiä liikkeitä ei kannata tehdä.
seksi on rakkautta. Niin osoitat miehelle rakastavasi häntä. Siitä kieltäytyminen osoittaa että et rakasta
En haluaisi vain hiljaa ottaa vastaan sitä, mitä annetaan ja pitää mies tyytyväisenä, tuntea itseni hyväksikäytetyksi ja muuten kelpaamattomaksi. Mieshän siinä saa, mitä haluaa ja tilanne voi jatkua loputtomiin. -ap
mutta älä missään tapauksessa kiellä seksiä. Osoitat hänelle miten tärkeä hän sinulle on. Niin seksuaallisesti, tekojesi kautta ja tunteellisesti. Hän sitten tekee päätöksensä
vaan annat noita kaikkia ja sitten sanot hänelle että tajuatko mistä luovut? Sanot miehelle että tekee päätöksen. Osoitat hänelle että jos hän haluaa kanssasi olla niin haluat hellyyttä ja rakkautta ja hän saa kaikki haluamansa. Eli paljon seksiä, rakkautta, huolehtivan vaimon jne. Sun pitää saada miehesi näkemään mitä voit tarjota ja mitä hän menettää. Mutta myös osoittaa että et rupea pihtaamaan vaikka tulisi riitaa. Koska moni mies ei sen takia kerro tunteitaan. He kertovat, tulee riita ja sitten taas pihdataan. Joten he esittävän niin kauan kuin pystyvät ja sitten on jo myöhäistä.
joka menettämisen pelosta suostuu mihin tahansa, joten mies voi vaatia ihan mitä vain, nainen suhteen takia suostuu ja mies nauraa koko ajan itsekseen naisen typeryydelle: hän on henkisesti jo lähtenyt!
Olen itsekin miettinyt samoja ajatuksia. Mutta entä se, että seksistä tulee minulle henkisesti paha olo? Sen jälkeen tuntuu kurjalta, koska rakkaus on siinä seksissä. Silloin mies kyllä rakastaa niin kuin ennenkin ja sanoo sen minulle. -ap
seksi on rakkautta. Niin osoitat miehelle rakastavasi häntä. Siitä kieltäytyminen osoittaa että et rakasta
joten miten niin ap:n miehelle seksi on rakkautta?
Hän haluaa ehdottomasti jäädä ja olla yhdessä. Minä olen se, joka miettii, onko tämä tällaisen jatkamisen arvoista. Miehellä on periaatteessa kaikki hyvin. Siksi tämä onkin niin vaikea tilanne minulle.
-ap
En haluaisi vain hiljaa ottaa vastaan sitä, mitä annetaan ja pitää mies tyytyväisenä, tuntea itseni hyväksikäytetyksi ja muuten kelpaamattomaksi. Mieshän siinä saa, mitä haluaa ja tilanne voi jatkua loputtomiin. -ap
mutta älä missään tapauksessa kiellä seksiä. Osoitat hänelle miten tärkeä hän sinulle on. Niin seksuaallisesti, tekojesi kautta ja tunteellisesti. Hän sitten tekee päätöksensä
vaan annat noita kaikkia ja sitten sanot hänelle että tajuatko mistä luovut? Sanot miehelle että tekee päätöksen. Osoitat hänelle että jos hän haluaa kanssasi olla niin haluat hellyyttä ja rakkautta ja hän saa kaikki haluamansa. Eli paljon seksiä, rakkautta, huolehtivan vaimon jne. Sun pitää saada miehesi näkemään mitä voit tarjota ja mitä hän menettää. Mutta myös osoittaa että et rupea pihtaamaan vaikka tulisi riitaa. Koska moni mies ei sen takia kerro tunteitaan. He kertovat, tulee riita ja sitten taas pihdataan. Joten he esittävän niin kauan kuin pystyvät ja sitten on jo myöhäistä.
Se on muuttunut syväksi ja hyväksi rakkaudeksi jo kauan sitten. Olemme olleet rakastuneita toisiimme koko suhteemme ajan, tähän asti. Nyt miehen tunteet ovat muuttuneet.
En kiristä miestä seksillä vaan suojelen itseäni. Tosin toissapäivänä meillä oli seksiä, eilen ei. Kun kaikki oli hyvin, rakastelimme melkeinpä joka päivä. Seksin puuttuminen olisi siis iso muutos suhteessamme.
Jotta seksi olisi tarpeeksi hyvää minulle, pitäisi siinä olla mukana ehdoton luottamus rakkauteen. En tiedä, mikä on oikein, tällä kertaa minulle.
-ap