vaimoa ei kiinnosta
eli etsin tässä naista jota kiinnostaisi olla 45v miehen kanssa. oon 183cm ja 90 kg ok äijä! laita vastausta niin saat mun osoitteen jotta voidaan sopia tarkemmin.
Kommentit (18)
Miten hoitelen naisen sängyssä? Tiedätkö missä on g-piste ja mitä sille tehdään?
miten hoitelet
en nyt kaikkea tässä kerro, mutta noin pääpiirteittäin. aloitan homman käsilläni ja sit kieli tulee mukaan. kun olen varma että oot valmis niin sit otan sut joka suunnalta rauhallisesti aloittaen ja nauttien. ei kai tuollaista voi suunnitella sen enempää. mulle on pääasia että nainenkin nauttii, kiihotun siitä!
Minkä kokoinen siitin sinulla on?
ei mikään iso mutta ei ihan pienikään. normaali kai?
Meetkö heti ekana pepulle?
en mene
Miten hoitelen naisen sängyssä? Tiedätkö missä on g-piste ja mitä sille tehdään?
mitä naiselle pitää tehdä
Paljonko niitä senttejä on? Pituus ja paksuus kehiin nyt. Ketään ei kiinnosta ostaa sikaa säkissä....tai tässä tapauksessa pientä siitintä pöksyissä. Tai äh...antaa olla. Sä olet jo liian vanha ja vanhoista munista saa salmonellan. XD
ei mikään iso mutta ei ihan pienikään. normaali kai?Paljonko niitä senttejä on? Pituus ja paksuus kehiin nyt. Ketään ei kiinnosta ostaa sikaa säkissä....tai tässä tapauksessa pientä siitintä pöksyissä. Tai äh...antaa olla. Sä olet jo liian vanha ja vanhoista munista saa salmonellan. XD
joo. nyt meni maku mullakin!
Älkää aliarvioiko vanhoja munia, ne on usein jopa toimivampia kuin nuoremmat, jos vain verenkierto on kunnossa.
No, mä olen lähes 10 vuotta sua nuorempi, ja tykkään seksistä. Ei ole vaan miestä, olen eronnut.. Missä asut?
eli etsin tässä naista jota kiinnostaisi olla 45v miehen kanssa. oon 183cm ja 90 kg ok äijä! laita vastausta niin saat mun osoitteen jotta voidaan sopia tarkemmin.
Välimerkit!
Mun akka fanittaa Scandinavian Hunkseja ja käy niiden keikoilla pitkin Suomea. Mä en voi käsittää kuinka 48-vuotias akanraato kehtaa juosta niiden perässä. Voisiko akat valottaa vähän tätä asiaa?
g-pisteorgasmissa peniksen pitää olla vähintään 15cm, että se ylettyy. Siis takaapäin pantaessa. Pienempi ei riitä.
Millasen naisen haluat? Missä päin asut?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2013 klo 05:00"]
[/quote]edelleen etsin. löytyykö ketään?